och jij ook nog wie begon er nou ? Auxerre leek mequote:Op vrijdag 30 april 2004 23:01 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Wat ben jij?![]()
ciaoquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:03 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
och jij ook nog wie begon er nou ? Auxerre leek me
maar jullie zijn wel een raar soort![]()
maar ik ga
volegns mij zit jij je nu echt te ergeren stel je niet aan manquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:03 schreef Reintje het volgende:
Is het geen idee de regels omtrend correct taalgebruik wat te verscherpen? En pas als dát gebeurd dat de modjes gaan huilen over flames enzo?
Neuh Golf 4 TDI ofzo VW Corrado of een VR6quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:03 schreef Rnej het volgende:
stoer hoor, een scooter die 100 gaat....
jij koopt zeker een kadett gti als je later groot bent?
Jawel zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:00 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Hij kanniet kwooten
Ik ben geweldig mild voor je met je puberale 12 jarige infantiele reactiesquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:01 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Wat ben jij?![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:04 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Neuh Golf 4 TDI ofzo VW Corrado of een VR6
Waarom denk je dan dat ie binnen de quote tags reageertquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:05 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Jawel zo moeilijk is het niet
neequote:Op vrijdag 30 april 2004 23:03 schreef Rnej het volgende:
stoer hoor, een scooter die 100 gaat....
jij koopt zeker een kadett gti als je later groot bent?
Nee dit is vermaakquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:03 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
volegns mij zit jij je nu echt te ergeren stel je niet aan man
Ik merk het al dat het tijd is om naar bed te gaanquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:06 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat ie binnen de quote tags reageert
jij vatte hem ook nog niet helemaal he
LOL idd retards hier echt waar van die levenloze luiquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:06 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
nee
lijkt wel als 1 fokker gaat huilen iedreen hem komt steunen ofzo echte vrienden hoor![]()
Ik heb geen auto, maar kan er altijd wel 1 van de 2 lenen net zo goedkoopquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:06 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Wat doe je dom man..
pff wil jou auto wel eens zien...als je die hebt tenminste!
wat heb jij dan een scooter die niet rijdt nee dan ben je perfectquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:04 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Neuh Golf 4 TDI ofzo VW Corrado of een VR6
Goh lekker leven heb jij danquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:06 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Nee dit is vermaak
Ze vinden ons liefquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:07 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
LOL idd retards hier echt waar van die levenloze lui
ga een leven zoeken mensen....internet vrienden....pff!
Misschien nog niet helemaal geïntegreerd?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:33 schreef Reintje het volgende:
[..]
Die 2de zin kan ik dus écht niet snappen.
Hij denkt een beetje te commanderen, ik moet naar school, jij al weg?
Als je al eerder op je baggere taalgebruik wordt aangesproken, waarom doe je er in je volgende reacties dan niets aan?!
Goh...die scooter is zo weer gemaakt hoor...no problemquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:07 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
wat heb jij dan een scooter die niet rijdt nee dan ben je perfect![]()
Inderdaad, ik zit me te ergeren. Een beetje je best doen tijdens het typen kan geen kwaad. Een spelfout maakt iedereen, zeker als het geen formeel gezwats is wat je aan het typen bent. Het zetten van normale leestekens (Hoofdletters, punten, komma's) is toch niet zo moeilijk? Weet je hoe kut het lezen is dit soort lompe texten? Prima dat je je scooter wilt opvoeren, prima dat je daarvan baalt, maar zeg dat dan in het NEDERLANDS... Ik zal hier maar geen pleidooi houden over inburgeringscursussen, waaronder het beheersen van de Nederlanse taal?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:03 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
volegns mij zit jij je nu echt te ergeren stel je niet aan man
Mag ik dan wel een pleidooi houden over het -niet- gebruiken van het woord kanker? Door het niet te gebruiken doe je meer mensen plezier dan je denkt.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:09 schreef Reintje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit me te ergeren. Een beetje je best doen tijdens het typen kan geen kwaad. Een spelfout maakt iedereen, zeker als het geen formeel gezwats is wat je aan het typen bent. Het zetten van normale leestekens (Hoofdletters, punten, komma's) is toch niet zo moeilijk? Weet je hoe verkankerd het lezen is dit soort lompe texten? Prima dat je je scooter wilt opvoeren, prima dat je daarvan baalt, maar zeg dat dan in het NEDERLANDS... Ik zal hier maar geen pleidooi houden over inburgeringscursussen, waaronder het beheersen van de Nederlanse taal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |