Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat vrijdag 11 juni de voorlopig laatste aflevering van OnM wordt uitgezonden.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:51 schreef soapie het volgende:
Wanneer begint eigenlijk de zomerstop??? Voorlopig nog niet hoop ik....
Laatste aflevering van ONM?.. van het seizoen mag ik toch hopen?quote:Op zondag 2 mei 2004 19:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat vrijdag 11 juni de voorlopig laatste aflevering van OnM wordt uitgezonden.
da's nog vrij laat toch? was dat niet altijd ergens in mei?quote:Op zondag 2 mei 2004 19:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat vrijdag 11 juni de voorlopig laatste aflevering van OnM wordt uitgezonden.
Lizzy moet voor mij blijven.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:03 schreef Wup het volgende:
ow ik heb liever plezier dan irritatie eigenlijk, maar goed, dan mag Aafke nog even dood gaan, wel snel graag en niet teveel gejammer achteraf, en Niels mag blijven en.. even kijken Lizzy.
voor de noodzakelijke dosis ergernis Tara dan maar?
De laatste drie jaren was dat in de laatste week van juni.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:24 schreef Wup het volgende:
da's nog vrij laat toch? was dat niet altijd ergens in mei?
Vorig jaar was het pas dacht ik eind Juni. Vroeger was de zomerstop altijd drie maanden maar de laatste twee jaar nog maar twee maanden.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:24 schreef Wup het volgende:
[..]
da's nog vrij laat toch? was dat niet altijd ergens in mei?
ow, oke dat wist ik niet eens, goede ontwikkeling wel.....quote:Op zondag 2 mei 2004 19:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Vorig jaar was het pas dacht ik eind Juni. Vroeger was de zomerstop altijd drie maanden maar de laatste twee jaar nog maar twee maanden.
Niet als het al weer begint .. terwijl jjj nog met je bikini op het strand ligt.. was 2 jaar geleden wel zo... toen had ik het vervolg van de zomercliff weer gemist.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:28 schreef Wup het volgende:
[..]
ow, oke dat wist ik niet eens, goede ontwikkeling wel.....
Neem een portable tv mee of tape de zooi...quote:Op zondag 2 mei 2004 19:30 schreef dunn0w het volgende:
Niet als het al weer begint .. terwijl jjj nog met je bikini op het strand ligt.. was 2 jaar geleden wel zo... toen had ik het vervolg van de zomercliff weer gemist.![]()
Geloof niet dat je op de Antillen Yorin kunt ontvangen.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Neem een portable tv mee of tape de zooi...
Jawel. Per satelliet.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:40 schreef dunn0w het volgende:
Geloof niet dat je op de Antillen Yorin kunt ontvangen.
Kzal er rekening mee houdenquote:Op zondag 2 mei 2004 19:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel. Per satelliet.
In het vervolg moet je je vakantie dan toch maar wat beter aan het uitzendschema van Yorin aanpassen.
en alleen zeker is dat Carlo opgehoepeld is dan, en Ariel waarschijnlijk?quote:Op zondag 2 mei 2004 20:08 schreef soapie het volgende:
Het zal dus eind augustus / begin september wel weer beginnen...
We zien Aafke de ogen sluiten en weten pas in september of ze definitief is omgekiept.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:35 schreef Wup het volgende:
en alleen zeker is dat Carlo opgehoepeld is dan, en Ariel waarschijnlijk?
die opruiming wordt nog best wel uitgesteld dan....
of er mag vast nog wel iemand dood om de zomercliff op te leuken.....
Nee toch.?.... dat is een cliff van niks...quote:Op zondag 2 mei 2004 20:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
We zien Aafke de ogen sluiten en weten pas in september of ze definitief is omgekiept.
Okay! Dan wat anders:quote:Op zondag 2 mei 2004 20:44 schreef Wup het volgende:
Nee toch.?.... dat is een cliff van niks...
Ja dat Aafke-gezeur heb ik nu wel weer gezien... Van mij part gaat ze morgen weg.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:44 schreef Wup het volgende:
[..]
Nee toch.?.... dat is een cliff van niks...
Dat moet ze maar een boeiend verhaallijn krijgen.. ook goed.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een gebrek aan respect voor Aafke in dit topic, het is wel de moeder van ONm hoor
ow, nee da's bij mij toch net andersom, ik vind Aafke prima, zolang ze geen verhaallijnen krijgt. En ziekte gedoe daar heb ik het nou eenmaal niet zo op.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:58 schreef dunn0w het volgende:
Dat moet ze maar een boeiend verhaallijn krijgen.. ook goed.
Wat mij betreft liever vandaag dan morgen!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Carlo zal wel (definitief?) K.O. geslagen worden tijdens een freefight gevecht...
ja dat is wel weer erg coolquote:Op zondag 2 mei 2004 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Carlo zal wel (definitief?) K.O. geslagen worden tijdens een freefight gevecht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |