Waarom gebruik je verschillende talen door elkaar?quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:50 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
De krukas zit aan de drijfstangen vast en die zitten aan de pistonpennen en die zitten weer in de zuigers, wijsneus...
Het kan ook zijn dat het een vlaming is, die gebruiken dit woord gewoon.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:04 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Waarom gebruik je verschillende talen door elkaar?Is het dan simpeler voor een noob?
![]()
Masoet is olie, Naft is benzine.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:34 schreef metallicattim het volgende:
Masoet is cola met bier toch?
Heb ik op graspop geleerd in 2003
Volgens mij zit het zo, een moderne 16v motor (bijv. 1.8i 16v) kan ook evenveel koppel maken als een grotere 16v motor, maar het is alleen op een hoger toerental dan bijv. een 2.0i 16v... Toch? Grotere motoren hebben vaak koppel op lagere toerentallen... Toch?quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:24 schreef Fluts het volgende:
[..]
Die as heet een krukas en zit niet aan de cilinders vast maar aan de zuigers. De inhoud is de uiterste inhoud voor de compressieslag.
CC's hebben overigens niks te maken met optrekken, PK's ook niet maar koppel (nm) wel. Ook de overbrenging heeft een grote invloed, ik kan zo een auto aanpassen zodat die 0-100 binnen 3 seconden klaart maar harder dan 100 zal ie dan ook niet lopen.
Hallo, koppel is de kracht die massa in beweging zet, dus zorgt voor het optrekken. Je kunt stellen dat hoe meer CC/CID je motor heeft hoe gemakkelijker het veel koppel het kan maken. Jij zegt dat cc's en pk's hier niets mee te maken hebben.
Doe ff je huiswerk voordat je met stront gaat gooien.
Omdat ik geil op alliteratie... pistonpen bekt veel lekkerder...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:04 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Waarom gebruik je verschillende talen door elkaar?Is het dan simpeler voor een noob?
![]()
haha nou ok dan.... het lijkt er dan iig op, want ik moest er meteen aan denkenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Masoet is olie, Naft is benzine.
Je mag het van mij naar binnen kieperen maar ik weet niet of je de volgende morgen nog wakker wordt.
Een kater zal je er best van krijgen denk ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |