Nee dat is balen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:31 schreef Verbal het volgende:
Goed, nog een dappere poging gewaagd, en met de nodige krachtsinspanning zit hij er eindelijk in...
Alleen is nu wel het hele hoesje uit zijn voegen gekraakt. Dat zal wel niet horen, neem ik aan? Net als het waarschijnlijk niet meer werken van mijn 32 Mb?
V.
Da's wel een mooie met die bliksem!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:32 schreef apestartje het volgende:
[..]
1 nadeel de langste sluitertijd is 2 sec en dat is niet zolang voor tijdopnamen.
Hij kan van de 3.1 m pixels door interprolatie 6 m pixels maken
ER zit een close up functie op,je kan er 5 beelden achter elkaar mee schieten.
De bedienings knopjes zitten allemaal wel op een goede plaats,hij heeft een goede grip,en je kan kiezen of je het lcd scherm of de oogzoeker gebruikt.
Er zit ook een oogkorrectie knop op
De programma's zijn PSAM auto en je kan er ook nog kleine filmpjes mee maken.
er zitten ook nog een 4 tal programma's op w.o een nacht stand.portret,landschap, en een snelleonderwerp stand
Scherp stelling kan manual , continu of single.
De flits is handmatig uitklapbaar en gaat niet automatisch,wat ik zelf een voordeel vind.
p.s een heel groot voordeel vind ik de 10 x optische zoom.
[afbeelding]
foto gemaakt met S5000.
[afbeelding]
maar ook deze foto.
Hier had ik al van te voren scherpgesteld en kon dus heel snel reageren.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:40 schreef apestartje het volgende:
Contacten moeten wel naar onderen zitten
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:29 schreef Verbal het volgende:
Hij past in geen van de zes vakjes. Met geen mogelijkheid (en dus ook niet de goede, meest logische, in de richting van het pijltje-mogelijkheid).
En toch kan het waar zijn. Olympus camera's willen alleen panorama's maken als er een Olympus-kaartje in zit. Ik vind het een klotestreek van de fabrikant, maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:26 schreef Verbal het volgende:
dat Philips-videorecorders ook alleen werken met Philips-VHS-banden
En die van 128 m pixs pat er wel in,en ze passen allebij in de camera,ja dan is dat VREEMD TE NOEMEN.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:26 schreef Verbal het volgende:
Heb trouwens gisteren nog even een mailtje gestuurd naar Fujifilm met de vraag waarom ze een niet-werken extraatje bijleveren.
Krijg ik net als impliciet antwoord van een van die knuppels dat het ligt aan het Olympus-kaartje
Dis heb ik maar weer even teruggemaild met de vraag of hij ook van mening is dat Philips-videorecorders ook alleen werken met Philips-VHS-banden
V.
beetje lucky maar ook een beetje nadenken.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:40 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Da's wel een mooie met die bliksem!
Lucky of hoe doe je dat?
Hmz... Magoed, ik heb het hier over de fysieke afmetingen, die identiek zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:24 schreef JeroenH het volgende:
[..]
En toch kan het waar zijn. Olympus camera's willen alleen panorama's maken als er een Olympus-kaartje in zit.
Ja ik geloof je zonder meerquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hmz... Magoed, ik heb het hier over de fysieke afmetingen, die identiek zijn.
V.
bij mij werkt dat ding perfect hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 09:26 schreef Verbal het volgende:
Heb trouwens gisteren nog even een mailtje gestuurd naar Fujifilm met de vraag waarom ze een niet-werken extraatje bijleveren.
Krijg ik net als impliciet antwoord van een van die knuppels dat het ligt aan het Olympus-kaartje
Dis heb ik maar weer even teruggemaild met de vraag of hij ook van mening is dat Philips-videorecorders ook alleen werken met Philips-VHS-banden
V.
Ik voel hier weer een Canon A70 recommendation opkomen.quote:Ik zoek een digitale camera (goh). Ik wil iets wat je vrij eigenlijk gemakkelijk mee kan nemen waar je ook naartoe gaat, maar waarmee je wel heel goede foto’s kan maken. Meestal zal ik wel de auto instellingen gaan gebruiken, maar ik wil er ook zelf mee kunnen prutsen (ga waarschijnlijk ook wat kleine fotografiecursusjes volgen).
Ik heb al ervaring met een Canon Powershot G2 ..geweldige foto’s, maar voor mij te groot en te zwaar. De Canon S30 ken ik ook wel, is ook een erg leuk ding. Had misschien iets lichter en ietsje kleiner gemogen.
Maar wat raden jullie mij aan? Canon bevalt me in ieder geval wel, dus waarschijnlijk zal het wel weer een Canon worden. Maar welke camera? S50? Digital IXUS 500? Of toch een PowerShot A80 bijvoorbeeld? Ik heb echt geen idee. Eigenlijk zou ik er gewoon twee moeten kopen één die lekker compact is en één voor echt de goede foto’s die ik ook op groot formaat kan laten afdrukken en waar ik veel aan zou kunnen instellen.
Ik voel helemaal geen recommendation opkomen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ik voel hier weer een Canon A70 recommendation opkomen.
eerder een A75 of A80quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik voel hier weer een Canon A70 recommendation opkomen.
de goedkoopste A60 die ik kan vinden is 164 euro,en de nikon 2100 is 177, dat ligt dus allebij buiten zjjn budget.quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:02 schreef Xante het volgende:
Canon Powershot A60 of Nikon Coolpix 2100. Die laatste is meer point and shoot dan de A60 overigens.
Bij mij niet, dus. Ik dacht dat ik daar duidelijk over was.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:08 schreef capibar het volgende:
[..]
bij mij werkt dat ding perfect hoor
je moet ze er een paar keer met veel kracht in proppen en dan zouden ze het moeten doen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bij mij niet, dus. Ik dacht dat ik daar duidelijk over was.
V.
Net stond er volgens mij toch echt 100 tot 200 euro. Naja, zal wel verkeerd gelezen hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:01 schreef capibar het volgende:
[..]
de goedkoopste A60 die ik kan vinden is 164 euro,en de nikon 2100 is 177, dat ligt dus allebij buiten zjjn budget.
Ja, die krengen kosten gelukkig niksquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:11 schreef capibar het volgende:
[..]
je moet ze er een paar keer met veel kracht in proppen en dan zouden ze het moeten doen.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:47 schreef Xante het volgende:
[..]
Net stond er volgens mij toch echt 100 tot 200 euro. Naja, zal wel verkeerd gelezen hebben.
misschien dat hij het later heeft ge-edit ofzoquote:ik wil zelf ongeveer 100 a 120 euro aanbesteden.
ik geloof je nu wel hoor, maar ik vind het alleen raar dat die van mij het wel doet.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, die krengen kosten gelukkig niks
Ik heb trouwens het originele 32 Mb-kaartje erin gepropt met geweld, en toen knarste het ding uit zijn voegen, m.a.w. het w e r k t n i e t. Punt.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |