hierquote:Op zaterdag 1 mei 2004 08:52 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
4 mei in Parijs? Ja waarom niet? Waar kan ik info hierover vinden?
De Quote-challenge is een slapper dan slap slapper de slap slap nog slapper aftreksel van de gumballquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:12 schreef carfreak het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord, maar als ik het zo zie dan is het ongeveer hetzelfde als de Quote-challenge, die ook errug vet is!!!!
Zou best een keertje mee willen rijden en één van de twee. Maar ja; toch eerst even doorsparen![]()
Zal best: zolang ze net zo hard rijden en de auto's net zo duur zijn vind ik het best!! (en wil ik meerijden!!)quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De Quote-challenge is een slapper dan slap slapper de slap slap nog slapper aftreksel van de gumball
Tijdens de gumball zijn er VEEL meer extreme en zeldzame auto,s.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:16 schreef carfreak het volgende:
[..]
Zal best: zolang ze net zo hard rijden en de auto's net zo duur zijn vind ik het best!! (en wil ik meerijden!!)
Of net als de heer Kimble die zijn Merc AMG kapot rijdt, de plaatselijke Merc dealer binnenstapt, stapel flappen op de receptiebalie smijt en naar buiten rijdt in een gloedjenieuwe Squote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tijdens de gumball zijn er VEEL meer extreme en zeldzame auto,s.
En daar doen ze NOG gekkere dingen dan wat de simpele nederlanders doen
Die AM cabrio die over de kop heen gevlogen is tijdens de Quote-challenge is nog niks met wat ze doen bij de gumball. Daar rijden ze rustig met 350KM lekker door de woestijn.
Geloof me. Ga de filmpjes zoeken op internet en word gek!
Oh en als ze een lekke band hebben laten ze een nieuwe over vliegen. Iets wat onze vriend hessing niet deed met z,n rols.
Geld speelt TOTAAL geen rol tijdens de gumball.
Gaafquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:22 schreef blieblie het volgende:
In Eindhoven rijdt er een Clio Sport met een Gumball 3000 sticker op de motorkap.
Waar zou je die kunnen bestellen?![]()
Zo'n sticker kun je bestellen op de website van Gumball3000.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gaaf
Zo ver ik begrepen heb is die alleen te krijgen als je mee doet aan de race.
Koenigseggquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:29 schreef ook_gek het volgende:
Ag wat dacht je van die gast met z,n koeningszzz bak ( of hoe je dat ook mag schrijven )
Mmm, klinkt goed (maar zo als ik al gezegd had had ik er nog nooit van gehoord).quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tijdens de gumball zijn er VEEL meer extreme en zeldzame auto,s.
En daar doen ze NOG gekkere dingen dan wat de simpele nederlanders doen
Die AM cabrio die over de kop heen gevlogen is tijdens de Quote-challenge is nog niks met wat ze doen bij de gumball. Daar rijden ze rustig met 350KM lekker door de woestijn.
Geloof me. Ga de filmpjes zoeken op internet en word gek!
Oh en als ze een lekke band hebben laten ze een nieuwe over vliegen. Iets wat onze vriend hessing niet deed met z,n rols.
Geld speelt TOTAAL geen rol tijdens de gumball.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:37 schreef carfreak het volgende:
[..]
Mmm, klinkt goed (maar zo als ik al gezegd had had ik er nog nooit van gehoord).
Ik ga iig ff kijken naar die dvd!!!![]()
Hessing ging toch verder per helicopter??
Ik ben ook een cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:40 schreef blieblie het volgende:
[..]Nog nooit van Gumball gehoord maar wel van de QC
.
de QC is gebaseerd op Gumball![]()
.
Hoezo gebeurt dat wel vaker, en wat is het verschil tussen de schijfsoort?quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:06 schreef yup het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker bij geperforeerde schijven, je kan beter schijven kopen die gegroefd zijn... Maar ja, misschien een standaard schijf op een AMG Mercedes ofzo?
Waarom hebben dan alle top snelle auto,s zulke schrijfremmen. Met leuke gaatjes er in?quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:06 schreef yup het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker bij geperforeerde schijven, je kan beter schijven kopen die gegroefd zijn... Maar ja, misschien een standaard schijf op een AMG Mercedes ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |