quote:Jij zit er het dichtst bij,liefie.
Op zondag 19 augustus 2001 22:10 schreef tong80 het volgende:
Kun je de chips even doorgeven meissie?
Toch
quote:Dat vond ik ook al zo opvallend. Hij zij ook iets over de koningin: 'Dat is het enige onderwerp waar ik het niet over wil/ kan hebben.' Maar uiteindelijk werden er zo veel vragen ontweken.
Op maandag 20 augustus 2001 00:43 schreef Kirk Olson het volgende:
Van Dorp vond ik soms wat schijnheilig bijvoorbeeld over politici die ontwijkend antwoorden; maar wel zelf tot drie keer toe ergens geen woord over willen zeggen.
Ook een beetje triest dat Barend en van Dorp over alles een zelfde mening lijken te hebben. Ze vallen elkaar nooi t af en hebben alleen maar respect voor elkaar. Dat gaf een beetje een 2 tegen 1 situatie, waardoor ze van Dis eigenlijk een beetje 'overmeesterden'.
Trouwens wel veel leuke en interessante fragmenten
Jammer dat Hazes niet meer aan bod kwam.
Heb t laatste half uur gezien en net zoals ik dacht waren het 3 mannen die niet naar elkaar luisterden. Wat ik wel intrigerend vond waren die beelden van het Heizelstadion.
Volgende week dus Van 't Hek die het zonder beelden moet foen van Menno Buch en Sexquize on the Beach.
Interessantere fragmenten dan de twee dames hiervoor ook.
Verder viel het me heel erg mee. Ik had verwacht dat door de desinteresse van Van Dis in sport het een vreselijke uitzending zou worden, maar dat viel reuze mee. Verder is er ook over dingen gekletst die Barend en van Dorp meestal ontwijken, al beleven ze ook nu over wat dingen stil.
Voor alle fans en haters:
Nu in Zomergasten:
Youp van 't Hek.
quote:En achteraf toch inclusief beelden van Menno Buch
Op maandag 20 augustus 2001 11:30 schreef SunChaser het volgende:
Volgende week dus Van 't Hek die het zonder beelden moet foen van Menno Buch en Sexquize on the Beach.
"Een van 't Hekje doen"
Heel hard roepen dat iemand van jou de k*nker moet krijgen,
en als je merkt dat dat toch niet goed valt ineens zeggen:
"Ja,nee,maar dan heb je niet goed gelezen."
En de avond begon zo mooi,
met het doelpunt van van Basten,en een stukje uit Festen.
* shmoopy schudt meewarig het hoofd...
quote:Ik schudt even met je mee.
Op zondag 26 augustus 2001 23:02 schreef shmoopy het volgende:
Mag ik een nieuwe uitdrukking lanceren?"Een van 't Hekje doen"
Heel hard roepen dat iemand van jou de k*nker moet krijgen,
en als je merkt dat dat toch niet goed valt ineens zeggen:
"Ja,nee,maar dan heb je niet goed gelezen."En de avond begon zo mooi,
met het doelpunt van van Basten,en een stukje uit Festen.* shmoopy schudt meewarig het hoofd...
"Iedereen moet doen wat ie zelf wil, maar ik verbaas me er over"
Ja,ja...eerst iedereen te kakken zetten en dan het weer afzwakken, want ohwee als de kassa opeens niet meer rinkelt.
edit-typo-edit
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 26-08-2001 23:47]
Ik moet het n.l. altijd eerst van iemand zelf horen om het te geloven.
Krantenartikelen zijn maar al te vaak onbetrouwbaar vind ik.
Jammer Youp...
Vin je ineens niet meer zo leuk..
De vieze man, van Van Kooten.
Blijft geweldig om terug te zien.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 26-08-2001 23:53]
quote:Jah Topper!
Op zondag 26 augustus 2001 23:53 schreef golfer het volgende:
quote:La vie devant soi,
Op zondag 26 augustus 2001 23:53 schreef golfer het volgende:
Hoewel ie wel nu weer iets goed maakt met het uitkiezen van 1 van mijn favo TV-momenten:De vieze man, van Van Kooten.
Nee, nee... dan léés je niet goed..
Haha...
[Dit bericht is gewijzigd door Dubbelzuurrr op 27-08-2001 00:41]
quote:Fokje (of iemand die het programma geheel heeft gezien) kun je mij vertellen wat van Dis zei over de column van Y. en hoe Y. zich precies verweerde, ben ik erg benieuwd naar nl.
Op maandag 27 augustus 2001 00:19 schreef fokje het volgende:
Ja, er zaten best aardige stukjes tussen. Hoewel ik vond dat hijzelf niet zoveel opzienbarends te zeggen had, behalve dan het bagatelliseren van zijn column. Een beetje zo-zo allemaal....
quote:Ha, Van Dis was het er volgens mij niet mee eens, al heeft hij dat niet zo expleciet gezegd. "Maar die vrouw is toch gek?!" "En omdat ik zeg dat ik kanker heb wens je het me toe?" "Ik vind dat die vrienden van SV haar moesten terugfluiten, jaren terug". Zo heeft Van Dis het ongeveer gezegd, in die strekking althans.
Op maandag 27 augustus 2001 00:44 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Fokje (of iemand die het programma geheel heeft gezien) kun je mij vertellen wat van Dis zei over de column van Y. en hoe Y. zich precies verweerde, ben ik erg benieuwd naar nl.
[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 27-08-2001 01:00]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |