[img] url van het plaatje [/img]quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:57 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik denk dat ie deze bedoelt
[url=http://www.kswiss.com/kswiss/images/products/001_100_big.jpg[/url]
Edit: fuck... hoe zet je plaatje neer?
U heeft 2 rechter voeten en 2 verschillende modellen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:04 schreef gfree het volgende:
Ik ben overigens in het trotse bezit van deze:
[afbeelding]
![]()
Dat is een draaibare tong.. ene dag wil ik hem wit, de andere dag zwart...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:08 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
U heeft 2 rechter voeten en 2 verschillende modellen?
Hoe ingenieusquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:10 schreef gfree het volgende:
[..]
Dat is een draaibare tong.. ene dag wil ik hem wit, de andere dag zwart...![]()
De eindeloze mogelijkheden!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:10 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Hoe ingenieus
Ehm... 4quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:11 schreef gfree het volgende:
[..]
De eindeloze mogelijkheden!![]()
5quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:13 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ehm... 4
Maakt niets uit joh... zijn er nog altijd 3 meer dan de andere schoenen
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:18 schreef gfree het volgende:
[..]
5![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:52 schreef schatje het volgende:
Gewoon Adidas, alleen één streep meer.
euhh 2 strepen meerquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:52 schreef schatje het volgende:
Gewoon Adidas, alleen één streep meer.
Het zijn zeker wél tennisschoenenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:43 schreef AltamirA het volgende:
nee absoluut geen tennisschoen, gewoon casual.
Maar hoeveel denkt de TS dan te willen betalen?
Beetje zielig hoor, als 80 euro al te duur is dan zoek gewoon andere schoenen
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:57 schreef dunic het volgende:
wot ik heb nu ook die met die draaiende flap, wooot
big pimpin 'n shit
Jeuh... ik heb ze ook, bevallen superquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:04 schreef gfree het volgende:
Ik ben overigens in het trotse bezit van deze:
[afbeelding]
![]()
aha ik snapte je niet volgens mij, want je heb inderdaad gelijk, het model komt inderdaad overeen met oorspronkelijke tennisschoenen, maar de casual dingen kun je daa rniet meer voor gebruiken.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:49 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Het zijn zeker wél tennisschoenenTenminste... het is een verouderd model die ze dan maar casual hebben uitgebracht.
Zo zijn er heel veel hoor... denk maar aan puma die van die boksschoentjes uit heeft gebracht voor casual gebruik... of al die schoenen met van die kleine nopjes... zijn allemaal turfvoetbal/korfbal modellen die ook voor de consument is heruitgebracht... Maar de meeste sportschoenen die voor casual gebruik zijn uitgebracht zijn tennisschoenen... Reebok, Le Cock Sportif, Nike, Adidas, K-swiss en ga zo maar door.
wou het dus net zeggen hahahquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:36 schreef warSTEYNer het volgende:
[..]
2 meer Doh!
Tennissen anders goed hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 14:27 schreef daeri het volgende:
Al die kswiss schoenen lijken op elkaar behalve de kleuren... vind dr geen zak an...
Foot locker heeft ze wel.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:39 schreef El-Rico het volgende:
Ok.. kan je die dingen ook ergens in een normale winkel kopen, heb er namelijk ook al eens om gezocht.
Leuke WITTE schoentjes...maar ben je niet bang dat ze na 1 dag al sporen van vlekken vertonen of vies worden?quote:
Tja.. het is iets meer vlekken poetsen dan normaal, maar dat is te verwachten met witte schoenen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 04:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Leuke WITTE schoentjes...maar ben je niet bang dat ze na 1 dag al sporen van vlekken vertonen of vies worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |