quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik verheug me echt al op World Idols, als Boris meedoet iig
Ik denk inderdaad dat Ruben meedoet. AI 2 was toch al bekend toen Kelly meedeed met World Idol.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:52 schreef Cee het volgende:
Boris maakt zeker een kans als hij mee mag doen. Daar kan geen Ruben Studdard tegenop. Als ze Ruben mee laten doen i.p.v. de winnaar van AI3.
OMFGquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:02 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Denk het wel : http://www.idolonline.org/music1a.htm
Denk eens aan Doquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:53 schreef keijz het volgende:
- Ja, dan zou er eindelijk eens een niet-trance artiest doorbreken
Elli is geweldig. Haar 'When I need you' en 'Trouble' zijn super. En 'Bette Davis' eyes'. Ja, wat dat betreft heeft Duitsland een duizend maal betere opvolger van die Alexander Klaws. OMG.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:16 schreef Magics het volgende:
[..]
Elli for World Idol !!!![]()
![]()
Okee.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:37 schreef Cee het volgende:
Maar het is geen officiele website, en misschien baseert het zich alleen op het IDEE van de 'tweede lichting Idols' uit allerlei landen. Daarmee wil ik niet zeggen dat er geen WI2 komt, trouwens. Laten we hopen dat er één komt.
Suffe opmerking, vind je zelf ook niet?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:36 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop dat Boris wint, optreedt tijdens WI en helemaal wordt afgekraakt en dat alle Boris-fans huilen..
Misschien moet je dan eens naar het songfestival kijken, daar zie je ook goede mensen om de meest waardeloze redenen verliezenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:36 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop dat Boris wint, optreedt tijdens WI en helemaal wordt afgekraakt en dat alle Boris-fans huilen..
Net als Jamai hier.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
De Finse winnaar is in Finland helemaal niet meer zo populair, hoorde ik van mijn nichtje. De 2e of 3e is veel hipper daar.
Ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Net als Jamai hier.
\quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja.
Ik denk dat Maud meer opvalt dan Boris bij World Idol.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja.
Ik denk dat Maud meer opvalt dan Boris bij World Idol.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Ik denk alleen niet dat jij en ik dezelfde manier van opvallen bedoelen
Een paar mensen uit Amerika die ik ken volgen Idols via de website en ze zijn helemaal aan 'tquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:04 schreef Bagheera het volgende:
Nog een reden (een bijkomstige, laat dat duidelijk zijn) waarom het leuk zou zijn als Boris zou winnen en naar World Idols zou gaan. Op de BBC nieuwssite staat een leuk stukje dat Europese mannen langer zijn dan Amerikaanse. Ik hou van lange mannen, dus ik vind dat wel grappig. Met name onze Hollandse mannen worden genoemd als zijnde lang. Amerikanen houden ook van lange mensen, zien ze als teken van gezondheid en succes. Als Boris op WI komt, zal hij denk ik niet alleen op zanggebied indruk maken..... Maud daarentegen is volgens mij vrij klein.
De link:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/3625031.stm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |