Alleen Jamai, Alexander, Will en Peter deden een nummer wat ze ook tijdens de finale hadden gezongen. Ik denk dat ze allemaal gewoon het nummer kiezen wat hen het best ligt (of wat ze denken, heh Jamai?), dus dat zou bij Boris ook wat anders kunnen zijn. Ik hoop het, want 'Pappa...' vond ik nou niet zijn beste nummer.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:57 schreef BVO het volgende:
Vorig jaar moesten de meesten geloof ik het nummer uit de finale doen (zoals Jamai ook). Dat zou betekenen dat Boris Papa was a rolling Stone zou doen, wel goede keus lijkt me.
Wat vond jij zn beste nr dan? ik vond respect en my papa was a rollingstone wel zn beste nrsquote:Op maandag 3 mei 2004 12:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alleen Jamai, Alexander, Will en Peter deden een nummer wat ze ook tijdens de finale hadden gezongen. Ik denk dat ze allemaal gewoon het nummer kiezen wat hen het best ligt (of wat ze denken, heh Jamai?), dus dat zou bij Boris ook wat anders kunnen zijn. Ik hoop het, want 'Pappa...' vond ik nou niet zijn beste nummer.
Ik vond Boris bij What's Going On, Respect, Angie en zelfs When You Think of Me beter tot zijn recht komen.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:21 schreef Sweetlay-d het volgende:
[..]
Wat vond jij zn beste nr dan?
Ja, maar vergeleken met wat Kelly eruit gooide...quote:Op maandag 3 mei 2004 19:35 schreef RecomServ het volgende:
Respect! .. die timing .. ge-wel-dig!
Lijkt me niet. Hij schreef eerder ook al eigen nummers. En de komende tijd (komende 3 jaar geloof ik) gaan er mensen nieuwe liedjes voor hem schrijven. Hoe het daarna gaat is afwachten. Waarschijnlijk heeft hij dan al mensen aan zich kunnen binden die verder gaan met liedjesschrijven voor hem, en/of gaat hij het zelf weer doen. Hij lijkt me behoorlijk creatief.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:58 schreef skiczukie het volgende:
Gaat ie nu de hele tijd covers zingen ofzo?
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal gewoon het nummer kiezen wat hen het best ligt (of wat ze denken, heh Jamai?)
Ik heb het wél gezien maar weet er niks meer van, zo slaapverwekkend was die zooi.. Weet alleen nog dat Jamai laatste werd en ik me kapot heb gelachen.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:12 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Hij schreef eerder ook al eigen nummers. En de komende tijd (komende 3 jaar geloof ik) gaan er mensen nieuwe liedjes voor hem schrijven. Hoe het daarna gaat is afwachten. Waarschijnlijk heeft hij dan al mensen aan zich kunnen binden die verder gaan met liedjesschrijven voor hem, en/of gaat hij het zelf weer doen. Hij lijkt me behoorlijk creatief.
Op WI zingen de artiesten volgens mij wel covers. Ik weet dat niet zeker want ik heb het vorig jaar niet gezien.
Kelly heeft ook een dijk van een VROUWEN stem. Zo hoog gillen als Kelly past niet bij een manquote:Op maandag 3 mei 2004 20:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, maar vergeleken met wat Kelly eruit gooide...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |