ik deel je mening niet wat betreft Ayaanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:07 schreef golfer het volgende:
Ayaan![]()
Bij voorbaat mijn mening al.
Zwagerman ook niet als ze zo'n diep uitgesneden truitje aandoet.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
die kan nooit een hele avond haar aandacht erbij houden
Die zullen we moeten opnemen golfert want volgens mij zitten we dan in de Arena.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:07 schreef golfer het volgende:
Felix![]()
Toch is het deze mediazieke dramaqueen weer gelukt om haar reet ook hier tussen te persen. Naast haar gebruikelijke stokpaardjes verwacht ik hier dus niet veel van.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:30 schreef tong80 het volgende:
Hirsi Ali zei in de VPRO gids dat ze niet opgegroeid is met tv en nooit tv kijkt.
...
Ja, heel intelligent. Ik ben het trouwens vaak niet met hem eens als het gaat om de dingen des levens, maar zijn gedachtengang is interessant en origineel.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:38 schreef 456 het volgende:
Mijn excuses dat hij mij ontschoten is, dank!
Ik vond dat toen een ERG leuke uitzending, die man is nl. ontzettend slim, en wist rake opmerkingen te maken over de dingen des levens!
Twee o's zou teveel eer voor haar zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:40 schreef golfer het volgende:
Overigens is het Heleen van Royen met 1 o.
Inderdaad, ze is rot niet root.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:44 schreef julekes het volgende:
[..]
Twee o's zou teveel eer voor haar zijn.
Hear hear.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:47 schreef Seborik het volgende:
[..]
Inderdaad, ze is rot niet root.
Ik mis Adriaan nog steeds.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:55 schreef Seborik het volgende:
Wat leuk dat Joost Zwagerman weer presenteert. Ik verheug me al op de scherpe discussies en uitdiepingen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:57 schreef shmoopy het volgende:Adriaan
.
Alsof iemand naar dat programma kijkt voor de discussie.... Half "binnen een jaar of twintig seniel" Nederland kijkt ernaar omdat ze hopen dat dat ene leuke liedje uit "Ja zuster Nee zuster" erin voorkomt. En goede kans dat het er ook daadwerkelijk in voorkomt.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:55 schreef Seborik het volgende:
Wat leuk dat Joost Zwagerman weer presenteert. Ik verheug me al op de scherpe discussies en uitdiepingen.
Dat soort mensen kijken niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 03:00 schreef julekes het volgende:
[..]
Alsof iemand naar dat programma kijkt voor de discussie.... Half "binnen een jaar of twintig seniel" Nederland kijkt ernaar omdat ze hopen dat dat ene leuke liedje uit "Ja zuster Nee zuster" erin voorkomt. En goede kans dat het er ook daadwerkelijk in voorkomt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 03:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat soort mensen kijken niet.
En ik heb de DVD al.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:36 schreef Seborik het volgende:
De uitzending met Heleen van Royen lijkt me het leukste, omdat ze weer laat zien, wat voor een vreselijk iemand het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |