Bedoelde ik ook niet.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:49 schreef methodmich het volgende:
Maniche in zou alleen een versterking zijn, geen vervanging.
Wat moet Vieira bij Real en hoezo zou Beckham hem dan overhalen?
Hij kan heel belangrijk worden bij Real. Staat dan echt niet in de schaduw van de matige Beckham. Z'n missie bij Arsenal zal nooit lukken met zo'n verdediging en vooral zo'n keeper.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:18 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard, maar die jongen gaat heus niet in de schaduw van pakweg Beckham lopen ballen. Die heeft een missie bij Arsenal.
Hij kan daar toch ook gewoon de opvolger van Makalele worden. Hoeft Beckham zich ook wat minder druk te maken om zn verdedigende taken, als ie dat uberhaupt al deed.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:27 schreef gras het volgende:
[..]
Hij kan heel belangrijk worden bij Real. Staat dan echt niet in de schaduw van de matige Beckham. Z'n missie bij Arsenal zal nooit lukken met zo'n verdediging en vooral zo'n keeper.
Dat zeg ik. Geen keeper waarmee je hoge ogen gooit.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:29 schreef methodmich het volgende:
Arsenal heeft een nieuwe keeper.
Klopt. Maar verwacht niet dat 'ie beter is dan die Duitser.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:33 schreef methodmich het volgende:
Dat dienen we af te wachten. Soms is een mindere naam geen garantie voor een mindere speler.
Wat je zegt even afwachten. Shaaban was toch ook zo''n goede?quote:Op zondag 25 juli 2004 14:42 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ie wel beter is. Speelde zeer verdienstelijk bij een kleine ploeg als Albacete en kan zich vermoedelijk beter beheersen.
En dat is ie ook!!!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:47 schreef gras het volgende:
[..]
Wat je zegt even afwachten. Shaaban was toch ook zo''n goede?
Ik ken hem niet maar ik denk het ook nietquote:Op zondag 25 juli 2004 14:52 schreef gras het volgende:
Zou Alumnia wel de 'naam' Lehman op de bank doen verdwijnen? Denk het niet.
Nooit van gehoord, al zou het wel fijn zijn als ze een goede concurentie vormen. Worden ze beter gemotiveerd en leert Lehman zich misshcien inhouden, omdat hij dan zijn plaats kwijt kan zijn.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:52 schreef gras het volgende:
Zou Alumnia wel de 'naam' Lehman op de bank doen verdwijnen? Denk het niet.
No chance,aard van het beestjequote:Op zondag 25 juli 2004 15:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
en leert Lehman zich misshcien inhouden, omdat hij dan zijn plaats kwijt kan zijn.
Precies. Lehman ist und bleibt krank im kopf.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
No chance,aard van het beestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |