abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18816455
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 20:15 schreef Cee het volgende:

[..]

Een paar mensen uit Amerika die ik ken volgen Idols via de website en ze zijn helemaal aan 't nadat ik antwoord gaf op hun vraag hoe lang Boris is.

Ze vinden trouwens dat we de goede twee hebben gekozen voor de finale. Dus zowel Boris als Maud ligt goed bij de Amerikanen. Maar ja, ik heb 't over een paar personen die niet het hele volk vertegenwoordigen.

Wat lul ik nou?
Ik bespeur een licht spottende ondertoon in in je stukje over Boris' lengte...
Okee ik geef toe het is een beetje vergezocht. Geinig, wat je verder schrijft. Amerikanen zijn toch showbizz people, dus leuk te horen.
  ESF Reporter zaterdag 1 mei 2004 @ 20:21:35 #52
87554 Cee
Welluk?
pi_18816500
Nee! Ik bedoel 't serieus. Echt waar. Ze vroegen 'How tall is Boris?' en ik antwoord 'around 6ft3"' en hun reactie: *kwijl* Geen spottende ondertoon. Ik vond 't toevallig dat je over de lengte begon terwijl ik het er gisteren nog met een paar Amerikano's over had.
pi_18816544
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 20:21 schreef Cee het volgende:
Nee! Ik bedoel 't serieus. Echt waar. Ze vroegen 'How tall is Boris?' en ik antwoord 'around 6ft3"' en hun reactie: *kwijl* Geen spottende ondertoon. Ik vond 't toevallig dat je over de lengte begon terwijl ik het er gisteren nog met een paar Amerikano's over had.

Gaaaaaaf!!
  zaterdag 1 mei 2004 @ 20:49:45 #54
82122 SirDiablo
Real Shady
pi_18817108
  zondag 2 mei 2004 @ 11:27:51 #55
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_18828881
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 17:04 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Als Maud vanavond zou winnen en vervolgens bij World Idol laatste zou worden, zou ik me nog minder schamen dan om die hypervrolijke tuinkabouter van vorig jaar
alles beter dan jim
  ESF Reporter zondag 2 mei 2004 @ 12:07:39 #56
87554 Cee
Welluk?
pi_18829474
Heh. Berichten van m'n Amerikanen die zelf proberen uit te vogelen rond 6 uur 's avonds hun tijd wie er heeft gewonnen;

"OMG I'M NERVOUS!!! GOOOOOOOOOOOOO BORIS!!!"

"^ What she said. ^

And EEEE! for Ron! I love Ron."

"I'm nervous too. Gah. Gah Gah Gah Gah."

"Posting on top of myself, because it's SIX OH TWO and there are NO RESULTS YET!!!!! AHHH IM DYING HERE PEOPLE.

OMG!!!!!

BORIS WON! OMG! While the results aren't "up" yet, and the video's aren't up yet (except for Maud's video page, which has her performances from tonight, plus the duet. The Mauris is in full swing, people!), if you go to the second of the links, Maud's picture is dulled! ONLY THE BORIS SURVIVES!!! WHEEEEEEEEE!!!!!"

"…‘When You Think of Me’ is actually a pretty decent song. And I’ve always really liked ‘Papa Was a Rolling Stone,’ so that was great of course. EEEEE! Yay Boris!"

"OMG BORIS!!!!!!!!!!!

BORIS FOR WORLD IDOL!!"

Oftewel: dat komt wel goed met die jongen.
  zondag 2 mei 2004 @ 12:53:39 #57
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_18830091
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:38 schreef Magics het volgende:
Er hebben wel veel mensen ''Hot stuff'' gedaan dit jaar
En Elli en Cveta Majtanovic zijn de enigen die het op het nivea van Irma deden, die anderen waren echt afschuwelijk. Elli is eigenlijk de enige die ik wel leuk vind, de rest kan mij gestolen worden. Nederland zal het (als er een WI komt) niet slecht doen met Boris, en had het met een Maud of Irma ook nog niet zo gek gedaan.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_18830137
Ruben Studdard van de American Idols klinkt ook niet verkeerd
  zondag 2 mei 2004 @ 13:27:26 #59
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18830694
quote:
Op zondag 2 mei 2004 12:07 schreef Cee het volgende:
Heh. Berichten van m'n Amerikanen die zelf proberen uit te vogelen rond 6 uur 's avonds hun tijd wie er heeft gewonnen;

"OMG I'M NERVOUS!!! GOOOOOOOOOOOOO BORIS!!!"

"^ What she said. ^

And EEEE! for Ron! I love Ron."

"I'm nervous too. Gah. Gah Gah Gah Gah."

"Posting on top of myself, because it's SIX OH TWO and there are NO RESULTS YET!!!!! AHHH IM DYING HERE PEOPLE.

OMG!!!!!

BORIS WON! OMG! While the results aren't "up" yet, and the video's aren't up yet (except for Maud's video page, which has her performances from tonight, plus the duet. The Mauris is in full swing, people!), if you go to the second of the links, Maud's picture is dulled! ONLY THE BORIS SURVIVES!!! WHEEEEEEEEE!!!!!"

"…‘When You Think of Me’ is actually a pretty decent song. And I’ve always really liked ‘Papa Was a Rolling Stone,’ so that was great of course. EEEEE! Yay Boris!"

"OMG BORIS!!!!!!!!!!!

BORIS FOR WORLD IDOL!!"

Oftewel: dat komt wel goed met die jongen.
. Bron?

Ik heb wat mensen uit Spanje die ik vaak spreek, die waren ook nogal enthousiast over hem. Ook over Hind trouwens .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  † In Memoriam † zondag 2 mei 2004 @ 14:21:44 #60
43556 miss_dynastie
pi_18831854
Ik wil niet veel zeggen, maar Cveta Majtanovic is echt grandioos
Zeker als je bedenkt dat in Servie-Montenegro veeeeeel minder budget is voor dit soort programma's en de techniek dus een stuk minder is.
Als Boris dus niet zou winnen, kan ik met haar ook prima leven.
  † In Memoriam † zondag 2 mei 2004 @ 14:24:17 #61
43556 miss_dynastie
pi_18831907
Het valt me trouwens wel op dat wij ons hier in dit gedeelte van de wereld behoorlijk lijken te schamen voor onze moerstaal.... in Duitsland is niet een keer in het Duits gezongen door de winnaar, in Nederland een keer omdat het een verplicht thema was en dat klonk een beetje als Pools een beetje oneerbiedig, maar ik vond het niet Boris' beste show... elders ter wereld lijkt men wat trotser op zijn moerstaal.
  zondag 2 mei 2004 @ 15:02:40 #62
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18832645
Ik hoop wel op een World Idol 2, al denk ik dat het niveau deze keer wat hoger ligt dan vorig jaar.
pi_18832660
quote:
Op zondag 2 mei 2004 13:27 schreef BVO het volgende:

Ik heb wat mensen uit Spanje die ik vaak spreek, die waren ook nogal enthousiast over hem. Ook over Hind trouwens .
Mennnn, wat is dit

In het gastboek van Henkjan Smits' website vond ik trouwens een leuke reactie van Nederlanders uit Spanje, die Boris kennen en een strandtent hebben waar veel internationale mensen komen. Boris ligt errug goed bij publiek uit allerlei landen. Ook gaaf is dat ze zelfs zijn 2 cd's verkopen, ze lopen erg goed (ik wist dus niet dat hij al 2 albums uit had, ga luisteren naar de liedjes en als het goed is koop ik ze denk ik, ik wil hem zeker steunen maar de huidige single.... jammer).

Maar hier is dus het stukje op de site (wel alweer van begin april):

Hallo Henkjan,
Ten eerste onze complimenten voor jullie eerlijke commentaar in de idolshows!
Jullie zijn helemaal niet grof,eerder vakkundig.

Wij hebben in onze beachclub meerdere live
bands laten optreden uit o.a Engeland,Spanje
en Nederland,dus wij kijken ook met een ander uitgangspunt dan de meeste mensen naar de uitzendingen.

Nu hebben wij deze zaterdag pas voor het eerst Boris een beetje de show neer zien zetten,die wij van hem kennen.

De optredens van Boris bij ons waren zo verschrikkelijk goed,hij bouwt de nummers op en geeft een soort bezieling aan de songs die iedereen mee trekt.
Jong en oud,mannen en vrouwen,ze gingen allemaal uit hun dak.

Zelf de andere bands gingen helemaal te gek op hem,we hebben hierdoor heel veel spontane jamsessions gehad,waanzinnig hoe hij daar in uit komt,neemt de leiding en zelf de oudere rotten in het vak volgden hem ,hij sweept de hele boel op tot een ultime finale.

Hij zingt helemaal niet alleen prince ,zoals velen beweren,als weet hoe breed zijn repertoir ligt,wrijf je in je handen.

Je hebt hem jammer genoeg nog niet helemaal kunnen beleven,wat hij echt allemaal kan.
Het beste aan hem tijdens zijn live optredens,vind ik dat je hem ziet genieten van de songs die hij zingt.

Je zal wel denken...ja het zal wel ,weer zo´n fan.

WE zijn wel fan ,maar we waren niet blij dat hij aan idols mee deed,omdat wij bang waren dat jullie hem neer zouden zetten als zo´n commercieel boysbandtypetje of een soort Jim en dan vernietig je alles waar hij voor staat. SOULFUNKYJAZZ.

WIj draaien nu dagelijks zijn 2 cd´s
(omdat hij jammer genoeg niet meer even langs kan komen)en iedere keer vragen er klanten wie het is die we draaien.

We hebben zijn cd´s heel goed verkocht,
helaas zijn ze op een paar soldiercd´s uitverkocht.(ik wil je er een toesturen,
want er staan een paar goede nrs. op van hemzelf.)

Al met al Henkjan,ik hoop dat je ongelijk hebt over het feit dat Boris niet wint,want we zouden bij worldidols een hele goede kans maken met Boris,ik heb hier in Spanje op kleine schaal gezien (3000 man met het St.Juan feest)dat Boris een succes is bij alle nationaliteiten.

OOk laten we de wereld gelijk zien,dat wij met ons kleine kikkerland artiesten vanwereld niveau in huis hebben.

Maar als jullie van plan zijn hem een genre aan te meten ,die niet Soul/Funk of Jazz uitstraalt en kinderachtige troep voor hem gaat schrijven ,LAAT HEM DAN MAAR WEL VERLIEZEN.
LAAT HEM IN ZIJN WAARDE ALSTJEBLIEFT::::::
Chillzonelacubana
  ESF Reporter zondag 2 mei 2004 @ 16:51:26 #64
87554 Cee
Welluk?
pi_18834819
quote:
Op zondag 2 mei 2004 13:27 schreef BVO het volgende:

[..]

. Bron?
Een Clay Aiken forum waar ik op post. Ze waren ook zeer te spreken over Ron en Maud. Maar vooral Boris.
  zondag 2 mei 2004 @ 20:39:18 #65
65884 Caar2
Het leven is mooooooooiii.....
pi_18839654
ik hoop eigenlijk dat Boris bij Word Idol niet 'When you think of me' gaat zingen.
Maar bijvoorbeeld papa was a rollingstone ofzo...
  † In Memoriam † zondag 2 mei 2004 @ 20:44:06 #66
43556 miss_dynastie
pi_18839766
quote:
Op zondag 2 mei 2004 20:39 schreef Caar2 het volgende:
ik hoop eigenlijk dat Boris bij Word Idol niet 'When you think of me' gaat zingen.
Maar bijvoorbeeld papa was a rollingstone ofzo...
Dat doet hij waarschijnlijk ook niet. Geen van de artiesten die afgelopen keer meededen zong een eigen single.
  zondag 2 mei 2004 @ 21:44:23 #67
64729 Sweetlay-d
Maak me gek!
pi_18841319
ik denk niet dat boris world idols gaat winnen, omdat je hem niet gelijk na 1 nummer zo goed kan vinden.. in ieder geval hij viel mij later pas op.. maar ja kan natuurlijk wel..hangt af van de andere idolen
* Life is short..so enjoy it! *
pi_18841924
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:44 schreef Sweetlay-d het volgende:
ik denk niet dat boris world idols gaat winnen, omdat je hem niet gelijk na 1 nummer zo goed kan vinden.. in ieder geval hij viel mij later pas op.. maar ja kan natuurlijk wel..hangt af van de andere idolen
Qua stem viel hij me meteen op. Qua uitstraling kwam dat later, dat is inderdaad wel zo. Maar hij zal denk ik wel hoge ogen gooien, top 5 ofzo.
  zondag 2 mei 2004 @ 22:10:52 #69
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_18842027
quote:
Op zondag 2 mei 2004 22:07 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Qua stem viel hij me meteen op. Qua uitstraling kwam dat later, dat is inderdaad wel zo. Maar hij zal denk ik wel hoge ogen gooien, top 5 ofzo.
Ik heb een paar anderen van World Idol gehoord, alleen Ruben Studdard is ook goed. Maar dan nog niet het niveau van Boris
Back in business.
  † In Memoriam † zondag 2 mei 2004 @ 22:13:35 #70
43556 miss_dynastie
pi_18842094
Onderschat Elli en Cveta niet. Maar ik denk wel dat we winnen hoor
  zondag 2 mei 2004 @ 22:24:17 #71
64729 Sweetlay-d
Maak me gek!
pi_18842318
quote:
Op zondag 2 mei 2004 22:07 schreef Bagheera het volgende:

[..]

ik vond hem vanaf de auditie al goed zingen, maar bij de workshop wilde ik pas echt dat hij zou winnen! Ik ken geen van de andere idolen, maar beter dan boris kunnen ze niet zijn hoop ik
* Life is short..so enjoy it! *
pi_18850585
Met Boris komen we in ieder geval hoger als met Jam-Ai. Boris heeft gewoon een stem die bij veel muziekliefhebbers in de smaak zal vallen...
Ik denk dat Boris wel ver komt.

Ik hoop trouwens nu op een duetje met Hind...
Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...
  maandag 3 mei 2004 @ 11:52:23 #73
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18852845
Als Boris er een beetje normaal uitziet, en niet met het haar zoals op die foto hierboven, heeft 'ie een hele grote kans.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_18852855
quote:
Op maandag 3 mei 2004 11:52 schreef BVO het volgende:
Als Boris er een beetje normaal uitziet, en niet met het haar zoals op die foto hierboven, heeft 'ie een hele grote kans.
Hoedje op doen?
Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...
pi_18852900
Ik heb het ook een beetje gekeken en ik vond het een irritante show. Van mij hoeft het niet nog een keer.. Trouwens, 2 World Idols, dat slaat nergens op..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')