Je wilt niet weten hoeveel er geraudeerd wordt met subsidies in landen als Italië, maar een beetje creatief boekhouden van een Nederlander, nee dat is een schande vindt het klootjesvolk, aangewakkert door de media. Net alsof Melkert in zijn eentje verantwoordelijk is voor deze, destijds handige, manouvre.
Ben benieuwd of er nog media zijn die het opnemen voor Ad.
Echt verschrikkelijk , heeft hij geen mensen die zijn imago in de gaten houden. Of zouden dat allemaal van die hielelikkers zijn die hun bek niet los durven te trekken.
Euhh wat ,waar ging het eigenlijk over? Nou dit moest ik effe kwijt
quote:Ja, jezus he, wat 'n klap voor z'n imago idd.. Verschrikkelijk. Dat we daar nog geen diepgravend nieuwsitem over gezien hebben. Ik raad hem zo'n vuige driekwartsbroek en 'n stel sloffen aan om wat meer in de smaak te vallen...
Op zaterdag 04 augustus 2001 13:38 schreef Brammetje het volgende:
Ad Melkert ziet er niet uit!!! Hij heeft tegenwoordig een snorretje. Het is net Adolf Hitler.Echt verschrikkelijk , heeft hij geen mensen die zijn imago in de gaten houden. Of zouden dat allemaal van die hielelikkers zijn die hun bek niet los durven te trekken.
Euhh wat ,waar ging het eigenlijk over? Nou dit moest ik effe kwijt
Maar ik vind het ook tamelijk belachelijk hoe nu over hem heen gevallen wordt. De titel "Held" zal ik niet snel in associatie brengen met Ad Melkert, maar deze 'rel' vind ik idd wel weer van 'n Nederlandse narrowmindedness waar je Zuurkool tegen zegt. Hypen maarrr.
quote:Originele invalshoek, maar omdat je andere europese landen niet 'vertrouwd' vind je het goed dat melkert het ook doet.
Op zaterdag 04 augustus 2001 03:39 schreef R@b het volgende:
Ik vind Melkert een held, eindelijk iemand die wat van die Europese subsidies terugpakt, maar het overcorrecte Nederland staat weer op zijn achterste benen, ipv blij te zijn dat iemand probeerde om geld wat ons sowieso toekwam, toch te cashen.
dus held? nee, voor mij is het politiek falen en ik denk dat hij de rol als opvolger van kok kan vergeten.
evert
quote:Ja hoor, daaar is ie weeeeeeeeeeeeeerrrr
Ad Melkert ziet er niet uit!!! Hij heeft tegenwoordig een snorretje. Het is net Adolf Hitler.
quote:Politiek falen?, Hmmm hij heeft geprobeerd geld veilig te stellen voor Nederland.
Op zaterdag 04 augustus 2001 13:48 schreef evert het volgende:
dus held? nee, voor mij is het politiek falen en ik denk dat hij de rol als opvolger van kok kan vergeten.evert
Moralistisch gezien heb je wel gelijk, maar dat deze blunder het einde van zijn politieke loopbaan zou moeten betekenen, gaat mij te ver.
quote:Oh man, wat ben jij dom!
Ad Melkert ziet er niet uit!!! Hij heeft tegenwoordig een snorretje. Het is net Adolf Hitler.
On topic
Als iedereen (sociale partners, ministerie, minister-president en Tweede Kamer) akkoord was over de truc van Melkert, hoe kun je dan nu nog iemand ergens voor verantwoordelijk stellen??
quote:En voor ons knap klote dat jij hier zulke domme opmerkingen plaatst!!
Op zaterdag 04 augustus 2001 14:32 schreef Brammetje het volgende:
Nou dat is dan knap klote voor hem dat ze dat uitzenden!!!
quote:ja, we kunnen beter alles in de doofpot stoppen..
Op zaterdag 04 augustus 2001 17:27 schreef Re het volgende:
Het worden onderhand Amerikaanse/Engelse taferelen, iedereen onder de grote loep om een schandaaltje eruit te halen. Zal nog moeilijk worden om een premier te kiezen als Kok er mee ophoudt
quote:Het is nu wel duidelijk hoor dat je op de PVDA stemt!!
Op zaterdag 04 augustus 2001 17:19 schreef R@b het volgende:[..]
En voor ons knap klote dat jij hier zulke domme opmerkingen plaatst!!
Waar maak jij je eigenlijk druk over, vraag een willekeurig persoon op straat over de " melkert affaire". Ik kan je verzekeren dat de meeste mensen je vragend aankijken, " waar heeft hij het over".
Laat me toch niet lachen, Melkert een held. Het is niet echt slim wat hij heeft gedaan. En dan is slim nog eufemistisch uitgedrukt. Ook moeten we dit allemaal terugbetalen, dus wat hebben we eraan.
En natuurlijk heeft dit geen consequenties voor zijn politieke loopbaan. Dat lijkt me toch vrij logisch.
Nou denk dat ik maar weer eens aan het werk ga, moeten hier nog 15000 VVD promotie folders worden gedrukt.
quote:R@b & PvdA?
Op zaterdag 04 augustus 2001 18:13 schreef Brammetje het volgende:[..]
Het is nu wel duidelijk hoor dat je op de PVDA stemt!!
quote:HUH? Singh Varma priegelt een beetje in de marge en je zit er een week over the janken als een wolf tegen de maan. En Melkert licht de bende op voor een half miljard en het mag geen consequenties hebben? Ik begin je te verdenken van dubbele standaarden.
Op zaterdag 04 augustus 2001 14:02 schreef R@b het volgende:[..]
Politiek falen?, Hmmm hij heeft geprobeerd geld veilig te stellen voor Nederland.
Moralistisch gezien heb je wel gelijk, maar dat deze blunder het einde van zijn politieke loopbaan zou moeten betekenen, gaat mij te ver.
Fraude met overheidsgeld, of dat nou nationaal is of Europees is onverteerbaar voor mij. We leggen een verdomde hoeveelheid macht in de handen van politici, en nou ben ik niet zo naief te denken dat die allemaal brandschoon zijn, maar als ze aantoonbaar niet schoon zijn is er voor mij maar een weg mogelijk, en die leidt naar de uitgang.
Trouwens de EC controleert de subsidies steeds strakker en ook landbouwfraude wordt aangepakt.
quote:Ten gunste van de Nederlandse samenleving. Ik zie dat ook niet als oplichting, ook FNV voorman de Waal niet:
Op zaterdag 04 augustus 2001 20:38 schreef HiZ het volgende:[..]
HUH? Singh Varma priegelt een beetje in de marge en je zit er een week over the janken als een wolf tegen de maan. En Melkert licht de bende op voor een half miljard en het mag geen consequenties hebben?
-voorzitter L. de Waal steunt PvdA-fractievoorzitter Melkert in de commotie die is ontstaan rond de subsidies uit het Europees Sociaal Fonds (ESF). Volgens hem heeft Melkert nooit de suggestie gewekt dat de miljoenen guldens aan ESF-subsidies voor andere zaken konden worden gebruikt dan werkgelegenheidsprojecten. De Waal heeft de overeenkomst er nog eens op na geslagen die Melkert, toen nog minister van Sociale Zaken, en de sociale partners in 1994 sloten naar aanleiding van het conflict dat was ontstaan over de voorgenomen bezuinigingen op arbeidsvoorziening.
De zaak van Varma is natuurlijk totaal onvergelijkbaar. Appelen met peren.
quote:Lekker gemakkelijk, zo kun je elke vergelijking wel om zeep helpen. Als Varma een autochtoon bij de D'66 was geweest had niemand jou horen klagen.
Op zaterdag 04 augustus 2001 22:18 schreef R@b het volgende:
De zaak van Varma is natuurlijk totaal onvergelijkbaar. Appelen met peren.
quote:Lulderij Koekepan, Onbewijsbaar ook.
Op zaterdag 04 augustus 2001 22:23 schreef Koekepan het volgende:[..]
Lekker gemakkelijk, zo kun je elke vergelijking wel om zeep helpen. Als Varma een autochtoon bij de D'66 was geweest had niemand jou horen klagen.
quote:Inderdaad. Leve de Monarchie
Op zondag 05 augustus 2001 01:16 schreef Joop2 het volgende:
Als Ad Melkert president word gaat Nederland in de uitverkoop.
quote:Fraude is nog helemaal niet bewezen. In dit land is iedereen onschuldig totdat het tegendeel bewezen is; zelfs Melkert. Het inventief aanwenden van... lijkt me voorlopig een betere formulering.
Op zondag 05 augustus 2001 01:16 schreef Joop2 het volgende:
De fraude met de subsidies is een van de zovele fraudezaken die in de doofpot is gestopt. Nu komt het gelukkig naar buiten.
quote:is er nog iets te koop dan?? NS, energiesector, schiphol etc. ik geloof niet dat de handtekening van Ad hieronder staat. kan je deze uitspraak onderbouwen??
Als Ad Melkert president word gaat Nederland in de uitverkoop.
quote:Je gebruikt mooie woorden don Quichotte. Het inventief aanwenden van is een vondst waar ik wel achter sta. Ik schreef het daarnet mischien iets te simpel op, maar je moet weten dat ik erg teleurgesteld ben in de Partij van de arbeid. Dat komt door privé zaken die er zijn gebeurt in het verleden. Ik wil daar nu eigenlijk liever niet over praten. Ik wil later ook wel met jou discusiëren want ik vind dit een interesante kwestie maar ik moet me er beter in verdiepen eerst.
Op zondag 05 augustus 2001 03:33 schreef don_quichot het volgende:[..]
Fraude is nog helemaal niet bewezen. In dit land is iedereen onschuldig totdat het tegendeel bewezen is; zelfs Melkert. Het inventief aanwenden van... lijkt me voorlopig een betere formulering.
[..]is er nog iets te koop dan?? NS, energiesector, schiphol etc. ik geloof niet dat de handtekening van Ad hieronder staat. kan je deze uitspraak onderbouwen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |