Hahaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:16 schreef Fierman het volgende:
http://www.emmaus.nl/
is er ook in tilburg.. en dan kan je nu natuurlijk hard beginnen te lachen, maar er is echt serieus een hoop leuk spul daar te vinden. Ik had laatst een bijna neiuwe levis 501 voor 5 euro bijvoorbeeld, en het aanbod leuke tshirts is ook behoorlijk groot.
Noordstraat 82, Tilburg Sam sam verkopen ze allerlei toffe goedkope tweedehands kleding!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:01 schreef B_BOY het volgende:
hoi mensen,
deze meivakantie is het zover.
ik ben altijd een skater geweest. het laatste half jaar is het minder en minder geworden. en nu ben ik erover uit. ik wil er vanaf. ik wil iets anders ik ben erop uitgekeken. nu wil ik graag wat meer trendy, ben der zelf ook al mee begonnen. maar nu hebbik het volgende probleem. ik wil niet in shirtjes lopen die iedereen heeft. en ik wil ook niet dat ik extreme prijzen moet betalen voor me shirts. want dat zien mijn ouders niet zitten. mijn vraag is dus. welke winkels en sites? heb je in de omgeving van tilburg waar je leuke shirts kunt kopen?
Dat is zoooo lelijkquote:
dan ga je werken, probleem opgelostquote:Op maandag 3 mei 2004 11:17 schreef B_BOY het volgende:
35 euri maximaal eik tog voor een shirt. me ouders willen niet veel meer betalen./
waarom? toch een mooie gewoone longsleeve? of vergis ik me nu?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:42 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat is zoooo lelijk![]()
waarschijnlijk iemand die een shirt afkeurt op merk, Evisu is niet bepaald geliefd hierquote:Op maandag 3 mei 2004 17:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
waarom? toch een mooie gewoone longsleeve? of vergis ik me nu?![]()
zwart is een neutrale kleur, longsleeves zitten vaak ook wel leuk toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |