dan mag je zondag buitenspelenquote:Op vrijdag 30 april 2004 17:14 schreef babette21 het volgende:
laat dat nou net de enige zijn die ik wél heb gezien
En zoiets noemt zich een ONMfan?quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:14 schreef babette21 het volgende:
laat dat nou net de enige zijn die ik wél heb gezien
Vanavond gaat het gebeuren.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:18 schreef babette21 het volgende:
btw: Duuk en Joyce al gezoend?!
Voor de verandering ben ik het met je eens....quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:20 schreef Wup het volgende:
leuk je weer eens te zien Babette....
je wordt ernstig gemist hier hoorquote:Op vrijdag 30 april 2004 17:27 schreef babette21 het volgende:
Ja ben weinig online en als ik er dan al ben lig ik al gauw 300 posts achter. Daarnaast zie ik dus weinig ONM dus wat dat betreft natuurlijk ff wat minder te melden... Maar af en toe ff aanwaaien is altijd gezellig toch, haha!!
ik hoop dat je duf bent anders moet je je diep gaan schamen.quote:dinsdag?? ja, óf het heeft weinig indruk gemaakt óf ik ben écht té duf nu.... vrees het laatste haha. Staat me iets bij van Joost die gezoend werd door Nico, maar misschien was dat wel vorige week (heb zondag de hele marathon zitten kijken)...
i disagree.........quote:kvind joyce en duuk wel geinig samen![]()
"zoiets" heeft 'n onregelmatige job en een sociaal leven...quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
En zoiets noemt zich een ONMfan?![]()
Dat heb ik ook, maar toch laat ik mijn favosoap niet in de steek.....quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:32 schreef babette21 het volgende:
"zoiets" heeft 'n onregelmatige job en een sociaal leven...![]()
Zelfs Bram was bij wijze van uitzondering een keer kewl toen hij het bureau van Arthur leegmaakte.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:32 schreef Wup het volgende:
ik hoop dat je duf bent anders moet je je diep gaan schamen.
Clairtje ging door ut lint en het was errug vermakelijk.
wat lief!!quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:32 schreef Wup het volgende:
je wordt ernstig gemist hier hoor
* Babetje schaamt zich diep *quote:ik hoop dat je duf bent anders moet je je diep gaan schamen.
Clairtje ging door ut lint en het was errug vermakelijk.
dat mag, maar wel af en toe even hier komen zwaaien hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:32 schreef babette21 het volgende:
"zoiets" heeft 'n onregelmatige job en een sociaal leven...![]()
ja dat heb ik wel gezien!!!! omdat 't kind van Abel Hagen (back from the death) RIP was....!!quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zelfs Bram was bij wijze van uitzondering een keer kewl toen hij het bureau van Arthur leegmaakte.
I promisequote:Op vrijdag 30 april 2004 17:37 schreef Wup het volgende:
dat mag, maar wel af en toe even hier komen zwaaien hoor.
Tja, je moet Wup vervangen. Zij is steeds vaker boos op ons.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:37 schreef babette21 het volgende:
en zelfs door WIV... ik sta verstelt haha...
En waarschijnlijk niet onterecht..........quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tja, je moet Wup vervangen. Zij is steeds vaker boos op ons.
mja ik ben chagrijnigjes zo de laatste tijd, gaat wel weer over hoor...quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tja, je moet Wup vervangen. Zij is steeds vaker boos op ons.
aaaah, kan ik je blij maken met een plaatje van 't één of ander?!quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:46 schreef Wup het volgende:
mja ik ben chagrijnigjes zo de laatste tijd, gaat wel weer over hoor...
Ach, ze gaat wat laat naar bed.... hahahahahaha!quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:45 schreef babette21 het volgende:
En waarschijnlijk niet onterecht..........
altijdquote:Op vrijdag 30 april 2004 17:47 schreef babette21 het volgende:
aaaah, kan ik je blij maken met een plaatje van 't één of ander?!![]()
of Lizzy 1 met paps?quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:47 schreef babette21 het volgende:
aaaah, kan ik je blij maken met een plaatje van 't één of ander?!![]()
niet zo vals lachen hoor, het zou best wat slaapgebrek kunnen zijn ja....quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach, ze gaat wat laat naar bed.... hahahahahaha!
Hier heb je er eentje:quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:48 schreef Wup het volgende:
een oude Serge?
Doe dan maar Lizzy 2 met roze ... je weet wel...quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:51 schreef Wup het volgende:
of Lizzy 1 met paps?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |