Dat was in NL toch ook zoquote:Op donderdag 13 mei 2004 04:37 schreef Magics het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag in Noorwegen de voorlaatste liveshow van hun ''Idol'' gezien.... Dat gaat die Shartan ofzoiets dus op zijn sloffen winnen hè. Zijn enige waardige tegenstandster Susanne alias Miss Hobit (ze heeft hetzelfde gebit als Kurt Nilsen dus dat is haar bijnaam) werd er net vrijdag uitgestemd
Damn zij was goed, beetje het type ruige rockbitch.
Nu staat Margareth, een dozig tutje dat echt NIET lekker kan zingen, naast hem in de finale.
Hoe kom je nou weer bij die mevrouw Pakarinen?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind HANNA PAKARINEN wel goed.
[afbeelding]
Heaven klinkt echt goed. Beter dan die zoetsappige versie van Hind
Hie rkan je liedjes beluisteren. (alle kandidaten van Worls Idols 2!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer bij die mevrouw Pakarinen?
Die commentaarstem weet er niks van.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:51 schreef Christine het volgende:
Op het Eurovisie Songfestival was er een blond meisje, waarvan de commentaarstem zei dat ze met World Idol had meegedaan. Ik herkende haar niet....
Dat dacht ik ook al ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die commentaarstem weet er niks van.
Hij was denk ik in verwarring met Alex uit Polen.
Er werd dus gezegd dat zij een deelnemer was aan de Russische variant van Idols. Dat klopt dus ook, want zij heeft meegedaan aan het "Stars Factory-2" project, waarbij ze 4e werd.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:00 schreef Cee het volgende:
Dat klopt, er werd gezegd dat die Russische aan WI had meegedaan. Maar dat was dus niet.
Hmm, ik vind die van Hind toch beterquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind HANNA PAKARINEN wel goed.
[afbeelding]
Heaven klinkt echt goed. Beter dan die zoetsappige versie van Hind
Mmmmm ik hou niet zo van Hind....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hmm, ik vind die van Hind toch beter
Ik heb van allemaal trouwens een liedje geluisterd, en Boris blijft toch echt de beste hoorDe enige echte concurrentie zie ik eigenlijk in Amerika, de rest is meer niveau Jamai
da's weer een staaltje onvervalst NL optimisme. Nee, Boris is niet de beste. Dat lijkt alleen maar zo. Middenmootje denk ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb van allemaal trouwens een liedje geluisterd, en Boris blijft toch echt de beste hoorDe enige echte concurrentie zie ik eigenlijk in Amerika, de rest is meer niveau Jamai
Nee, dit jaar helaas geen world idols heb ik gehoordquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:22 schreef bambino het volgende:
waneer komt world idol dan weer met oud en nieuw
Volgens mij wel hoor. Maar ja dat heb ik dan weer gehoordquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:38 schreef Vamos het volgende:
[..]
Nee, dit jaar helaas geen world idols heb ik gehoord
Ze willen Boris dezelfde afgang als Jamai besparen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
Nederland doet niet mee. Ik weet niet of het een roddel is, stond op een van de fansiets
O wat suf is dit als het waar is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze willen Boris dezelfde afgang als Jamai besparen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |