quote:
Voor degenen die het programma niet kennen: iedere week heeft de gast een tiental televisiefragmenten uitgekozen die we in andere programma's over televisiegeschiedenis een miljoen keer eerder zagen en na het vertonen van ieder fragment wordt er een eind uit de nek geluld door de presentator/interviewer en z'n gast van de week. Je moet zeker kijken als je op de hoogte wil blijven van open deuren die met veel getoeter worden ingetrapt, touwen die nergens aan vast te knopen zijn, droog brood dat door geen hond meer wordt gelust, land dat nog onmogelijk kan worden bezeild, loeven die bij het leven worden afgestoken, gestotter, gestamel, gezemel, geneuzel, opgeschep, gewinkwinknutchnutch, kijk 'ns mama zonder handen en ik zei in 1984 al dat die muur in Berlijn nog 'ns zou vallen en net daarom heb ik dit fragment gekozen uit een film die de grote Eisenstein in 1921 gedraaid heeft. Reeds.
Ik hoop er elke keer weer het beste van, maar het kan me maar zelden boeien. Toch ga ik het ook ditmaal weer proberen. Zijn er meer kijkers?
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 04-08-2001 11:08]
quote:Ik vind dat het er maar net aan ligt, wie de zomergast is. De aflevering met Raoul Heertje vorig jaar was heel aardig. Dit jaar zijn er ook wel een paar die interessant kunnen zijn...
Op zaterdag 04 augustus 2001 02:50 schreef SunChaser het volgende:
Zomergasten is het meets saaie programma op de Nederlandse TV dat er ooit in gemaakt. Een spuuglelijk decor, gasten die niks te vertellen hebben en Adriaan van Dis. Nee, die drie uur zijn niet aan mij besteed.
Het is een prachtig programma,waar je de hele avond voor gaat zitten.
Als het aan mij lag zonden ze nog een keer de avond van Ischa Meijer uit,met steeds zo'n blokje 'erg'.
Geweldig!
Dit jaar verwacht ik niks van Sylvia Toth, dus dat wordt de leukste uitzending.
Een verschrikkelijk serieus mensje.
En haar haar was ook raar.
quote:Ik vond haar wel aardig, maar idd weinig spectaculair.
Op maandag 06 augustus 2001 00:36 schreef tong80 het volgende:
Het was weer dodelijk saai.Een verschrikkelijk serieus mensje.
En haar haar was ook raar.
Ze nemen zichzelf altijd zo ontzettend serieus als ze daar zitten met Van Dis tegenover zich.
Bij de weg, klopt dat gasten vaak erg serieus over komen bij Van Dis. Merkte echt dat ze ook niet echt lekker ontspannen was. Beetje op haar hoede.
Verder vond ik het eigenlijk onverwacht boeiend. Heb nooit eerder naar Zomergasten gekeken (vakantie, te mooi weer, etc) maar ga zeker de volgende zondagen ook even kijken.
quote:Ik heb dat stuk van Brusselmans gelezen en wat een walgelijke zelfingenomen blaaskaak is dat...
Op zaterdag 04 augustus 2001 01:42 schreef PingPong het volgende:
Wederom geprolongeerd op de zondagavond: Zomergasten. Voor degenen die het programma niet kennen, Herman Brusselmans legt het uit in Vara TV Magazine:
(bron Nieuwe Revu)
quote:Een tafel vol met spiekbriefjes, dat is ook geen gezicht.
Op vrijdag 10 augustus 2001 17:35 schreef Manono het volgende:
Al had Wim kan het vast beter gedaan.
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 17:55 schreef tong80 het volgende:
Een tafel vol met spiekbriefjes, dat is ook geen gezicht.:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |