Nou, het shirt wel, maar de manier hoe Nike die achterkant heeft verkloot. Bah, dat witte vlak voor de namen is gewoon oerlelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind het shirt erg mooi.
Go Gunners![]()
Gisteren vond ik ze niet zo slecht spelen als je Beverense bronnen doen geloven. Ne kan je goed op de bank gebruiken in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Aardige voetballers maar zeker niet goed genoeg,zelfs niet voor de bank,aldus mijn Beverense bronnen
Denk ik ook niet, hij was ooit een supertalent maar nu...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:43 schreef zjroentje het volgende:
Met Pennant gaat het denk ik nooit wat worden.
Leuke speler idd voor Leed enzo,net zijn blauwe schoentjesquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:43 schreef zjroentje het volgende:
Met Pennant gaat het denk ik nooit wat worden.
Pseudo vedette inderdaad.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Leuke speler idd voor Leed enzo,net zijn blauwe schoentjes
Volgens DG niet geloof ik... maar Van Persie gaat nummer 11 krijgen!!quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:10 schreef The_Hives het volgende:
staan de rugnummers van Arsenal al vast?
Nu staan alle nummers vast wat ik begrepen hebquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Volgens DG niet geloof ik... maar Van Persie gaat nummer 11 krijgen!!
nnb volgens mij maar het zou me niet verbazen als ze beide een jaarcontract zouden krijgen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:41 schreef methodmich het volgende:
Blijven die Ivoriaantjes nog?
Geen enkel doelpunt van Arsenal. Drama natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:16 schreef methodmich het volgende:
Okee. Was je tevreden over het verloop van het AT?
Wel met de vrijdag,deed me goed om te zien dat ons B-Team niet werd weggespeeld door de Argentijnse kampioen maar minstens gelijkwaardig was.een 7 dusquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:16 schreef methodmich het volgende:
Okee. Was je tevreden over het verloop van het AT?
Speler met zeer veel potentie,de opvolger van Dennisquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
Reyes liet er wel wat onbenut inderdaad. Toch speler van het toernooi.
Z'n overzicht mag toch nog wel heel wat beter. Veels te vaak met het hoofd naar de grond.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Speler met zeer veel potentie,de opvolger van Dennis
Komt goed,hij speelt nog geen half seizoen bij ons,over een jaar praten we verderquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Z'n overzicht mag toch nog wel heel wat beter. Veels te vaak met het hoofd naar de grond.
Ik was eventjes bang dat Jeffers gewoon bij Arsenal zou blijven.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:19 schreef DutchGooner het volgende:
en Charlton is in Jeffers getrapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |