abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18813469
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 20:50 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

De krukas zit aan de drijfstangen vast en die zitten aan de pistonpennen en die zitten weer in de zuigers, wijsneus.. .
Waarom gebruik je verschillende talen door elkaar? Is het dan simpeler voor een noob?
There is no other!
  zaterdag 1 mei 2004 @ 19:32:46 #27
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_18815354
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:04 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

Waarom gebruik je verschillende talen door elkaar? Is het dan simpeler voor een noob?
Het kan ook zijn dat het een vlaming is, die gebruiken dit woord gewoon.

Net als bijv. naft en masoet? (spelling zal verkeerd zijn maar elke vlaming begrijpt wat ik bedoel.)
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 1 mei 2004 @ 19:34:44 #28
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_18815410
Masoet is cola met bier toch?

Heb ik op graspop geleerd in 2003
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  zaterdag 1 mei 2004 @ 21:54:08 #29
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_18819092
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 19:34 schreef metallicattim het volgende:
Masoet is cola met bier toch?

Heb ik op graspop geleerd in 2003
Masoet is olie, Naft is benzine.

Je mag het van mij naar binnen kieperen maar ik weet niet of je de volgende morgen nog wakker wordt.

Een kater zal je er best van krijgen denk ik...
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_18824343
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 20:24 schreef Fluts het volgende:

[..]

Die as heet een krukas en zit niet aan de cilinders vast maar aan de zuigers. De inhoud is de uiterste inhoud voor de compressieslag.
CC's hebben overigens niks te maken met optrekken, PK's ook niet maar koppel (nm) wel. Ook de overbrenging heeft een grote invloed, ik kan zo een auto aanpassen zodat die 0-100 binnen 3 seconden klaart maar harder dan 100 zal ie dan ook niet lopen.


Hallo , koppel is de kracht die massa in beweging zet, dus zorgt voor het optrekken. Je kunt stellen dat hoe meer CC/CID je motor heeft hoe gemakkelijker het veel koppel het kan maken. Jij zegt dat cc's en pk's hier niets mee te maken hebben.
Doe ff je huiswerk voordat je met stront gaat gooien.
Volgens mij zit het zo, een moderne 16v motor (bijv. 1.8i 16v) kan ook evenveel koppel maken als een grotere 16v motor, maar het is alleen op een hoger toerental dan bijv. een 2.0i 16v... Toch? Grotere motoren hebben vaak koppel op lagere toerentallen... Toch?
pi_18824389
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:04 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

Waarom gebruik je verschillende talen door elkaar? Is het dan simpeler voor een noob?
Omdat ik geil op alliteratie... pistonpen bekt veel lekkerder... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  zondag 2 mei 2004 @ 01:38:45 #32
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_18825418
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 21:54 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Masoet is olie, Naft is benzine.

Je mag het van mij naar binnen kieperen maar ik weet niet of je de volgende morgen nog wakker wordt.

Een kater zal je er best van krijgen denk ik...
haha nou ok dan.... het lijkt er dan iig op, want ik moest er meteen aan denken
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')