Ze verdient idd een waardig einde.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een gebrek aan respect voor Aafke in dit topic, het is wel de moeder van ONm hoor
een vergelijking met de Bold vind ik heilligschennis.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Aafke heeft in het verleden altijd uitstekende verhaallijnen gehad ( Ed, de strijd met Bettina, Wouter, Rutger Helligers enz). De laatste jaren is ze veel te weinig gebruikt. Die strijd met Bettina hadden ze sowieso nooit moeten staken, zo'n verhaalijn blijft altijd leuk kijk maar naar Stephanie en Sally in de Bold.
De Bold heeft prima verhaallijnen hoor, alleen worden ze in dezelfde serie dan nog 10 keer gerecyceldquote:Op zondag 2 mei 2004 21:04 schreef Wup het volgende:
[..]
een vergelijking met de Bold vind ik heilligschennis.
volgens mij is dat een subtiele manier om iemand de serie uit te pesten.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Aafke heeft in het verleden altijd uitstekende verhaallijnen gehad ( Ed, de strijd met Bettina, Wouter, Rutger Helligers enz). De laatste jaren is ze veel te weinig gebruikt.
Zijn verdiende loon!quote:Op zondag 2 mei 2004 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Carlo zal wel (definitief?) K.O. geslagen worden tijdens een freefight gevecht...
ik heb het ooit een tijdje gevolgd toen ik ziek was, van A naar B lopen duurde daar al een week....quote:Op zondag 2 mei 2004 21:05 schreef Markie-Mark het volgende:
De Bold heeft prima verhaallijnen hoor, alleen worden ze in dezelfde serie dan nog 10 keer gerecyceld![]()
laat Margot heel ver weg blijven, Jannes mag komenquote:Op zondag 2 mei 2004 21:03 schreef Markie-Mark het volgende:
Een voordeel van Aafke's dood zou zijn dat we Babette en Margot weer even terugzien op de begrafenis
Tamara Brinkman moet dan definitief terugkomen om de Engel te leiden. De zaak moet toch zeker in Reitsemabezit blijven!? Babette moet met Huug aanpappen. Krijgt die ook nog eens wat peper in zijn reet.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:03 schreef Markie-Mark het volgende:
Een voordeel van Aafke's dood zou zijn dat we Babette en Margot weer even terugzien op de begrafenis
Wat heb jij toch tegen Margot? Ik vind haar een prachtmeid.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:12 schreef Wup het volgende:
laat Margot heel ver weg blijven, Jannes mag komen
Idd Margot is mooi en altijd een geweldig personage geweest, vooral toen ze samen met Victor was en daarvoor in haar paranormale tijdquote:Op zondag 2 mei 2004 21:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Margot? Ik vind haar een prachtmeid.
Vooral in de tijd dat ze nog strakke kleding droeg.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd Margot is mooi en altijd een geweldig personage geweest, vooral toen ze samen met Victor was en daarvoor in haar paranormale tijd
Er hangt niet voor niets een bordje met 'Sally says recycle'.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:05 schreef Markie-Mark het volgende:
De Bold heeft prima verhaallijnen hoor, alleen worden ze in dezelfde serie dan nog 10 keer gerecyceld![]()
De ene soap kijkt bij de andere af en ONM en GTST hebben hetzelfde schrijversteam.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:39 schreef Wup het volgende:
het is allemaal soap ja. dus?
Zo'n beetje al het HMG drama komt uit de koker van hetzelfde schrijversteam.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
De ene soap kijkt bij de andere af en ONM en GTST hebben hetzelfde schrijversteam.
Ik zei net ook dat ik dat ziekte gedoe niets vond... dus dat ze maar weg moest .. maar omdat sommige dat zielig vonden voor 'de moeder van ONM' moet ze maar iets anders gaan doen... iets boeiendsquote:Op zondag 2 mei 2004 21:00 schreef Wup het volgende:
[..]
ow, nee da's bij mij toch net andersom, ik vind Aafke prima, zolang ze geen verhaallijnen krijgt. En ziekte gedoe daar heb ik het nou eenmaal niet zo op.
Nee, Aafke moet op een vreselijke manier sterven, zodat we bij de cliffhanger met z'n allen gigantisch zitten te grienen.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:21 schreef dunn0w het volgende:
Ik zei net ook dat ik dat ziekte gedoe niets vond... dus dat ze maar weg moest .. maar omdat sommige dat zielig vonden voor 'de moeder van ONM' moet ze maar iets anders gaan doen... iets boeiends
maar dat ze de serie uitgaat is al bekend.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, Aafke moet op een vreselijke manier sterven, zodat we bij de cliffhanger met z'n allen gigantisch zitten te grienen.
Aafke, Tuur, Frommelmans en Carlo moeten een gruwelijke dood sterven. Ik verheug me er al op.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:35 schreef Wup het volgende:
maar dat ze de serie uitgaat is al bekend.
ik zie haar liever vertrekken naar een bio-vakantieoord in Ulft dan doodgaan.
ik heb helemaal geen zin in al dat gesnotter.
Frommelmans mag lekker blijven...quote:Op zondag 2 mei 2004 23:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Aafke, Tuur, Frommelmans en Carlo moeten een gruwelijke dood sterven. Ik verheug me er al op.
Er is geen enkele zinnige reden om hem te laten leven.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:42 schreef Wup het volgende:
Frommelmans mag lekker blijven...
Aafke moet een vreselijke dood sterven. Maurice en Margot en ook Babette moeten terug naar Nederland komen.quote:en Aafke mag van mij een happy ending.... laat haar maar naar Margot gaan ofzo
Eigen schuld. Moet hij maar niet freefighten met zijn papbreinquote:Carlo mag doodgeslagen dat lijkt me inderdaad wel leuk
Hij moet worden vermoord. Hij moet de strop krijgen. Claire moet aan het einde van het volgende seizoen als dader worden ontmaskerd.quote:en Arthur moet op de vlucht... dat er altijd de dreiging blijft dat ie ooit nog eens kan opduiken.
Iedereen heeft toch al aan Claire gezeten!? Waarom hij dan niet?quote:zolang ie maar van Claire afblijft natuurlijk.....
hij gaat vast nog voor een heleboel toestanden zorgen.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er is geen enkele zinnige reden om hem te laten leven.
welja alsof Margot nog niet erg genoeg is, wil je ook nog Maurice op me afsturen. Nee bedankt.quote:Aafke moet een vreselijke dood sterven. Maurice en Margot en ook Babette moeten terug naar Nederland komen..
haha, JP doet er wel grappig over maar verder is ut niks. Carlo mag weg. En ook dood.quote:Eigen schuld. Moet hij maar niet freefighten met zijn papbrein.
als ie dan al dood moet, laat Sid het maar doen dan, maar nogmaals het is beter als ie blijft rondspoken.....quote:Hij moet worden vermoord. Hij moet de strop krijgen. Claire moet aan het einde van het volgende seizoen als dader worden ontmaskerd..
Lief doen over Claire jij.quote:Iedereen heeft toch al aan Claire gezeten!? Waarom hij dan niet?
Als het maar een beetje origineel is... Joyce heeft weer eens een potje van Duuk's pudding laten vallen... Aafke glijdt uit... en raakt in coma.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, Aafke moet op een vreselijke manier sterven, zodat we bij de cliffhanger met z'n allen gigantisch zitten te grienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |