Dat is het zeker, maar sommigen missen de normen en waarden.............quote:Op maandag 14 juni 2004 14:20 schreef Sloggi het volgende:
Is dat niet een beetje not done, om iemand van de Spurs naar Arsenal te halen
Zoals Graham?quote:Op maandag 14 juni 2004 15:02 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is het zeker, maar sommigen missen de normen en waarden.............
Neuh, hij wou gewoon ook eens bij een mooie club werken..........quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zoals Graham?
*proest*quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:05 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Neuh, hij wou gewoon ook eens bij een mooie club werken..........
Cross-postjequote:Op maandag 5 juli 2004 00:31 schreef RuudGullit het volgende:
Cross-postje :
Wegner wil Rooney graag hebben, maar vreest dat Manchester meer voor hem kan betalen.
Belgische teletekst pag 585.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Cross-postje
Bron?
Die dikke past niet bij onsquote:Op maandag 5 juli 2004 00:44 schreef RuudGullit het volgende:
Is dat echt zo erg? Volgens hun kwam het uit de mond van Wegner zelf. En het lijkt me wel logisch dat elke (Engelse) topclub Rooney wil kopen als ze daar de kans voor krijgen.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoe is het met Robin van Persie? Issie al topscoorder?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:50 schreef DutchGooner het volgende:
![]()
Aardige voetballers maar zeker niet goed genoeg,zelfs niet voor de bank,aldus mijn Beverense bronnenquote:Op maandag 12 juli 2004 15:06 schreef gras het volgende:
Marco Né en Emmanuel Eboué op stage. Beide Ivoriaan en afkomstig van Beveren. Misschien komt er eindelijk iets terecht van de samenwerking.
weer er trots op zou ik zeggenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:36 schreef DutchGooner het volgende:
1-8 Inmiddels met nog 10 minuten te gaan.
3 maal Bergkamp ook,niet slecht voor een half B-team![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |