ow sorry, ja en vergeet Daphne niet....quote:Op maandag 3 mei 2004 01:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je zegt dat Niels een leuke vrouw heeft, m.a.w. Frank had dat niet.
ow wat onleuk, ik vind het helemaal niet leuk als Niels zich ermee gaat bemoeien.quote:Arthur heeft ook nog wat ijzers in het vuur. Claire wordt ernstig bedreigd. Uiteindelijk praat ze er met Niels over.
dat kan zoveel zijnquote:Op maandag 3 mei 2004 01:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vrijdag 7 mei
e kunt toch wel op je tien vingers natellen wat hij gaat doen om zijn huid te redden!?
Ja, maar ze is moeilijk te paaien.quote:Op maandag 3 mei 2004 01:39 schreef Wup het volgende:
dat kan zoveel zijn
en Claire is makkelijk te naaien toch?
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 mei 2004 01:52 schreef Wup het volgende:
omdat ik niet kan wachten op wat jij te bieden hebt voor de volgende?
... over mijn topic ...quote:Op maandag 3 mei 2004 01:59 schreef Wup het volgende:
ik denk dat ik volgende week weer heel wat te klagen ga hebben.
Als ze terugkomt wil ik een recast. De vervangster moet een lekker slank wijf zijn. Ariel heeft dan in Groningen een hongerkuur gevolgd.quote:Joost-Nico gedoe, zieke Aafke, Tara-Carlo gezeur, Ariel......
nou ja ik ben wel benieuwd of ze nou defenitief opzout of dat ze na het uitmesten van de stallen gewoon weer terug komt.
vast nietquote:Op maandag 3 mei 2004 02:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
... over mijn topic ...
doe toch niet zo gemeen altijd. Ze is best leuk zolang ze niet kotst.quote:Als ze terugkomt wil ik een recast. De vervangster moet een lekker slank wijf zijn. Ariel heeft dan in Groningen een hongerkuur gevolgd.
Tara was leuk bedoeld, alleen een beetje jammer van Anouck Klomp.quote:Op maandag 3 mei 2004 02:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
En ik wil er een extra Claire bij! Kunnen die twee lekker met elkaar botsen!
Ben IK gemeen????? Ik houd niet van vet en jij niet van kotsen, terwijl kotsen heel menselijk is en het kan iedereen overkomen.quote:Op maandag 3 mei 2004 02:29 schreef Wup het volgende:
doe toch niet zo gemeen altijd. Ze is best leuk zolang ze niet kotst.
Anouck ziet er smakelijk uit, maar haar acteerwerk is als een vliegende kalkoen. (Die kan niet vliegen).quote:Op maandag 3 mei 2004 02:32 schreef Wup het volgende:
Tara was leuk bedoeld, alleen een beetje jammer van Anouck Klomp.
Zij gaat er toch ook uit, of niet?quote:Op maandag 3 mei 2004 02:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Anouck ziet er smakelijk uit, maar haar acteerwerk is als een vliegende kalkoen. (Die kan niet vliegen).
volgens mij niet, maar een recast zou geen slecht idee zijnquote:Op maandag 3 mei 2004 09:37 schreef dunn0w het volgende:
Zij gaat er toch ook uit, of niet?
allemaal stoere onsaaie mannen natuurlijk.quote:Is er al bekend wie de plaatsen gaan opvullen.. als de halve cast vertrekt?
Nee idd geen slecht idee.. behalve haar scenes met haar vader vind ik haar ook niet zo veel (meer).quote:Op maandag 3 mei 2004 12:00 schreef Wup het volgende:
volgens mij niet, maar een recast zou geen slecht idee zijn
Thnx. Maar nog geen namen bekent?quote:allemaal stoere onsaaie mannen natuurlijk.
en foute vrouwen.
en nul pubers.
Toen zag ze er ook al oud uit voor haar leeftijd... als het waar is dat ze 27 was.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wow! Toen zag Annemieke er nog lekker uit. Ze was toen een jaar of 27.
Nou ... als 18-jarige, destijds, heb ik me er toch aardig aan zitten verlekkeren.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:47 schreef dunn0w het volgende:
Toen zag ze er ook al oud uit voor haar leeftijd... als het waar is dat ze 27 was.
Maar dat bedoelde ik niet zo.. maargoed.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou ... als 18-jarige, destijds, heb ik me er toch aardig aan zitten verlekkeren.
Hoe jong ben je dan? De serie liep tot 1993 of 1994.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:55 schreef dunn0w het volgende:
Maar dat bedoelde ik niet zo.. maargoed.
Ja toen was ik er lekker nog niet... toen dat uitgezonden werd.
'88quote:Op maandag 3 mei 2004 17:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoe jong ben je dan? De serie liep tot 1993 of 1994.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |