quote:Op zondag 2 mei 2004 00:35 schreef Alicey het volgende:
excuseer me : allah is vast een lesbische negerin
Val Toch dood klootzakquote:Op zondag 2 mei 2004 00:57 schreef Alicey het volgende:
hey, we have a moslim in the house!![]()
je bent al de 2e turk die zich achterlijk gedraagt in deze topic.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:04 schreef Hitman_1985 het volgende:
MikeyMo hoe dom kan je zijn. Ik ben zo makkelijk aan je gegevens gekomen. Je bent gewaarschuwd.
Zijn er wel mensen nog op fok die andermans geloof respecteren? Zo niet fuck ya all.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
je bent al de 2e turk die zich achterlijk gedraagt in deze topic.
zijn op fok toch ook wel normale turken?
op deze manier nodig je natuurlijk niet uit tot respect van jou als persoon..quote:Op zondag 2 mei 2004 01:10 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Zijn er wel mensen nog op fok die andermans geloof respecteren? Zo niet fuck ya all.
Allah zult lachen wanneer jij brand in de hel zoals velen anderen op fok!.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
op deze manier nodig je natuurlijk niet uit tot respect van jou als persoon..
waarom trouwens altijd die lange tenen? als allah bestaat, heeft hij vast hoogstpersoonlijk de humor bedacht, en kan hij zelf ook best lachen om deze topic...
kijk eens aan, zelfs allah heeft gevoel voor humor, zij het een enigszins sadistisch gevoel voor humor, het gevoel voor humor is erquote:Op zondag 2 mei 2004 01:14 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Allah zult lachen wanneer jij brand in de hel zoals velen anderen op fok!.
mensen bedreigen is niet echt aardig. Bovendien kan niemand adresgegevens achterhalen omdat die beschermt worden (of je moet zo dom zijn om ze in je profiel te zettenquote:Op zondag 2 mei 2004 01:04 schreef Hitman_1985 het volgende:
MikeyMo hoe dom kan je zijn. Ik ben zo makkelijk aan je gegevens gekomen. Je bent gewaarschuwd.
Als jouw man dit leest zal hij jou straffen anders is hij een mietje.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
kijk eens aan, zelfs allah heeft gevoel voor humor, zij het een enigszins sadistisch gevoel voor humor, het gevoel voor humor is er
gaat allah trouwens mijn man ook straffen voor mijn gedrag, of is-ie zo weer niet?
ja, als we nou allemaal ook dan de naastenliefde tonen die Allah zo graag ziet. Ik hou van Allah, moslims, christenen, de grond waarop ik loop, de aarde, de wolken, de lucht, ferrari's van alles ! behalve spruitjes!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
op deze manier nodig je natuurlijk niet uit tot respect van jou als persoon..
waarom trouwens altijd die lange tenen? als allah bestaat, heeft hij vast hoogstpersoonlijk de humor bedacht, en kan hij zelf ook best lachen om deze topic...
mijn man is een echte man, die er niet zulke achterlijke ideeen op nahoudtquote:Op zondag 2 mei 2004 01:20 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
Als jouw man dit leest zal hij jou straffen anders is hij een mietje.
ik heb er ook zelden problemen mee. allah is er nou eenmaal, en is overal, en zit daarom ook niet in de weg. moslims en christenen zijn er genoeg waarmee ik het prima kan vinden. de aarde en wolken doorgaans ook erg leuk (behalve wolken waar hagel uit komtquote:Op zondag 2 mei 2004 01:21 schreef DePresident het volgende:
[..]
ja, als we nou allemaal ook dan de naastenliefde tonen die Allah zo graag ziet. Ik hou van Allah, moslims, christenen, de grond waarop ik loop, de aarde, de wolken, de lucht, ferrari's van alles ! behalve spruitjes!
neem een voorbeeld aan mij......
ik zou het zooo fijn vinden als Allah echt bestond.........en dat er nog leven is na dit levenquote:Op zondag 2 mei 2004 01:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
ik heb er ook zelden problemen mee. allah is er nou eenmaal, en is overal, en zit daarom ook niet in de weg. moslims en christenen zijn er genoeg waarmee ik het prima kan vinden. de aarde en wolken doorgaans ook erg leuk (behalve wolken waar hagel uit komt). ferrari's ook.spruitjes dan weer niet inderdaad
ik zal het eens overwegen
offtopic... of allah bestaat weet niemand, of er leven is na dit leven weet ook niemand... voorlopig niet druk om maken, en wie weet scoor jequote:Op zondag 2 mei 2004 01:27 schreef DePresident het volgende:
[..]
ik zou het zooo fijn vinden als Allah echt bestond.........en dat er nog leven is na dit leven
*zucht
maar dat is weer een heel ander topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |