abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 augustus 2004 @ 13:25:21 #176
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21205480
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 13:24 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ik was eventjes bang dat Jeffers gewoon bij Arsenal zou blijven.

Nu moeten ze alleen nog Pennant ergens onderbrengen, wat een verschrikkelijke voetballer is dat zeg. .
die hadden ze er gratis bij moeten geven
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21205528
Maar toch, zal Vieira nu gaan en Angulo of Maniche komen of niet?

Denk dat er morgen knopen doorgehakt gaan worden.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 11 augustus 2004 @ 13:29:34 #178
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21205590
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 13:27 schreef DIGGER het volgende:
Maar toch, zal Vieira nu gaan en Angulo of Maniche komen of niet?

Denk dat er morgen knopen doorgehakt gaan worden.
Spaanse media berichten dat het morgen beklonken gaat worden en AW heeft Vieira to zaterdag gegeven.

Mochten ze hem echt graag willen zullen ze toch niet iets dieper in de buidel moeten tasten.

Met Maniche is het wel afwachten,1 goed seizoen maakt nog geen zomer zullen we maar zeggen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21205912
Nog gecondolelerd trouwens (las het gisteren ergens, weet ff niet zo snel meer waar)

Ik denk wel dat dit het moment is voor Arsenal om Vieira t elaten gaan (net als dat ik vind dat Liverpool Owen nu moet laten gaan).
Als je als speler niet meer 100% voor je club wilt gaan, je erg aangetrokken voelt tot (de aanbieding van) een andere club, dan kun je die speler beter nu verkopen dan dat ie het seizoen niet met de volle 100% erbij is en voor veel minder/gratis weg mag.

Maniche lijkt me wel een goeie vervanger, heeft toch al wel langer dan 1 seizoen laten zien dat ie erg goed is.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 11 augustus 2004 @ 13:43:24 #180
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21205954
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 13:41 schreef DIGGER het volgende:
Nog gecondolelerd trouwens (las het gisteren ergens, weet ff niet zo snel meer waar)

Ik denk wel dat dit het moment is voor Arsenal om Vieira t elaten gaan (net als dat ik vind dat Liverpool Owen nu moet laten gaan).
Als je als speler niet meer 100% voor je club wilt gaan, je erg aangetrokken voelt tot (de aanbieding van) een andere club, dan kun je die speler beter nu verkopen dan dat ie het seizoen niet met de volle 100% erbij is en voor veel minder/gratis weg mag.

Maniche lijkt me wel een goeie vervanger, heeft toch al wel langer dan 1 seizoen laten zien dat ie erg goed is.
Ik merkte afgelopen zondag wel dat ie beetje bij beetje minder populair aan het worden is.
Misschien wel het beste als die vertrekt,maar niet voor minder dan 23 miljoen pondjes
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21209635
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 13:29 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Spaanse media berichten dat het morgen beklonken gaat worden en AW heeft Vieira to zaterdag gegeven.

Mochten ze hem echt graag willen zullen ze toch niet iets dieper in de buidel moeten tasten.

Met Maniche is het wel afwachten,1 goed seizoen maakt nog geen zomer zullen we maar zeggen
Maar als je 2 jaar de beste middenvelder van de Portugese competitie bent, is dat een overtuigende geloofsbrief.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 augustus 2004 @ 21:20:57 #182
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21217241
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 15:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maar als je 2 jaar de beste middenvelder van de Portugese competitie bent, is dat een overtuigende geloofsbrief.
niet voor mij,dat is hetzelfde als Trabelsi tot wereldverdediger uitroepen terwijl hij in de HCE speelt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21235613
Nou, de Portugese competitie is wel een keer of 4,5 sterker dan de HCE.

Van Persie is door Arsene gehaald op basis van 3 scharen tegen FC Zwolle....

En de Portugese comp is de 6e van Europa. Ook in de beide EC-zeges van Porto had Maniche een meer dan aanzienlijk aandeel, dus overtuigender kan niet, lijkt me.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 12 augustus 2004 @ 18:48:54 #184
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21238938
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:

En de Portugese comp is de 6e van Europa. Ook in de beide EC-zeges van Porto had Maniche een meer dan aanzienlijk aandeel, dus overtuigender kan niet, lijkt me.
IMO dus niet,en ja,ik zie ook vrij regelmatig Portugese competitie.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21239431
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:

Wat een hoop onzin weer bijelkaar zeg. Je overtreft jezelf elke keer weer. En je antipathie jegens bepaalde spelers is zielig aan het worden.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 19:16:48 #186
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_21239642
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 19:08 schreef Haspel33 het volgende:

[..]

Wat een hoop onzin weer bijelkaar zeg. Je overtreft jezelf elke keer weer. En je antipathie jegens bepaalde spelers is zielig aan het worden.
Om over zijn adoratie voor het portugese voetbal maar te
Ben het met je eens dat de portugese competitie misschien wat sterker is maar het zijn daar ook maar 2 a 3 ploegen die constant domineren. Buiten Porto en Benfica om heb ik geen hoge pet op van de overige teams.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_21239734
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 18:48 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

IMO dus niet,en ja,ik zie ook vrij regelmatig Portugese competitie.
Ben ik het mee eens. Er zijn in Portugal een paar clubs die voor het succes zorgen. Dat betekent niet dat de Portugese competitie ineens 4,5 keer sterker is dan onze HCE.
That's all folks!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 19:31:58 #188
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21240033
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Er zijn in Portugal een paar clubs die voor het succes zorgen. Dat betekent niet dat de Portugese competitie ineens 4,5 keer sterker is dan onze HCE.
Nederland kan niet zonder ajax,PSV en Feyenoord en Portugal niet zonder Porto,Benfica en Sporting en/of Boavista
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21240134
Ja, we zien in de EC al jaren dat Nederlandse clubs zo veel verder kan komen dan de Portugese. Vooral in de UEFA Cup.

42,333 om 34,081... Dat zijn veel zeges om dat als NL überhaupt maar in te halen.
www.thuisuiteten.nl
pi_21240155
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 19:08 schreef Haspel33 het volgende:

[..]

Oh ja, jij kent de Portugese competitie goed. En je kende Maniche 3 jaar geleden vast ook wel.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 12 augustus 2004 @ 19:45:21 #191
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21240462
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, we zien in de EC al jaren dat Nederlandse clubs zo veel verder kan komen dan de Portugese. Vooral in de UEFA Cup.

42,333 om 34,081... Dat zijn veel zeges om dat als NL überhaupt maar in te halen.
Maar dat hebben ze puur aan FC Porto in de CL te danken,Porto heeft nu net zo'n periode als ajax in 94-97

Ik heb effe de resultaten in de UEFA Cup opgezocht van de laatste 5 jaar
Ik ben vanaf het bereiken van de 4e ronde gaan kijken

99-0 Beide geen clubs in de 4e ronde
00-1 Porto en PSV beide tot in kwartfinale
01-2 PSV kwartfinale en Feyenoord UEFA Cup winst
02-3 Boavista halve finale en Porto UEFA Cup winst
03-4 Benfica 4e ronde en PSV kwartfinale

Kortom,zoals het nu is is puur te danken aan de uitstekende resultaten van Porto afgelopen seizoen.....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21240549
Okee, maar over het algemeen is het niveau toch wel iets hoger.

Je kan dan ook stellen dat Duitsland zijn klassering vooral aan Bayern dankt.

Dat jij het niet direct een overtuigende geloofsbrief vindt, kan ik me ergens wel voorstellen, maar aan de andere kant heeft Maniche bijvoorbeeld al meer laten zien dan Vieira of Ljungberg of zelfs Reyes, toen die kwamen.

Ik vond alleen je vergelijking met Hatem mank lopen.
www.thuisuiteten.nl
pi_21261311
"Iets hoger niveau" klinkt al heel wat anders als "4,5 keer hoger". Verderest is dat sowieso geen vergelijk. Ja, resultaat-vergelijken of statistiek-gepriel. Maar ik vind dat altijd onzin, je kunt niet zomaar zeggen dat het een beter is als het ander, het is gewoon anders, andere prioriteiten en accenten die andere betere resultaten geven. Italianen presteren ook goed europees, maar daarmee is het voetbalniveau bepaald niet hoger daar.

WIj spelen nu eenmaal veelal een ander kwetsbaar type voetbal in de HCE, en komen daardoor europees structureel tekort omdat wij ander type spelers selecteren voor voetbal. Vergeleken met Portugeze spelers delven we bovendien fysiek gezien het onderspit, want die zijn al heel vroeg fysiek rijp zijn en worden daar veelal op geselecteerd. Vandaar ook vaak hun succes op jeugdtoernooien, niet zozeer door goed voetbal, maar vooral fysiek sterk in combinatie met de andere eigenschappen die ook wel in orde zijn. Maar vooral fysiek troeft men vaak gelijkwaardige andere ploegen zoals NLse jeugdteams af.

Per saldo kun je stellen dat onze subtop en datgene wat eronder zit misschien iets vaker het onderspits delft tegen de subtop van Portugal over een serie wedstrijden, maar dat heeft meer te maken met ons type voetbal. Het is nu eenmaal zo dat wij attractief proberen te spelen, en vaak ook niet beter weten. De uitkomst van die filosofie mondt uit bij Ajax, wat weer minimaal gelijkwaardig is aan de top in Portugal, en eigenlijk wel beter is vind ik. Nu Porto een goeie beurt heeft gemaakt in de CL en mazzel had moet dat niet meteen overdreven worden, zo bijzonder was dat niet. De top van Portugees voetbal liet ook weinig verheffends zien in Portugal op het EK tegen negatief spelende ploegen, ook al hadden ze ons in de tas door waardeloze coaching.

Maar 4 tot 5 keer hoger niveau, nee dat slaat gewoon nergens op.
pi_21261484
Soms mag je best wat chargeren. En buiten dat, ik weet vrijwel zeker dat als je alle 18 Nederlandse teams tegen alle 18 Portugese teams op de gelijke positie van de ranglijst laat spelen, een 0-18 tot de mogelijkheden behoort en je met 2-16 in je handen mag knijpen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 01:29:33 #195
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21276127
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 16:26 schreef methodmich het volgende:
Soms mag je best wat chargeren. En buiten dat, ik weet vrijwel zeker dat als je alle 18 Nederlandse teams tegen alle 18 Portugese teams op de gelijke positie van de ranglijst laat spelen, een 0-18 tot de mogelijkheden behoort en je met 2-16 in je handen mag knijpen.
en uiteraard denk ik hier heel anders over,maar goed,koffiedik kijken noemen ze zoiets toch?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21284037
Is wel zo, maar toch... Zie jij onze vrienden van RKC Waalwijk winnen van Beira Mar? Of AZ van Braga? Of ADO van Belenenses? Of RBC van Gil Vicente?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 18:43:37 #197
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21287335
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 15:33 schreef methodmich het volgende:
Is wel zo, maar toch... Zie jij onze vrienden van RKC Waalwijk winnen van Beira Mar? Of AZ van Braga? Of ADO van Belenenses? Of RBC van Gil Vicente?
Ja
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21301525
Tja, dan zijn we uitgepraat.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 augustus 2004 @ 18:45:58 #199
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21327888
en mijn ticket voor Arsenal v Chelsea is geregeld
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 16 augustus 2004 @ 18:56:08 #200
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_21328170
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 18:45 schreef DutchGooner het volgende:
en mijn ticket voor Arsenal v Chelsea is geregeld
Nu alleen nog hopen op een hattrick van Van Persie en dan is jouw dag ook weer goed!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')