Yup,heb geen invitatie ontvangenquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:20 schreef DIGGER het volgende:
Dus je gaat er vandoor op m'n verjaardag?
Je hebt mail.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:17 schreef DutchGooner het volgende:
VOOR DE SNELLE MENSEN;
Mail me als je interesse hebt in een bezoek aan Arsenal v Southampton op 30 Oktober.
Prijs is 135 Euro voor trein,vanaf Brussel en ticket.
Waar spelen deze boys nu?quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:
Arsenal heeft interesse in Jerko Leko en Sergio Ramos. Leuk!
Na 5 overwinningen op rij is een gelijkspel toch niet erg ?quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
2-2 is maar een uitslag, maar hapert de motor?
Puntverlies is puntverlies. Als het niet nodig is en dat was het niet volgens mij, dan is het wel erg. Komt bij dat ze dat record mislopen. Maar het zal mij verder ook worst wezen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na 5 overwinningen op rij is een gelijkspel toch niet erg ?
Punt verlies is altijd onnodig maar gisteren was een gelijkspel een terechte uitslag.quote:Op zondag 19 september 2004 10:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Puntverlies is puntverlies. Als het niet nodig is en dat was het niet volgens mij, dan is het wel erg. Komt bij dat ze dat record mislopen. Maar het zal mij verder ook worst wezen.
Ja.. bij die actie van Bergkamp bedoel je toch? Ik zag het.. maar ja.. 50/50 gevalletjequote:Op zondag 19 september 2004 12:58 schreef DutchGooner het volgende:
Bolton mocht wel blij zijn dat ze in blessuretijd geen pingel tegen kregen vanwege hands in de 16
yups die,was absolutt geen 50/50 gevalletje zat er een meter of 20 vandaanquote:Op zondag 19 september 2004 12:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja.. bij die actie van Bergkamp bedoel je toch? Ik zag het.. maar ja.. 50/50 gevalletje
nee maar.. ik bedoel.. de helft van de scheidsrechters zal 'm geven. Ik zag gisteren ook een overtreding voorbij komen die diep donker rood was (in Nederland).. maar ervaring leert dat helft van die mafkezen de regels gewoon niet volgen.quote:Op zondag 19 september 2004 13:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yups die,was absolutt geen 50/50 gevalletje zat er een meter of 20 vandaan
Dat gaat niets worden denk ik,het is een aanvaller en daar schijnen we er al een paar van te hebben op niveau.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:05 schreef Smeich het volgende:
Hoe zit t trouwens met die andere Nederlandse speler bij jullie, Quincy Owusu Abeyie? Ik had nog nooit eerder van m gehoord maar hij schijnt t goed te doen bij jullie reserves, toch?
mee eens!quote:Op woensdag 22 september 2004 09:37 schreef DutchGooner het volgende:
ik verwacht dat ie binnen 2 jaar weg is naar een andere club.
quote:Op woensdag 22 september 2004 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Anders zou het record van Arsenal er wel eens aan kunnen gaan door hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |