Ik yorin fm, lekker herkenbaar en om nog een reden natuurlijk
quote:Idem. Ik luister alleen smorgens vrij vaak naar de nieuwszender (is radio 1) en voor de rest heb ik geen zin om te gaan luisteren naar opgedrongen muziek en slap gezeur van mensen die zichzelf graag horen zwammen.(VPRO daarintegen kan ik wél waarderen..)
Op zaterdag 04 augustus 2001 08:35 schreef defender het volgende:
Luister bijna nooit radio, Draai liever mijn eigen muziek.
En ook zeer regelmatig naar Radio 2, Arrow classic Rock
Maar ook wel eens ter broodnodige afwisseling naar Radio 10 gold, Radio Nationaal (met Nederlandstalig en Hollandse rampestampers ) en af en toe 538 of Yorin FM
Nooit, maar dan ook nooit naar Sky radio, en Radio Noordzee (die laatste is echt het aller ergste wat een luisteraar kan overkomen qua discjockeys )
quote:Ligt eraan waar je woont
Op zaterdag 04 augustus 2001 15:16 schreef Kaaswous het volgende:
Ik altijd yorin fm
Maare wat is de frequentie van 3 fm en 538?
quote:3fm in de grootste delen van het land op 96,8 fm
Op zaterdag 04 augustus 2001 15:16 schreef Kaaswous het volgende:
Ik altijd yorin fm
Maare wat is de frequentie van 3 fm en 538?
quote:En dat is frequentie??
Op zaterdag 04 augustus 2001 20:02 schreef moralia het volgende:
Radio 1 en KINK FM. En omdat ik dus ook naar Radio 1 luister hoeft dit topic dus niet naar muziek. Er luisteren hier misschien ook wel mensen naar Business News Radio?
quote:Ik luister vrijwel altijd naar 3FM, en eerlijk gezegd met name om te luisteren naar de dj's. Ik betrap me erop dat ik de radio harder zet als er een plaat afgelopen is...
Op zaterdag 04 augustus 2001 10:19 schreef Loedertje het volgende:
Ik luister alleen smorgens vrij vaak naar de nieuwszender (is radio 1) en voor de rest heb ik geen zin om te gaan luisteren naar opgedrongen muziek en slap gezeur van mensen die zichzelf graag horen zwammenik wél waarderen.
quote:Nee, media.
Op zaterdag 04 augustus 2001 15:25 schreef Gia het volgende:
Is dit ook al nieuws?
br.
quote:BNR? Ik zou t niet weten, al sla je me dood, ergens op de middengolf geloof ik.
Op zaterdag 04 augustus 2001 21:59 schreef Kaaswous het volgende:[..]
En dat is frequentie??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |