dus die olympus kaartjes gebruiken WEL een ander hoesjequote:Op zondag 16 mei 2004 16:24 schreef apestartje het volgende:
[afbeelding]
Olumpus hoesje,gratis bij een nieuw kaartje.
Kaartje omdraaienquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Zo zou hij er in moeten, maar hij blijft hier op beide hoeken al steken:
[afbeelding]
Dit is het punt waarop ik er één hoek in krijg, maar dan schiet de andere er dus helemaal uit:
[afbeelding]
Dit gebeurt er als ik rechtstandig doorduw:
[afbeelding]
En zo zit 'ie er dan helemaal in:
[afbeelding]
Zoals gezegd: volgens mij past het niet echt...![]()
V.
Ja en de fuji kaartjes passen er ook inquote:Op zondag 16 mei 2004 19:03 schreef capibar het volgende:
[..]
dus die olympus kaartjes gebruiken WEL een ander hoesje![]()
Het is toch erg onlogisch dat deze kaartjes kwa formaat van elkaar afwijken of niet dan? Het is volgens mij onmogelijk. Zulke grote bedrijven hebben goede afspraken gemaakt over het formaat van zo'n kaart, welk gleufje zit waar ed. Dit moet dus helemaal geen nanometer uit mogen maken. Als dat wel zo is ben je belazerd.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:52 schreef apestartje het volgende:
[..]
Ja en de fuji kaartjes passen er ook in
dit ging toch alleen om fuji kaartjes in olympus hoesjes? dus als je gewoon het hoesje wat je erbij hebt gekregen gebruikt is er toch niks aan de hand...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:18 schreef TsiisSkaaf het volgende:
[..]
Het is toch erg onlogisch dat deze kaartjes kwa formaat van elkaar afwijken of niet dan? Het is volgens mij onmogelijk. Zulke grote bedrijven hebben goede afspraken gemaakt over het formaat van zo'n kaart, welk gleufje zit waar ed. Dit moet dus helemaal geen nanometer uit mogen maken. Als dat wel zo is ben je belazerd.
Althans mijn mening. Ik zou er mee terug gaan en Olympus en Fujitsu aanspreken op het geval, afspraak maken en laten zien dat het niet klopt.
Zijn er btw hier geen meer mensen met dat probleem? Tip: Open nieuw topic hierover ipv in "Het grote Ik zoek een digitale camera topic"
Maar dat met toch niets uitmaken om welk merk het gaat? Die kaartjes moeten even groot zijn. Als dat niet zo is deugt de xD-kaart standaard niet en moet je dus nooit een camera met xD gaan kopen omdat de kaartjes niet 100% compatible zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:06 schreef capibar het volgende:
[..]
dit ging toch alleen om fuji kaartjes in olympus hoesjes? dus als je gewoon het hoesje wat je erbij hebt gekregen gebruikt is er toch niks aan de hand...
(het is trouwens fujifilm, niet fujitsu)
Nope.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kaartje omdraaien
ik vind het ook raar...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:00 schreef TsiisSkaaf het volgende:
[..]
Maar dat met toch niets uitmaken om welk merk het gaat? Die kaartjes moeten even groot zijn. Als dat niet zo is deugt de xD-kaart standaard niet en moet je dus nooit een camera met xD gaan kopen omdat de kaartjes niet 100% compatible zijn.
Laat een modje dit even in een nieuw topic stoppen, dan blijft het duidelijker.
Houdertje wegflikkerenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nope.
V.
Yep.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:52 schreef apestartje het volgende:
[..]
Houdertje wegflikkeren![]()
Probleem opgelostquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Yep.
V.
Virtualdub. Gratis en doet precies wat je daar opnoemt. http://www.virtualdub.org/quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:33 schreef phileine het volgende:
Maar wie weet een niet te ingewikkeld niet te duur programmaatje waarmee ik klein bewerkingen kan doen in die avi'tjes? Dus stukjes eruit knippen en aan elkaar plakken, dat soort werk?
Je hebt nog geen advies gekregen he? Heb je al wel een besluit genomen?quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:35 schreef Specialized het volgende:
Hoi mensen,
[..]
Gaarne advies!
Moet je ff langs de Media Markt Utrecht gaan, daar hebben ze ze ook wel staan. Als je op een rustige tijd komt kun je vragen of ze de accu even op willen laden (half uurtje is zeker voldoende), dan kun je zelf zien hoe groot het verschil tussen de viewfinders is. Ook is de A2 iets sneller dan de A1, kun je ook mooi uitproberen danquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:38 schreef Bright het volgende:
ps: Ik ben bij Kamera-Express in Capelle a/d IJssel geweest, maar die hebben de camera's alleen in dozen. Eruit halen betekent dat ze die niet meer kunnen verkopenIUk heb dus niks kunnen testen.
hoeveel geld wil je precies uitgeven?quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:01 schreef Johannes82 het volgende:
Ik ben op zoek naar een digitale camera waar goed mee foto's kunnen gemaakt worden bij sportwedstrijden en bij rally's
Aantal megapixel, is niet zo belangrijk
optische zoom, minimaal 5x bij voorkeur met mogelijkheid voor een televoorzetlens
Externe flitser zou erg fijn zijn.
Gebruik van compactflash kaart zou ook fijn zijn aangezien ik in het bezit ben van een 256mb exemplaar.
Ik zit zelf te denken aan de Fujifilm F7000, zou dit een goede keus zijn of zijn er mensen met andere ideeen, of komt er binnenkort een camera uit die aan mijn wensen voldoet?
Een digitale spiegelreflex is waarschijnlijk wel de beste keuze (canon eos 300d, nikon d70). Nadeel is dat je niet standaard die "5x optische zoom" hebt. Je zult er dan nog wel een telelensje bij aan moeten schaffen.. ligt een beetje aan je budget dusquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:01 schreef Johannes82 het volgende:
Ik ben op zoek naar een digitale camera waar goed mee foto's kunnen gemaakt worden bij sportwedstrijden en bij rally's
Aantal megapixel, is niet zo belangrijk
optische zoom, minimaal 5x bij voorkeur met mogelijkheid voor een televoorzetlens
Externe flitser zou erg fijn zijn.
Gebruik van compactflash kaart zou ook fijn zijn aangezien ik in het bezit ben van een 256mb exemplaar.
Ik zit zelf te denken aan de Fujifilm F7000, zou dit een goede keus zijn of zijn er mensen met andere ideeen, of komt er binnenkort een camera uit die aan mijn wensen voldoet?
dat zeg ikquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:44 schreef Crowded het volgende:
[..]
Een digitale spiegelreflex is waarschijnlijk wel de beste keuze (canon eos 300d, nikon d70)
Weet ik.. vergeten er "inderdaad" tussen te typenquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:29 schreef capibar het volgende:
[..]
dat zeg ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |