Ooohhh nou, welkom, wij zijn voor integratiequote:Op vrijdag 30 april 2004 23:33 schreef veldmuis het volgende:
Ja en kben geeneens homo
Ok jij gelukkig welquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:35 schreef Timmah het volgende:
Ik ga er weer vandoor.. tot morgenavond ofzo...
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh nou, welkom, wij zijn voor integratie
nou dat wil zeggen dat wij dus geen digitale sekte zijnquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sorry, nee.
quote:
Waar?!quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:39 schreef XMN8R het volgende:
ok, waar waren we gebleven.....
owja, rellen
Niet?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nou dat wil zeggen dat wij dus geen digitale sekte zijnhoor
aaawww ja maar waar is integratie als de hetero's wegblijven?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Niet?
Ah, das fijn om te horen
Toch succes met leden werven!
Theekransjes toch?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:39 schreef XMN8R het volgende:
ok, waar waren we gebleven.....
owja, rellen
tja, daar leek het eigenlijk wel meer op.... was (nog) geen echte relquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:41 schreef wizarddragon het volgende:
Theekransjes toch?
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:43 schreef veldmuis het volgende:
Okay. Dan doe ik het voor jullie bestwil.
Ik blijf. Voorlopig, dan!
Het grote 'Er is iets down' topic deel 14quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tja, daar leek het eigenlijk wel meer op.... was (nog) geen echte rel
btw: m'n MSN doet het weer eens niet
is gewoon chillen weet je....quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:44 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben vandaag keinat geregend door die kutregen en het was koninginnedag en het was eigelijk wel gezellig maar toen ging het regenen dus!
En ik heb gecomputert en gemuziekgeluisterd en verder niks!
Dat is dus wat een nerdhetero anno 2004 uitspookt!
Ow..msn doet het hier wel.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tja, daar leek het eigenlijk wel meer op.... was (nog) geen echte rel
btw: m'n MSN doet het weer eens niet
Hij schijnt het weer te doen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow..msn doet het hier wel.
Je wil me homo hebben he?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:48 schreef Waxxer het volgende:
Oh en het spelletje:
ZOEK DE VROUW
[afbeelding]
.....maar pin me d'r niet op vast!quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij schijnt het weer te doen....
Ja dan krijgt ie namelijk een nieuw roze dekbedovertrek.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je wil me homo hebben he?.
Een DA drogist! Dat die nog bestaan!quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
is gewoon chillen weet je....
Ik heb verslag gedaan van koninginnedag, te beginnen bij de aubade, kijk:
[afbeelding]
*notitie maak morgen langsgaan bij notenrijstafdeling van AH voor een G_L*quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn Grote Liefde is nu boven met de dekbedden aan het stoeien, om er een schoon hoeslaken om te doen.. En ik mag niet komen kijken, pas als het klaar is, of als het helemaal mislukt.
.
Want ik heb een dikke verstuikte voet dus ik mag niets doen..
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je wil me homo hebben he?.
Roze?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dan krijgt ie namelijk een nieuw roze dekbedovertrek.
Wat is er met DA drogisterijen?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een DA drogist! Dat die nog bestaan! [afbeelding]
Of bloemetjes.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Roze?
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nou ja, ik weet, ze is nog single en woont bij haar moeder
D'r is niets mis mee, maar alle DA's die ik kende (uit mijn kindertijd) zijn weg of in een Etos veranderd en daarna heb ik er nooit meer eentje gezien, dus ik dacht dat DA failliet was ofzo.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat is er met DA drogisterijen?
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of bloemetjes.
Zo. En vind je dat nou een aantrekkelijke mevrouw, als hetero zijnde?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]!
Eventjes een stukje euh,...hoe zeg je dat....
[afbeelding]
Dat ik ook een beetje lol heb zeg maar.
Ow, volgens mij weet ik er nog wel een paarquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
D'r is niets mis mee, maar alle DA's die ik kende (uit mijn kindertijd) zijn weg of in een Etos veranderd en daarna heb ik er nooit meer eentje gezien, dus ik dacht dat DA failliet was ofzo..
Ze heeft geen onaantrekkelijk hoofd, al zeg ik het zelf, als hetero zijnde.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zo. En vind je dat nou een aantrekkelijke mevrouw, als hetero zijnde?.
Ja maar dan roze.quote:
Zou ze een broer hebben?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ze heeft geen onaantrekkelijk hoofd, al zeg ik het zelf, als hetero zijnde..
Hoe denk jij erover dan, als homo zijnde?.
Ze heeft haar mond er vol van.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:56 schreef Waxxer het volgende:
Vrouw rechts glipte snel onder de tafel vandaan:
[afbeelding]
Ja, m'n oranje muts, muts!quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:59 schreef Waxxer het volgende:
,,Heb ik..... iets van je aan?"
[afbeelding]
Zie ik daar G_L naar beneden komen?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zou ze een broer hebben?.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie ik daar G_L naar beneden komen?
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zou ze een broer hebben?.
Staat je leuk, dat hetero.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:04 schreef Waxxer het volgende:
Heeeey Muis, lekker wijf man! Check da bekkie dan hey
ze zeggen dat integratie van twee kanten moet komen
Ik ben niet zo dol op Katie Holmes en ik vind haar ook niet zo aantrekkelijk en knap. Enfin ik vond de serie Dawson's freak al bagger.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]!
Eventjes een stukje euh,...hoe zeg je dat....
[afbeelding]
Dat ik ook een beetje lol heb zeg maar.
Truste Waxxerquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:07 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik ga ook slapen
Tot morgen en welterusten!![]()
envoor Veldmuis om ruzie te voorkomen!
Truste hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:07 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik ga ook slapen
Tot morgen en welterusten!![]()
envoor Veldmuis om ruzie te voorkomen!
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:17 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga trouwens ook slapen!
Jullie waren gezellig hoor!
Oei, meneer veldmuis, wat doet u nu ?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:21 schreef veldmuis het volgende:hoor!
Doe mij d'r ene, want ik ben hartstikke dom.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:10 schreef Twaalfje het volgende:
WIE WIL D'R EEN LEL?
Kost nix!
*LEL*quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:12 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Doe mij d'r ene, want ik ben hartstikke dom.
Kijkt maar uit. Ik trek zo die tutu van je aars af!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:10 schreef Twaalfje het volgende:
WIE WIL D'R EEN LEL?
Kost nix!
Nathan? Wat is dat toch met Nathan, heb ik weer wat gemist ofzo?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:13 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*LEL*
En NOU Nathan mailen want die weet wel raad met jouw soort!
*LEL*quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Kijkt maar uit. Ik trek zo die tutu van je aars af!
Jah maar dat begrijp jij toch niet want jij bent dom hè.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:14 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Nathan? Wat is dat toch met Nathan, heb ik weer wat gemist ofzo?
Neen, gij hebt niks gemist....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:14 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Nathan? Wat is dat toch met Nathan, heb ik weer wat gemist ofzo?
oh.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:17 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Jah maar dat begrijp jij toch niet want jij bent dom hè.
oh,dat scheelt.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Neen, gij hebt niks gemist....
Uhuh. Ken jou 't skele.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
oh,dat scheelt.
Naja, toch wel het een en ander he, anders zou ik hier niet posten.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:20 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Uhuh. Ken jou 't skele.
'Tis me het geld wel waardquote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:14 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*LEL*
Kijk jij maar uit want voor de volgende mot je betalen!!
Maak je niet druk, hier gbeurt nooit wat dus je mist ook nix.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Naja, toch wel het een en ander he, anders zou ik hier niet posten.
Potje vechten? VERTEL!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:23 schreef wizarddragon het volgende:
Ow nee...kheb m'n potje vechten voor vandaag al gehad.
Ow nee...tis tussen mij en een ander fokker.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:24 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Potje vechten? VERTEL!!!
Oeh het is een spelletje!....ehm......................is hij/zij van dit topic?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow nee...tis tussen mij en een ander fokker.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:27 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Oeh het is een spelletje!....ehm......................is-ie van dit topic?
...........Tis tonnie Kug hè?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
uhuh
Nee joh.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:31 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
...........Tis tonnie Kug hè?
*lief doet*quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:49 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ga eens een keer voor 2 uur slapen dus truste grote mensjesen lief zijn voorelkaar
Jij bent nog oranje!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:07 schreef XMN8R het volgende:
*klaarwakker ben*
yep! rebel-mequote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:08 schreef beaverhausen het volgende:
Jij bent nog oranje!
SJquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:08 schreef Sunjammer het volgende:
Cyb!
Mwah, gemist... En rellen are no fun hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
SJ
we hebben weer een rel gemist...
mijn drukte begint nu eigenlijk pasquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:12 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mwah, gemist... En rellen are no fun hoor
Anywayz, bijgekomen van de afgelopen dagen?
Ik ben zo brak als een houtje... eerst donderdagavond concert, daarna 's nachts nog de stad in, 2 uurtjes geslapen en toen koninginnedag vieren... kom ook net m'n bed uitrollenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
mijn drukte begint nu eigenlijk pasdus eigenlijk hoor ik nu flink uit te slapen...
maar ja.. je merkt het resultaat
hoe was je koninginnedag? o
hoe haal je het meest uit je dagquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik ben zo brak als een houtje... eerst donderdagavond concert, daarna 's nachts nog de stad in, 2 uurtjes geslapen en toen koninginnedag vieren... kom ook net m'n bed uitrollen
Gewoon lol hebbenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe haal je het meest uit je dag
kan dat in Veenendaal?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Gewoon lol hebben
En of dat kan! Anders zou ik er niet zijn he!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan dat in Veenendaal?
dat is waar... en anders ben je meteen main act!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En of dat kan! Anders zou ik er niet zijn he!
"Wat loopt die gozer daar nou vreemd te doen?"quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is waar... en anders ben je meteen main act!
Rel? Heb ik weer iets gemist? Iets tegen wie ik heerlijk kon flamen? godver de godver de godverquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
SJ
we hebben weer een rel gemist...
Cazz! Epica was super donderdag avond!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:25 schreef Cazman het volgende:
[..]
Rel? Heb ik weer iets gemist? Iets tegen wie ik heerlijk kon flamen? godver de godver de godver
Caz!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:25 schreef Cazman het volgende:
[..]
Rel? Heb ik weer iets gemist? Iets tegen wie ik heerlijk kon flamen? godver de godver de godver
*burp*quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
smakelijk!
Sun!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Cazz! Epica was super donderdag avond!!!![]()
Wat een rel...... Niet eens een paar goeie flames. Ik heb hier nog veel mensen wat te lerenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
Caz!
nouja...rel....rel...
het begon donderdagmiddag met een opmerking van wax tegen nate. die was op zijn teentjes getrapt....en met die teentjes heeft ie nog eens nagetrapt op zijn weblog. waar G_E zich weer aangesproken voelde, en zijn mening hier op het forum verkondigde. Twoflower kon dat weer niet zo erg waarderen, en heeft [HOMO] nu in navolging van nate (voorlopig) de rug toegekeerd ....
is dat een mooie samenvatting of wat
Goed zo! Dan kan de stad weer uitbreiden. Dat zal die boeren leren om de vooruitgang tegen te houden!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:40 schreef XMN8R het volgende:
Goeiesmorreges
Nounou, gisteren nog noodweer (er is zelfs een boerderij in de buurt in vlammen opgegaan na een blikseminslag) en vandaag is het weer prachtig...
OMG! de diertjes!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:47 schreef error het volgende:
Goed zo! Dan kan de stad weer uitbreiden. Dat zal die boeren leren om de vooruitgang tegen te houden!
alle diertjes zijn toch wel ongedeerd?
morgen wizjequote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:54 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh grote mensjes
Miischien hebben de ambtenaren/stadsplanners het wel stiekum in de fik gestoken.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG! de diertjes!!!
hmmz.. ik denk dat er geen diertjes meer aanwezig waren.. er werd alleen nog maar in gewoond, door mensjes, en die waren niet thuis.
Het zal me niet verbazen als er weer een flinke woontoren op die plek gezet gaat worden
nah... zo secuur is een bliksemschicht nou ook weer niet te sturenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:18 schreef error het volgende:
Miischien hebben de ambtenaren/stadsplanners het wel stiekum in de fik gestoken.
Dat zal ze leren op de plek van een flinke woontoren te gaan wonen
Ja, maar nog voor de vergadering gaan ze het eerst besmette grond verklaren, want anders gaat die boer misschien wel herbouwen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nah... zo secuur is een bliksemschicht nou ook weer niet te sturen
maar die ambenaartjes zullen wel stiekem in hun handen hebben gewreven; die gaan maandag gelijk plannen maken, let maar op!
Gewoon gisteren door Eindhoven geslenterd (hij moest nog een comic halen) en ff langs de dancefestivals, etc geweest.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:16 schreef error het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal met Kug gedaan?
Ook bij de Zodiak Commune geweest? (bij het LichtPlein, achter de Witte Dame)quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gewoon gisteren door Eindhoven geslenterd (hij moest nog een comic halen) en ff langs de dancefestivals, etc geweest.
Mijn G_L en ik werden heel enthousiast begroet bij de Society Shop, maar we zijn vrijwel direct gillend de winkel uitgerend omdat de zuurstok roze poloshirts pijn deden aan onze ogen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en ik ben ff het nieuwe winkelcentrum gaan verkennen
Piazza
[afbeelding][afbeelding]
Zo zag het er eerst uit:
[afbeelding]
Vind het nu erg chique er uit zien. Wel niet heel erg veel winkels, maar de winkels die er zitten zijn erg groot e ruim. Nieuwe Men at Work is ERG stoer, alleen jammer dat het er lekt.... er stonden vandaag na de buien van gister dus allemaal bakken en emmers overal. Het regende gewoon binnen
Dankje!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:56 schreef blublub het volgende:
niemand???
G_E nog gefeli he jongen
En dát zouden meer mensen moeten doen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Bij de kapper is een jongen er met mijn jas vandoor gegaan.. Maar gelukkig zat er een brief in waar het adres van m'n ouders op stond en is-ie 'm braaf terug gaan brengen.
Mijn vader (die oud & kaal is) deed open. Vraagt die jongen, "bent u vandaag naar de kapper geweest?".
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:05 schreef Great_Expectations het volgende:
zuurstok roze poloshirts
Kijk!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:57 schreef veldmuis het volgende:
Wat een lelijk gebouw..
Ja ik denk, ik post hier ook ff wat, had beloofd dat ik zou blijven heh!
[heteromode]quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kijk!!!Dat zijn de berichten!!! Heeeyy man, hoessie?
Ja goed man, relaxt weet je.... ff chill surfen. En jij?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[heteromode]
Yo Waxman, dude, hoe ga je kerel?!
[/heteromode]
Geen flauw idee waar we waren (Ik ben niet zo'n Eindhoven-wegwijs). Ik kan me wel een plein herinneren waar Marco V toen zat te draaien.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook bij de Zodiak Commune geweest? (bij het LichtPlein, achter de Witte Dame)
Valium? Ben jij zo'n misselijk, ziekelijk mannetje dan? Je zag er redelijk gezond uit op de meeting.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:30 schreef Waxxer het volgende:
Ja bijna welGelukkig dachten ze niet, wat doet zo'n jochie in zo'n bak laten wie die eens ff checken....
*terug hoi*quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:42 schreef Timmah het volgende:
Hoi
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:51 schreef Timmah het volgende:
Ik ben vandaag maar af en op zijn gigantische hondenligzak gaan liggen.. Ik kon mijn ogen bijna niet open houden..
Gelukkig staat er nog een Tim in de winkel die die mensen kon opvangen. En die zak had ik natuurlijk even in het magazijn gelegd hequote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zullen de klanten leuk hebben gevonden!
Ben ik ookquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Valium? Ben jij zo'n misselijk, ziekelijk mannetje dan? Je zag er redelijk gezond uit op de meeting.
wist je dat nog niet? Je gaat er ook goed van schijten, er zitten namelijk genoeg vezels in, dus op den duur, bij regelmatig eten, bespaar je ook nog eens op wc-papier.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
Jeumig! De Chocolate Chip Cookies van de Aldi zijn goddelijk!.
Ik ga eventjes m'n eigen hondenligzak opzoeken voordat het Idols gebeuren los barst.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:53 schreef Timmah het volgende:
[..]
Gelukkig staat er nog een Tim in de winkel die die mensen kon opvangen. En die zak had ik natuurlijk even in het magazijn gelegd he
Klopt... die hebben wij ook regelmatig.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
Jeumig! De Chocolate Chip Cookies van de Aldi zijn goddelijk!.
dus als we wat hardere "stuff" nodig hebben moeten we bij jou aankloppen, dan ritsel jij wel even wat anti-depresiva en pijnstillers enzo...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben ik ook
Maar dat soort dingen en nog meer heeft mijn vader beroepshalve in een koffer in zijn auto....
Trustenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga eventjes m'n eigen hondenligzak opzoeken voordat het Idols gebeuren los barst.
Ik schijt al uitstekend.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
wist je dat nog niet? Je gaat er ook goed van schijten, er zitten namelijk genoeg vezels in, dus op den duur, bij regelmatig eten, bespaar je ook nog eens op wc-papier.
Uuuhhh de drugsbaron in kwestie is niet zo makkelijkquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dus als we wat hardere "stuff" nodig hebben moeten we bij jou aankloppen, dan ritsel jij wel even wat anti-depresiva en pijnstillers enzo...
DEALER!
Trouwens, in Belgie is recentelijk nog een hele reeks overvallen geweest op de mensen die dat soort koffertjes in hun auto hebben.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Uuuhhh de drugsbaron in kwestie is niet zo makkelijkmaar theoretisch is het wel mogelijk ja
Yoghurt! I háte yoghurt!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
yoghurt!
Ja hoi ja goed!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kijk!!!Dat zijn de berichten!!! Heeeyy man, hoessie?
*terugblader*quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:50 schreef Waxxer het volgende:
*nog een keer douchen moet*
*zie weblog*
*aai*quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:02 schreef Waxxer het volgende:
Dit is echt een gvd-moment
Kun jij even lezen en beoordelen of het wel of geen boze reactie is?? Ik schaam me echt rot en ik ben heeeeeelllllemaal opgefoktquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*aai*
Ik vind het geen boze reactie hoor. Doe nou eens rustig Waxje.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kun jij even lezen en beoordelen of het wel of geen boze reactie is?? Ik schaam me echt rot en ik ben heeeeeelllllemaal opgefokt
wie maakt ruzie tijdens Idols?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:36 schreef Timmah het volgende:
Heel fijn.. ruzie maken tijdens Idols..
Ik en mijn moeder maken ruzie tijdens Idols..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wie maakt ruzie tijdens Idols?
Aaawwww *aai*quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:47 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik en mijn moeder maken ruzie tijdens Idols..
Boris is zooo zwaar irritant met z'n domme Engelse one-liners. Wat een arrogant kutventje.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:54 schreef Timmah het volgende:
Ik vind Idols trouwens helemaal niets aan vanavond..
Voor het eerst ben ik het inderdaad met je eens...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Boris is zooo zwaar irritant met z'n domme Engelse one-liners. Wat een arrogant kutventje.
In het kader van integratie...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Boris is zooo zwaar irritant met z'n domme Engelse one-liners. Wat een arrogant kutventje.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In het kader van integratie....
Hij heeft wel een lekker kontje he.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hij heeft wel een lekker kontje he.
Daar kan ik mij ook niet helemaal in vinden eigenlijk...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:13 schreef wizarddragon het volgende:
Boris is lekker................. punt....einde discussie.
Die uitstraling, kom op joh!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:15 schreef Timmah het volgende:
[..]
Daar kan ik mij ook niet helemaal in vinden eigenlijk...Hij heeft wel "iets" , maar niet helemaal ofzo..
Ja, ik word er zo schijtziek van. Die kop van hem alleen al. Steeds die blik alsof ie moet poepen. Dan die attitude van hem erbij. En alsof dat nog niet erg genoeg is gooit er ook allemaal van die irritante one-liners ertussen door en heeft ie het erover dat ze het nummer voor hem gingen "changen"quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:21 schreef Timmah het volgende:
Ik weet helemaal hoe je je voelt Beavs
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:30 schreef beaverhausen het volgende:
ERIC!ROBIN!
RON!
Doe eens niet zo mauwen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
Kick dit topic effe naar IDO ofzo.
Snijd gerust een ander onderwerp aan hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
Kick dit topic effe naar IDO ofzo.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:56 schreef Timmah het volgende:
Snijd gerust een ander onderwerp aan hoor![]()
Doe maar een stukje....quote:
If only I could...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:03 schreef Timmah het volgende:
Doe maar een stukje....
I could!quote:Biertje erbij?
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:19 schreef Timmah het volgende:
[afbeelding]
Maar... Maar Aziatische Mensen zijn leukquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Doe dan toch maar dat schopje naar IDO.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Maar... Maar Aziatische Mensen zijn leuk
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]![]()
Door dat logo is het niet bepaald meer aanlokkelijk om het op te drinken inderdaad..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een raar logo op dat glas..
Aaaaaaahwquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:53 schreef beaverhausen het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
*bever opraap*quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:23 schreef beaverhausen het volgende:![]()
![]()
![]()
MAUD!!!![]()
![]()
![]()
* Troost, Aait, en Knuft *quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*bever opraap*
Gaat het weer een beetje, meneer Bever? Maud heeft haar best gedaan hoor
En nu worden we de komende maanden doodgegooid met die arrogante plofkop.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Troost, Aait, en Knuft *
![]()
Het komt allemaal goed. Met een beetje geluk is hij komend jaar ook weer weggespeeld, net al Jamai, en hoor je meer van Nummer 2, Maud![]()
Ik probeer je alleen maar te troosten hoor..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En nu worden we de komende maanden doodgegooid met die arrogante plofkop.
Ik weet het Bever, ik weet het.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:58 schreef beaverhausen het volgende:
![]()
rijmeneeeheeerr! Tis gewoon nie eerlijk!![]()
*aai*quote:Op zondag 2 mei 2004 00:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te troosten hoor..
Een zingende Boris is ook nie goe!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik weet het Bever, ik weet het.
Wel blijven ademhalen he, want een hyperventilerende Bever... das nie goe!
WOW... Dat is nog een een heftige uitspraak.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een zingende Boris is ook nie goe!
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar dan heb ik nog liever Jamai
Ja he?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
WOW... Dat is nog een een heftige uitspraak.
WOW.
![]()
Ik ben toch wel enigzins geschokt ja...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja he?
Ik schrik er zelf ook wel van eigenlijk.
ja sorryquote:Op zondag 2 mei 2004 00:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben toch wel enigzins geschokt ja...
Nee zelfs dat heb ik niet. Nooit gehad ook. Ook niet voordat ie zo arrogant ging doen.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:12 schreef Timmah het volgende:
Ik ben het wel met je eens Beav over zijn blik, gedrag, quotes e.d. , maar als hij begint te zingen, dan voel ik het toch wel hoor
Idols sucks.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:13 schreef Twaalfje het volgende:
Dus dat hele Idols hebben weer gehad voor dit seizoen? Mooi.![]()
Halloow btw
Haiquote:Op zondag 2 mei 2004 00:13 schreef Twaalfje het volgende:
Dus dat hele Idols hebben weer gehad voor dit seizoen? Mooi.![]()
Halloow btw
Mijn id.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Idols sucks.
And not in the good way.
oeh! *toostjes en brie pak*quote:Op zondag 2 mei 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*fles wijn opentrek*
Ietwat Brak... maar OK!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:16 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Mijn id.
Hoe was 't weekend voor U allen tot nu toe?
in een woord:quote:Op zondag 2 mei 2004 00:16 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Mijn id.
Hoe was 't weekend voor U allen tot nu toe?
Teveel gefeest?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ietwat Brak... maar OK!
*peuk opsteek*quote:Op zondag 2 mei 2004 00:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oeh! *toostjes en brie pak*
Sjah. Had je maar open moeten doen toen ik aanbelde in me prinsenpak hè........quote:Op zondag 2 mei 2004 00:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
in een woord:.
weljaquote:Op zondag 2 mei 2004 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
*peuk opsteek*
Tis een noodgeval, dan mag het.
Ja maar... ik heb de bel niet gehoord. Ik was hoedjes aan het passenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:18 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Sjah. Had je maar open moeten doen toen ik aanbelde in me prinsenpak hè........
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:18 schreef XMN8R het volgende:
welja
*mee doe*
*asbak neerzet*quote:Op zondag 2 mei 2004 00:19 schreef Twaalfje het volgende:
*ook peukie draait*
Teveel gefeest? Neuh... Teveel Gezopen? Neuh... Te veel gelopen door A'dam met een intens hete vuurbal op je kop? Dat zal het zijn..quote:Op zondag 2 mei 2004 00:17 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Teveel gefeest?![]()
Ik mot morgen weer werken
Valt Fok onder een bedrijf? Want dat eis ik een rookvrije werkplek....Rook maar even buiten dit topic!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
*asbak neerzet*
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar... ik heb de bel niet gehoord. Ik was hoedjes aan het passen
Ja halloow! Tis een noodgeval hoor!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
Valt Fok onder een bedrijf? Want dat eis ik een rookvrije werkplek....Rook maar even buiten dit topic!![]()
*raampje open zet*quote:Op zondag 2 mei 2004 00:22 schreef Timmah het volgende:
Valt Fok onder een bedrijf? Want dat eis ik een rookvrije werkplek....Rook maar even buiten dit topic!![]()
Of vind je een baret leuker? A la Maxima Koninginnedag 2004.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:24 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ok... Ok.. Ik snap het al. Nood breekt wetten...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja halloow! Tis een noodgeval hoor!
Ik geloof niet dat je de ernst inziet hè? Boris heeft gewonnen!
Van de stress zit ik nu chips en chocola te eten. Tegelijk.
Ow ja en ik rook.
*gasmasker aangeef*quote:Op zondag 2 mei 2004 00:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik wist dat je het zou begrijpen.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ok... Ok.. Ik snap het al. Nood breekt wetten...
Met roken?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:32 schreef Twaalfje het volgende:
Wanneer ben je gestopt dan Beaver?
Ranzig he?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
*snuif*
Heeft iemand hier zitten roken ofzo?
twas een noodgevalquote:Op zondag 2 mei 2004 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
*snuif*
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met roken?
euhm..zo'n 2 jaar geleden ongeveer.
Het was Beaver! Echt waar! HET WAS BEAVER!!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
*snuif*
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:35 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Het was Beaver! Echt waar! HET WAS BEAVER!!
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, geef mij maar de schuld. Tis toch al een kutdag. Dat kan er ook wel bij.
Oeh lekker!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
*nog een fles en een zak chips openmaak*
Ja, een kutdag idd. Een vreemde jongen had mijn jas meegenomen bij de kapper. En dat is kut.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, geef mij maar de schuld. Tis toch al een kutdag. Dat kan er ook wel bij.
Ja tuurlijk, eet ook maar meteen m'n chips op.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:39 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Oeh lekker!
*graai*
Maar je hebt hem toch weer terug? Of althans pappa G_E heeft hem.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, een kutdag idd. Een vreemde jongen had mijn jas meegenomen bij de kapper. En dat is kut..
Ow.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, eet ook maar meteen m'n chips op.
Eet maar lekker hoor. Mag welquote:Op zondag 2 mei 2004 00:41 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ow.
*terugstop*
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:41 schreef Timmah het volgende:
Ik ga er weer vandoor![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eet maar lekker hoor. Mag wel
Ja, maar toch. Ik was wel zwaaaaaaar gepikeerd. En ik ben meteen eenzelfde jas gaan kopen, want ik dacht die zie ik noooooooit meer terug, dus die moet ik morgen weer gaan ruilen bij de Bijenkorf.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar je hebt hem toch weet terug? Of althans pappa G_E heeft hem.
Ik wil ook gaan koopzondagen bij de Bijenkorfquote:Op zondag 2 mei 2004 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Ik was wel zwaaaaaaar gepikeerd. En ik ben meteen eenzelfde jas gaan kopen, want ik dacht die zie ik noooooooit meer terug, dus die moet ik morgen weer gaan ruilen bij de Bijenkorf.. (Koopzondag).
Tks!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Ik was wel zwaaaaaaar gepikeerd. En ik ben meteen eenzelfde jas gaan kopen, want ik dacht die zie ik noooooooit meer terug, dus die moet ik morgen weer gaan ruilen bij de Bijenkorf.. (Koopzondag).
Hij heeft hem niet aangehad.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:45 schreef DennisMoore het volgende:
Zo'n jaskraag vol kriebelhaartjes...
Omdat het te warm was voor een jas?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Hij heeft hem niet aangehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |