neequote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:49 schreef tong80 het volgende:
Bergkamp gaf vast en zeker de assists.
ik geloof iets van nummer 8 maar ze speelden geen van alle met hun vaste nummers.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:41 schreef RedGuy het volgende:
Welk nummer had Van Persie?
Ik denk het niet,heb hem weleens zien spelen maar het is een aardige speler,niet meer dan datquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:31 schreef gras het volgende:
Owusu-Abeyie, ex-Ajax; 1 goal. Zou hij dan als voortijdig verlater van de jeugdopleiding het toch gaan maken in Londen? Ben benieuwd.
ik weet verders alleen dat die jongen vol zit met kapsonesquote:Op zondag 18 juli 2004 15:32 schreef methodmich het volgende:
Owusu is wel degelijk een talent. Of hij het kan maken bij Arsenal is de vraag, maar de potentie is er.
vorig jaar na een wedstrijd tussen Beveren v Arsenal XI vroegen een paar kinderen een handtekening van hem maar hij weigerde,kan ik begrijpen als er 100 man staat maar er stonden maar een paar man,dan heb je bij mij afgedaanquote:Op zondag 18 juli 2004 15:43 schreef methodmich het volgende:
Dat is waar, maar vooruit, gun het hem.
zeker op die leeftijd, en wat je gepresteerd hebtquote:Op zondag 18 juli 2004 15:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
vorig jaar na een wedstrijd tussen Beveren v Arsenal XI vroegen een paar kinderen een handtekening van hem maar hij weigerde,kan ik begrijpen als er 100 man staat maar er stonden maar een paar man,dan heb je bij mij afgedaan
Yep, ik moest gelijk aan jou denken toen ik dat bericht las !quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:27 schreef DutchGooner het volgende:
Mijn held vertrekt,Ray wat doe je nu?![]()
No way that Vieira gaat,staat niet ter discussie bij mij,doet ie dat wel kan ie ter plaatsen 2 verbrijzelde knieen krijgenquote:Op zondag 25 juli 2004 01:34 schreef Erasmusch het volgende:
Maniche in
Vieira out
Misschien dan
Zie ik dat nou goed? Ben je nou positief over Van Persie?
Het enigste waar ik Vieira heb over horen praten is dat ie bij Arsenal blijft en dat Real niet aan de orde isquote:Op zondag 25 juli 2004 01:45 schreef Erasmusch het volgende:
Beckham gaat nu ook op m inpraten. Ik zie m nog wel gaan eigenlijk. Als spelers gaan aangeven in de pers dat het niet meer naar hun zin hebben, zouden ze van mij mogen oprotten (zie Ono). 100% motivatie. Nu kan je dr nog een flinke zak geld voor vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |