En dat is dan ook allesquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:27 schreef paultjuhhh het volgende:
ik vind hem wel origineel die broek
was nooit leuk hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:02 schreef JaWi het volgende:
Typisch zo'n merk dat leuk was, voordat andere mensen het leuk vonden
waarom wil jij je posts omhoog halen??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:08 schreef br.tuck het volgende:
ja leuk...
ik ben niet jaloersquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:05 schreef Apekoek het volgende:
ik merk hier vooral dat mensen hier gal afblazen over evisu, vaak zelf cars broeken hebben (reacties zoals, nou mijn broek was 30 euro en die is veel mooier.) jalourse lui hier dus, en lui die het niet uit kunnen staan als iemand zo'n broek heeft ,wat maakt het uit,
Ik dacht dat ie van MC Donalds was....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:10 schreef BrauN het volgende:
Fabrikant! Die broek, wat doe je!?
[afbeelding]
Al kreeg ik er geld bij, dan accepteerde ik zo'n ding nog niet.
daar is ie afgekeurdquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:37 schreef Natemy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie van MC Donalds was....![]()
Jawi zegt wat ik bedoel, een broek koop je omdat je die mooi vind en je smaak is.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben niet jaloers
Ik draag geen Cars, maar al 10 jaar niets anders dan 501's
Ja, deze zijn goedkoper dan die evisu, maar die zijn ook belachelijk geprijst.
Als mijn501's 30 euro kosten zou ik ze ook dragen.
Ben jij zo'n triest figuur die een broek draagt omdat ie duur is?
ik zeg ook niet dat 501's bijzonder zijn, maar ze zitten fijn en zien er goed uit.quote:Op zondag 2 mei 2004 03:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jawi zegt wat ik bedoel, een broek koop je omdat je die mooi vind en je smaak is.
ja ik heb een dure smaak, maar niet persee omdat het duur is, maar omdat ik het origineel en mooi vind. een levi's 501 kan ik nou niet een bijzonderebroek noemen, heel doorsnee nederland loopt er mee.
maar er is ook nix bijzonders aan dus waarom zou je er zoveel geld aan uit geven, omdat dat logootje er op staat ?quote:
WTF? wat is ter mis met m'n favo merkje?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:05 schreef Apekoek het volgende:
ik merk hier vooral dat mensen hier gal afblazen over evisu, vaak zelf cars broeken hebben (reacties zoals, nou mijn broek was 30 euro en die is veel mooier.) jalourse lui hier dus, en lui die het niet uit kunnen staan als iemand zo'n broek heeft ,wat maakt het uit,
501's zitten nogal rot bij kruisquote:Op zondag 2 mei 2004 10:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat 501's bijzonder zijn, maar ze zitten fijn en zien er goed uit.
En evisu mooi? Zoals je leest zijn niet veel mensen het met je eens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |