JUIST nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:48 schreef NiXz het volgende:
Eetlust vermindert bij mij ook wel als het erg warm is, maar als je eenmaal een maaltijd voor je neus hebt staan gaat het er toch wel goed in.
Ja maar elke avond een salade eten is ook niet echt goed voor je...lijkt mequote:Op vrijdag 30 april 2004 18:49 schreef trueblue het volgende:
Hebben de meeste mensen last van. Misschien kun je in plaats van warm te eten 's avonds een salade oid nemen?
Nee, maar je kunt zoveel andere dingen eten. Wat ook lekker fris is als het erg warm is.quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:12 schreef sheleentje het volgende:
[..]
Ja maar elke avond een salade eten is ook niet echt goed voor je...lijkt me![]()
je kan ook wat lichter voedsel gaan eten... vis, rijst.. jumjum.quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:12 schreef sheleentje het volgende:
[..]
Ja maar elke avond een salade eten is ook niet echt goed voor je...lijkt me![]()
Haha je raad nooit wat ik vanavond at en dus haast geen hap van heb binnengekregen----> rijstquote:Op vrijdag 30 april 2004 19:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
je kan ook wat lichter voedsel gaan eten... vis, rijst.. jumjum.
wehehequote:Op vrijdag 30 april 2004 19:23 schreef sheleentje het volgende:
[..]
Haha je raad nooit wat ik vanavond at en dus haast geen hap van heb binnengekregen----> rijst![]()
Hoe uit dat zich dan bij jou? Waar krijg je dan allemaal last van?quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dat ken ik ja. Maar ik kan überhaupt al erg slecht tegen warm weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |