Ze hebben idd een aardige prijs voor hem moeten neertellen maar daarom ben ik er van overtuigd dat AW het absoluut in hem zag zitten,als ik me niet vergis is ie de duurste aankoop ooit van Arsenal.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:53 schreef MaxPower het volgende:
Reyes lijkt dit seizoen inderdaad dé revelatie van de PL te worden. Wat een briljante voetballer zeg. Vind overigens nog steeds dat ze vrij veel voor hem hebben betaald, maar ja, you gotta have the biggest team, not the biggest bankaccount.
Wiltord dus uit de boeken?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:03 schreef DutchGooner het volgende:
als ik me niet vergis is ie de duurste aankoop ooit van Arsenal.
Volgens mij was het startbedrag maar iets van 10 miljoen en kon het ernstig oplopen afhankelijk van de prijzen die Arsenal binnensleept in de tijd dat Reyes bij Arsenal zit. Ik zou er op gokken dat Wiltord voorlopig nog de duurste isquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:03 schreef DutchGooner het volgende:
Ze hebben idd een aardige prijs voor hem moeten neertellen maar daarom ben ik er van overtuigd dat AW het absoluut in hem zag zitten,als ik me niet vergis is ie de duurste aankoop ooit van Arsenal.
20 miljoen nu en nog eens 14 miljoen als ie zijn 125e wedstrijd voor Arsenal speeltquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:10 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Volgens mij was het startbedrag maar iets van 10 miljoen en kon het ernstig oplopen afhankelijk van de prijzen die Arsenal binnensleept in de tijd dat Reyes bij Arsenal zit. Ik zou er op gokken dat Wiltord voorlopig nog de duurste is
Oeps,dan heb ik me vergist,zat dus met andere bedragen in mijn hoofd.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:47 schreef ChAoZ het volgende:
oh, ik meende 7 miljoen pond op de BBC te hebben gezien
ok, even teruggezocht
http://news.bbc.co.uk/spo(...)/arsenal/3446233.stm
Senderos wordt gezien als de coming man voor de komende 2 jaar en van die andere 2 ken ik hun kwaliteiten nietquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:34 schreef RedGuy het volgende:
DG, zijn Phillipe Senderos, Ryan Garry en Frankie Simek een beetje goed?.
Garry: http://soccernet.espn.go.com/player?id=26873&cc=5739 (blijkbaar veel ziek/blessures)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:36 schreef DutchGooner het volgende:
Senderos wordt gezien als de coming man voor de komende 2 jaar en van die andere 2 ken ik hun kwaliteiten niet
Naar 3 bekenden in Engeland in de hoop dat ze een kaartje voor me kunnen regelen/over hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:49 schreef MaxPower het volgende:
waar mail je precies naartoe dan?
is het ook,wedstrijden gaan 2 maanden van tevoren in de vvk en zijn binnen een dag sold-out.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:55 schreef MaxPower het volgende:
aha vroeg me al af waarom dat zo makkelijk ging bij Arsenal... lijkt me altijd strak uitverkocht daar...
en terechtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:03 schreef MaxPower het volgende:
* DutchGooner is jaloers
* Eilanden ook jaloers isquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en terecht![]()
![]()
Southampton,Chelsea en Palace staan ook al vast en dan komen er nog 2-3 bij
enquote:When you set a record like we did, you think you will be six feet under when someone gets round to beating it
Celtic boss Martin O'Neill cannot believe Arsenal have equalled the 42-game unbeaten set when he was with Nottingham Forest in the seventies.
quote:If they break the record I will say "Drat, damn and good luck to them"!
O'Neill again.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |