Dank. Alleen slechte foto (omdat ik geen flits wilde gebruiken)quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Netjes gedaan BMWM3
quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:04 schreef LoggedIn het volgende:
ligt het aan mij of valt er geen hol te zien op die foto's (behalve wat rooie daken)? die foto's van eindhoven waarnaar ook een link op de fp staat zijn interessanter
Die was inderdaad knetterhard, de brandweer blijft hier rijden! Waar is ie ingeslagen in De Lier? Of zou het in de polder zijn tussen De Lier en Wateringen? want ze gaan die kant op.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:04 schreef keijz het volgende:
arrrgghhh wat een knal net!
ja ik denk dattie hier valkbij ergens is ingeslagen.. eergister ook alquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:06 schreef wateringer het volgende:
[..]
Die was inderdaad knetterhard, de brandweer blijft hier rijden! Waar is ie ingeslagen in De Lier? Of zou het in de polder zijn tussen De Lier en Wateringen? want ze gaan die kant op.
de kans dat er iets gebeurt is minimaal...quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:07 schreef drelletje het volgende:
internetten en computeren waneer het onweert is stom serieus.. en al helemaal niet gaan bellen.. dus als het bij jullie onweert moet je gewoon naar buiten en lekker kijken.
over 5 min begint het vuurwerkquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:07 schreef Adelante het volgende:
jah uhm hallo, om 19 uur dus al gemeld dat Arnhem kurkdroog is,
nu alleen nog maar donkere wolken, maar geen spatje regen
en laat staan een mooi schouwspel van onweer en bliksem
Elst is net een plensbui geweestquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:07 schreef Adelante het volgende:
jah uhm hallo, om 19 uur dus al gemeld dat Arnhem kurkdroog is,
nu alleen nog maar donkere wolken, maar geen spatje regen
en laat staan een mooi schouwspel van onweer en bliksem
stuk beterquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:09 schreef BMWM3 het volgende:
OP aangepast!! Check en vergelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |