WaterVASTquote:Op vrijdag 30 april 2004 17:04 schreef Riesj het volgende:
Als het goed is kun je het met wat water en een flinke schrobbeurt eraf krijgen..
quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:04 schreef Riesj het volgende:
Als het goed is kun je het met wat water en een flinke schrobbeurt eraf krijgen..
Maar op TV zeiden ze dat het niet in de winkel verkrijgbaar wasquote:Op vrijdag 30 april 2004 17:11 schreef God_de_Vader het volgende:
1 super tip ga naar bij blokker en koop een potje Quick and Bright. Dat werkte voor mij ... zelfs voor olie plekken en uitgelopen alcohol stift in een hemd ( Wel niet op zeide doen, dat verschrompelt en geeft soort chemische reactie.)
Veel succes
Of je wilt niet toe geven dat je te dom bentquote:Op vrijdag 30 april 2004 17:09 schreef Riesj het volgende:
[hap hap]
![]()
OK.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:55 schreef Brennie het volgende:
Ontopic plz
Een whiteboard is anders als een t-shirt he.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:33 schreef static het volgende:
Daar is een trucje voor; heb ooit eens per ongeluk met een watervaste Edding iets op een whiteboard getekend; weet alleen niet meer hoe ik het weg heb gekregen.
*gaat graven*
Joh.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:55 schreef 8PacK het volgende:
[..]
Een whiteboard is anders als een t-shirt he.![]()
Daar moet je gewoon alsnog met een whiteboardmarker precies overheen schrijven, daarna kun je het uitvegen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:33 schreef static het volgende:
Daar is een trucje voor; heb ooit eens per ongeluk met een watervaste Edding iets op een whiteboard getekend; weet alleen niet meer hoe ik het weg heb gekregen.
Dat was het ja.quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon alsnog met een whiteboardmarker precies overheen schrijven, daarna kun je het uitvegen.
Dat denk ik ook niet nee.quote:Maar dat werkt dus niet op een t-shirt.![]()
Of in het vervolg eisen dat je ook je handtekening op hun slip mag zetten...heb je er wel iets voor terugquote:Tip van de dag; NOOIT een shirt van 60 pleuro aan naar de kroeg......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |