ow, ik zag op een andere site wel wat positieve reacties, iets van 2 tinten lichter of zo, maar ik hoef ze ook niet superwit hoor, gewoon dat het wat frisser oogt, ze hoeven je ook niet direct vanuit je mond tegemoet te springen van witheid, dat vind ik ook een beetje te......quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:13 schreef schatje het volgende:
Het heeft niet veel effect hoor. Dan zul je toch echt je tanden moeten laten bleken. En dat is ook niet erg goed voor je tanden.
http://www.dewittetandenwinkel.nl/quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:22 schreef Samson het volgende:
[..]
ow, ik zag op een andere site wel wat positieve reacties, iets van 2 tinten lichter of zo, maar ik hoef ze ook niet superwit hoor, gewoon dat het wat frisser oogt, ze hoeven je ook niet direct vanuit je mond tegemoet te springen van witheid, dat vind ik ook een beetje te......
nope, ik had via google iets gevonden bij flair onlinequote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:23 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.dewittetandenwinkel.nl/
Die toevallig??
ha, dat is positiefquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb 't ook gebruikt
Worden wel iets witter hoor
De Belgische Vivaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:26 schreef Samson het volgende:
[..]
nope, ik had via google iets gevonden bij flair online![]()
yep, ga zelf maar ns zoeken met google, er zijn niet zoveel topics in het NL over dit produkt en dit was de enige site die ik vond met wat reacties erin, normaliter houd ik me niet bepaald bezig met Viva geneuzelquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:39 schreef schatje het volgende:
[..]
De Belgische Viva![]()
.
En dat kwam je heel toevallig tegen??
waarom slecht?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
Werkt niet... Is alleen maar slecht voor je tanden.
Ben je ermee gestopt? het is idd wel een gehannes met zo'n staafje, en je kwijlt er wel van, maar ja, als ik resultaat boek vind ik dat echt niet zo'n ramp hoor...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:58 schreef Syrena het volgende:
Ik heb het ook geprobeerd, maar dan de versie dat je met zo'n soort wattenstokje al je tanden moet aanstippen.
HEEL veel werk, ik kwijlde me rot, en werd misselijk van de smaak van het spul... Ik had al een mooie "voor" foto gemaakt, maar ja.
Nee als het dat was, maar ik werd na een paar dagen echt misselijk van de smaak van het spul, dus dan zit je kokhalzen met open mond te wachten, en je mag niet spoelen erna.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Ben je ermee gestopt? het is idd wel een gehannes met zo'n staafje, en je kwijlt er wel van, maar ja, als ik resultaat boek vind ik dat echt niet zo'n ramp hoor...
Ik vind het wel gaan, t is maar 2x per dag, en je hoeft maar een minuut met je mond open te blijven zitten, daarna mag ie dicht en moet je 30 minuten wachten, vervolgens mag je wel weer spoelenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee als het dat was, maar ik werd na een paar dagen echt misselijk van de smaak van het spul, dus dan zit je kokhalzen met open mond te wachten, en je mag niet spoelen erna.
Misschien probeer ik over een paar weken weer 's, ik heb nog genoeg staan.
Je tanden worden er enorm gevoelig door.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:52 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
waarom slecht?
Dat is een mogelijkheid, maar meestal alleen als je al gevoelige tanden hebt, hoe lang duurde het dan bij jou voordat je dat ging merken? Ik heb t nu drie keer gebruikt en nog nergens last vanquote:Op zondag 2 mei 2004 08:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Je tanden worden er enorm gevoelig door.
wordt het glazuur niet min of meer afgebroken? en dat is toch een beschermden laagje voor je tanden?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:52 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
waarom slecht?
Nope, je glazuur wordt zeker niet afgebroken want dit spult werkt van binnenuit, dus het houdt je glazuur intactquote:Op zondag 2 mei 2004 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wordt het glazuur niet min of meer afgebroken? en dat is toch een beschermden laagje voor je tanden?
* Samson weet het ook niet eigenlijk
tja, ik vertrouw gewoon op de produktinfo: Aquafresh pure & white bevat hetzelfde whitening ingredient dat door de tandarts gebruikt wordt en het tandglazuur niet aantastquote:Op zondag 2 mei 2004 13:35 schreef Weopj het volgende:
En hoe wil dat spul dan van binnenuit werken? Lijkt me praktisch onmogelijk zonder je glazuur of tandvlees aan te tasten...
Na een dag of 3. En ik heb nooit last gehad van mijn tanden en ze zijn oersterk. Dat wil ik ook zo houden, desnoods met gele tanden (dan vinden mensen me maar vies). Ik hoop over ene paar maanden mijn gevoeligheid kwijt te zijn eigenlijk :squote:Op zondag 2 mei 2004 12:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid, maar meestal alleen als je al gevoelige tanden hebt, hoe lang duurde het dan bij jou voordat je dat ging merken? Ik heb t nu drie keer gebruikt en nog nergens last van
Ah, ben benieuwd hoe het bij mij gaat uitpakken, ik hoop dat het goed blijft gaan, ik houd jullie op de hoogte iig!quote:Op zondag 2 mei 2004 14:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Na een dag of 3. En ik heb nooit last gehad van mijn tanden en ze zijn oersterk. Dat wil ik ook zo houden, desnoods met gele tanden (dan vinden mensen me maar vies). Ik hoop over ene paar maanden mijn gevoeligheid kwijt te zijn eigenlijk :s
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |