abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18845363
om even terug te komen over te weinig respect voor Aafke, ik vind wel dat ze weer goed speelt de laatste tijd.
pi_18845410
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Als het maar een beetje origineel is... Joyce heeft weer eens een potje van Duuk's pudding laten vallen... Aafke glijdt uit... en raakt in coma.
heeft iedereen de slappe lach om haar dood, dat zou wel een verrassende ontwikkeling zijn. Hulde als ze zoiets aandurven
pi_18845649
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:14 schreef Wup het volgende:
heeft iedereen de slappe lach om haar dood, dat zou wel een verrassende ontwikkeling zijn. Hulde als ze zoiets aandurven
Dat doet me trouwens denken aan Seinfeld... Daarin stierf de aanstaande bruid van George door aan de giftige gomlaag van de envelop (met daarin de uitnodiging voor haar huwelijk) te likken.
pi_18845654
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:14 schreef Wup het volgende:

Nee, nee, dat is het scenario van Brams dood. Uitglijden over een nanaschilletje van Doris.
Aafke moet gruwelijk wegkwijnen, maar vooraf worden we gewaarschuwd: Dit programma wordt gesponsord door Tempo, snuitvaste zakdoekjes.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_18845721
Wup: ik heb het volgende topic al klaar, dus je moet heel erg rap zijn als dit vol is.
pi_18845737
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, nee, dat is het scenario van Brams dood. Uitglijden over een nanaschilletje van Doris.
Aafke moet gruwelijk wegkwijnen, maar vooraf worden we gewaarschuwd: Dit programma wordt gesponsord door Tempo, snuitvaste zakdoekjes.
ja Bram moest per ongeluk en volkomen onbenullig dood.
maar ik kan me niet voorstellen dat de dood van Bram, of Carlo for that matter, een tranentrekker zal zijn, hoe ze ook doodgaan.
Dus bij Aafke zou het echt verrassend zijn.
pi_18845769
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: ik heb het volgende topic al klaar, dus je moet heel erg rap zijn als dit vol is.
ga je gang hoor, mn Clairetje staat vrolijk te verjaren.....
pi_18845807
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat doet me trouwens denken aan Seinfeld... Daarin stierf de aanstaande bruid van George door aan de giftige gomlaag van de envelop (met daarin de uitnodiging voor haar huwelijk) te likken.
dat had Baantjes ook nog gepikt
pi_18845812
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:27 schreef Wup het volgende:

ga je gang hoor, mn Clairetje staat vrolijk te verjaren.....
Let jij ff op je woorden!? Claire (Kim) is jonger dan ik.
pi_18845831
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:28 schreef Wup het volgende:

dat had Baantjes ook nog gepikt
Baantjes?
pi_18845865
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:26 schreef Wup het volgende:

ja Bram moest per ongeluk en volkomen onbenullig dood.
maar ik kan me niet voorstellen dat de dood van Bram, of Carlo for that matter, een tranentrekker zal zijn, hoe ze ook doodgaan.
Dus bij Aafke zou het echt verrassend zijn.
Ik zit net naar een tranentrekker te kijken: Lex sterft. Bram en Ellen huilen tranen met tuiten.
pi_18845867
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Let jij ff op je woorden!? Claire (Kim) is jonger dan ik.
mja Kim Pieters is jonger dan Claire, Claire is uit 1972 zag ik vrijdag.
pi_18845888
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:31 schreef Wup het volgende:

mja Kim Pieters is jonger dan Claire, Claire is uit 1972 zag ik vrijdag.
Dan nog zijn ze beiden jonger dan ik.
pi_18845893
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zit net naar een tranentrekker te kijken: Lex sterft. Bram en Ellen huilen tranen met tuiten.
maar daarna werd het leuk, toen kwam de drank er weer aan te pas
pi_18845909
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Baantjes?
sorry, Baantjer dus.
pi_18845939
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:31 schreef Wup het volgende:

maar daarna werd het leuk, toen kwam de drank er weer aan te pas
Ik vind de zuipperiode na het vertrek van Gyman / vreemdgaan van Frank veel leuker, want toen heeft Ellen zich toch wel superieur aangesteld.
pi_18846000
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind de zuipperiode na het vertrek van Gyman veel leuker, want toen heeft Ellen zich toch wel superieur aangesteld.
ja het duurde ook wat kort, ik denk dat ze de schrijvers het toch niet zo leuk vonden om in herhaling te vervallen, jammer, Ellen aan de drank was helemaal goed.
ik ga Ellen toch wel erg missen hoor, ondanks gebrek aan verhalen tegenwoordig vind ik haar nog steeds erg leuk.
pi_18846410
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:36 schreef Wup het volgende:

ja het duurde ook wat kort, ik denk dat ze de schrijvers het toch niet zo leuk vonden om in herhaling te vervallen, jammer, Ellen aan de drank was helemaal goed.
ik ga Ellen toch wel erg missen hoor, ondanks gebrek aan verhalen tegenwoordig vind ik haar nog steeds erg leuk.
Laten we Heleen terugtoveren. De koeriersdienst waarvoor zij werkt, wordt ook door het Beatrix gebruikt. Ze ruïneert de relatie van Claire en Niels compleet. Claire raakt aan de drank en Niels kan daar niet meer tegen. Hij gaat met Heleen op stap en vergeet na het tanken de dop er weer op te draaien. Na een stuurfout gaat de auto over de kop en ontploft ie. Intussen is Victor terug en die heeft een nieuw gezicht nodig. Chris Vromans opereert Victor en geeft 'm de identiteit van Niels, terwijl de echte Niels in een verzoringstehuis wegkwijnt.
pi_18846626
quote:
Op maandag 3 mei 2004 00:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Laten we Heleen terugtoveren. De koeriersdienst waarvoor zij werkt, wordt ook door het Beatrix gebruikt. Ze ruïneert de relatie van Claire en Niels compleet. Claire raakt aan de drank en Niels kan daar niet meer tegen. Hij gaat met Heleen op stap en vergeet na het tanken de dop er weer op te draaien. Na een stuurfout gaat de auto over de kop en ontploft ie. Intussen is Victor terug en die heeft een nieuw gezicht nodig. Chris Vromans opereert Victor en geeft 'm de identiteit van Niels, terwijl de echte Niels in een verzoringstehuis wegkwijnt.
wat heb jij nou weer tegen Niels dat ie weg moet?
hij zeurt een beetje teveel de laatste tijd maar dat ramt Claire er hopelijk wel weer uit.
Hoewel ik het ergste vrees met de komende Aafke toestanden.
en Kyra ging al ontploffen.
pi_18846686
quote:
Op maandag 3 mei 2004 01:09 schreef Wup het volgende:

wat heb jij nou weer tegen Niels dat ie weg moet?
hij zeurt een beetje teveel de laatste tijd maar dat ramt Claire er hopelijk wel weer uit.
Hoewel ik het ergste vrees met de komende Aafke toestanden.
en Kyra ging al ontploffen.
Niks, maar hij is een slappe lul als Frank aan het worden .....
pi_18846820
quote:
Op maandag 3 mei 2004 01:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niks, maar hij is een slappe lul als Frank aan het worden .....
ja vond ik ook al, maar Niels kan nog boksen en hij heeft een geweldige vrouw...
beetje lullig voor Claire, eerst Hugo rozenwater en nu gaat het ook al de verkeerde kant op met Niels. En Niels gaat Claire er straks volgens mij ook weer uitschoppen vanwege Victor.
Ze lijkt wel een zwerfkat.....
pi_18846856
quote:
Op maandag 3 mei 2004 01:18 schreef Wup het volgende:

Ze lijkt wel een zwerfkat.....
Ik heb wel een slaapplaatsje voor d'r ....
pi_18846905
quote:
Op maandag 3 mei 2004 01:18 schreef Wup het volgende:

ja vond ik ook al, maar Niels kan nog boksen en hij heeft een geweldige vrouw...
LN heeft ook haar leuke kanten, hik, burp!
quote:
beetje lullig voor Claire, eerst Hugo rozenwater en nu gaat het ook al de verkeerde kant op met Niels. En Niels gaat Claire er straks volgens mij ook weer uitschoppen vanwege Victor.
Niels zal goed begrijpen dat Claire 'm niet gelijk heeft ingelicht, maar volgende week gaat ze dat toch doen.
pi_18846966
quote:
Op maandag 3 mei 2004 01:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
LN heeft ook haar leuke kanten, hik, burp!
Ellen is leuk, dat had ik net al ergens uitgelegd... ik snap het verband alleen niet zo...
quote:
Niels zal goed begrijpen dat Claire 'm niet gelijk heeft ingelicht, maar volgende week gaat ze dat toch doen.
Is dat zo?
hoe weet u dat?
Ik geloof er niks van, da's niet op zn Claire's.
pi_18847060
quote:
Op maandag 3 mei 2004 01:24 schreef Wup het volgende:

Ellen is leuk, dat had ik net al ergens uitgelegd... ik snap het verband alleen niet zo...
Je zegt dat Niels een leuke vrouw heeft, m.a.w. Frank had dat niet.
quote:
Is dat zo?
hoe weet u dat?
Ik geloof er niks van, da's niet op zn Claire's.
Arthur heeft ook nog wat ijzers in het vuur. Claire wordt ernstig bedreigd. Uiteindelijk praat ze er met Niels over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')