abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18813683
Vroeger had ik nooit last van wratjes. Sinds een aantal maanden heb ik er nu eentje op mijn vinger die inmiddels niet echt klein meer te noemen is. Een paar weken geleden is er op mijn andere hand ook eentje tevoorschijn gekomen, die wel nog klein is. Waar komen ze eigenlijk vandaan en nog belangrijker, hoe kom ik er weer van af? Tips en uitleg zijn welkom.
pi_18814091
ervan af? haha ik heb ze ook gehad,
ik ging naar de dokter, daar doet hij soort vloeistof erop super koud!
en na paar uurtjes vallen ze er gewoon af,
je kan ze erook af laten branden! erg pijnlijk denk ik,
trouwens je kan dat vloeistof ook zelf kopen bij de drogist volgens mij
pi_18814229
Zeker aan het vozen geweest met een meisje dat niet wast .
pi_18814323
Je moet er in elk geval niet aan gaan zitten pulken, want dan infecteer je jezelf alleen maar meer ermee. Gewoon even bij de huisarts laten aanstippen (met stikstof dacht ik) en dan valt het wratje er na een paar dagen vanzelf vanaf.
pi_18814473
Ik heb ze ook wel gehad. Gewoon ff naar de dokter gaan die er stikstof of doet. Bij mij zijn ze nooit terug gekomen. Je hebt ook van dat spul dat je bij de drogist haalt (formule Z ofzo??) maar bij mij heeft dat nooit gewerkt.
pi_18814913
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:16 schreef Erik_27 het volgende:
Vroeger had ik nooit last van wratjes. Sinds een aantal maanden heb ik er nu eentje op mijn vinger die inmiddels niet echt klein meer te noemen is. Een paar weken geleden is er op mijn andere hand ook eentje tevoorschijn gekomen, die wel nog klein is. Waar komen ze eigenlijk vandaan en nog belangrijker, hoe kom ik er weer van af? Tips en uitleg zijn welkom.
Een vriend van me heeft hetzelfde probleem. Hij is een maand lang bezig geweest ze eraf te snijden, tja, hij is vrij radicaal Toen is hij naar de dokter gegaan en heeft het met vloeibare stikstof (koud) weg laten vriesbranden.

Een wrat is net als een ijsberg, het is een infectie en gaat vanzelf weg, maar met wegsnijden maak je het alleen maar erger. Als je het vriesbrandt dan komt er een blaar onder de wrat die ervoor zorgt dat de wrat loskomt.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 1 mei 2004 @ 19:15:08 #7
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_18814979
gezellig
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
  zaterdag 1 mei 2004 @ 19:15:44 #8
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_18814990
Wegsnijden.
  zaterdag 1 mei 2004 @ 19:19:12 #9
80382 manny
30 is best veel
pi_18815069
wratjes gaan ook weg door zeewater ! Zout water dus. Rijd naar de dichtbijzijnde zoutwaterbron en maak een handstand in het water en je zult zien dat ze weggaan. 1x helpt niet, dus boek een hotel en neem iemand mee die je voeten vast wil houden!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_18815785
Vloeibaar stikstof bij de dokter, heb het ook zo gedaan en werkt perfect. Ik had 5 wratten op mn pols zitten, binnen 24 uur waren ze er allemaal af en er ik helemaal niets meer van te zien.
pi_18815900
je hebt er genoeg middeltjes voor, dus ga eens kijken bij de apotheek of drogist, er zit vast wel iets bij
Ik ben tegen zinloos wiskundeŽ
  zaterdag 1 mei 2004 @ 20:23:49 #12
19018 Brennie
CCU nurse
pi_18816539
Wratten! ! !
En zo zijn er nog een paar topics te vinden via de zoekfunctie hier of google..
Deze gaat dicht.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')