die hadden ze er gratis bij moeten gevenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:24 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik was eventjes bang dat Jeffers gewoon bij Arsenal zou blijven.
Nu moeten ze alleen nog Pennant ergens onderbrengen, wat een verschrikkelijke voetballer is dat zeg..
Spaanse media berichten dat het morgen beklonken gaat worden en AW heeft Vieira to zaterdag gegeven.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:27 schreef DIGGER het volgende:
Maar toch, zal Vieira nu gaan en Angulo of Maniche komen of niet?
Denk dat er morgen knopen doorgehakt gaan worden.
Ik merkte afgelopen zondag wel dat ie beetje bij beetje minder populair aan het worden is.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:41 schreef DIGGER het volgende:
Nog gecondolelerd trouwens (las het gisteren ergens, weet ff niet zo snel meer waar)
Ik denk wel dat dit het moment is voor Arsenal om Vieira t elaten gaan (net als dat ik vind dat Liverpool Owen nu moet laten gaan).
Als je als speler niet meer 100% voor je club wilt gaan, je erg aangetrokken voelt tot (de aanbieding van) een andere club, dan kun je die speler beter nu verkopen dan dat ie het seizoen niet met de volle 100% erbij is en voor veel minder/gratis weg mag.
Maniche lijkt me wel een goeie vervanger, heeft toch al wel langer dan 1 seizoen laten zien dat ie erg goed is.
Maar als je 2 jaar de beste middenvelder van de Portugese competitie bent, is dat een overtuigende geloofsbrief.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Spaanse media berichten dat het morgen beklonken gaat worden en AW heeft Vieira to zaterdag gegeven.
Mochten ze hem echt graag willen zullen ze toch niet iets dieper in de buidel moeten tasten.
Met Maniche is het wel afwachten,1 goed seizoen maakt nog geen zomer zullen we maar zeggen
niet voor mij,dat is hetzelfde als Trabelsi tot wereldverdediger uitroepen terwijl hij in de HCE speeltquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar als je 2 jaar de beste middenvelder van de Portugese competitie bent, is dat een overtuigende geloofsbrief.
IMO dus niet,en ja,ik zie ook vrij regelmatig Portugese competitie.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:
Nou, de Portugese competitie is wel een keer of 4,5 sterker dan de HCE.
Van Persie is door Arsene gehaald op basis van 3 scharen tegen FC Zwolle....
En de Portugese comp is de 6e van Europa. Ook in de beide EC-zeges van Porto had Maniche een meer dan aanzienlijk aandeel, dus overtuigender kan niet, lijkt me.
Wat een hoop onzin weer bijelkaar zeg. Je overtreft jezelf elke keer weer. En je antipathie jegens bepaalde spelers is zielig aan het worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:
Nou, de Portugese competitie is wel een keer of 4,5 sterker dan de HCE.
Van Persie is door Arsene gehaald op basis van 3 scharen tegen FC Zwolle....
En de Portugese comp is de 6e van Europa. Ook in de beide EC-zeges van Porto had Maniche een meer dan aanzienlijk aandeel, dus overtuigender kan niet, lijkt me.
Om over zijn adoratie voor het portugese voetbal maar tequote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:08 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Wat een hoop onzin weer bijelkaar zeg. Je overtreft jezelf elke keer weer. En je antipathie jegens bepaalde spelers is zielig aan het worden.
Ben ik het mee eens. Er zijn in Portugal een paar clubs die voor het succes zorgen. Dat betekent niet dat de Portugese competitie ineens 4,5 keer sterker is dan onze HCE.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
IMO dus niet,en ja,ik zie ook vrij regelmatig Portugese competitie.
Nederland kan niet zonder ajax,PSV en Feyenoord en Portugal niet zonder Porto,Benfica en Sporting en/of Boavistaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Er zijn in Portugal een paar clubs die voor het succes zorgen. Dat betekent niet dat de Portugese competitie ineens 4,5 keer sterker is dan onze HCE.
Oh ja, jij kent de Portugese competitie goed. En je kende Maniche 3 jaar geleden vast ook wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:08 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Wat een hoop onzin weer bijelkaar zeg. Je overtreft jezelf elke keer weer. En je antipathie jegens bepaalde spelers is zielig aan het worden.
Maar dat hebben ze puur aan FC Porto in de CL te danken,Porto heeft nu net zo'n periode als ajax in 94-97quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, we zien in de EC al jaren dat Nederlandse clubs zo veel verder kan komen dan de Portugese. Vooral in de UEFA Cup.
42,333 om 34,081... Dat zijn veel zeges om dat als NL überhaupt maar in te halen.
en uiteraard denk ik hier heel anders over,maar goed,koffiedik kijken noemen ze zoiets toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:26 schreef methodmich het volgende:
Soms mag je best wat chargeren. En buiten dat, ik weet vrijwel zeker dat als je alle 18 Nederlandse teams tegen alle 18 Portugese teams op de gelijke positie van de ranglijst laat spelen, een 0-18 tot de mogelijkheden behoort en je met 2-16 in je handen mag knijpen.
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:33 schreef methodmich het volgende:
Is wel zo, maar toch... Zie jij onze vrienden van RKC Waalwijk winnen van Beira Mar? Of AZ van Braga? Of ADO van Belenenses? Of RBC van Gil Vicente?
Nu alleen nog hopen op een hattrick van Van Persie en dan is jouw dag ook weer goed!quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:45 schreef DutchGooner het volgende:
en mijn ticket voor Arsenal v Chelsea is geregeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |