quote:Zou ze met een plat Haags accent ook zover gekomen zijn,denk je?
Op zondag 12 augustus 2001 22:02 schreef MrPopocatepetl het volgende:
wat een kakkarrrrrrrrrrr is die sylvia toth zeg
Er is een verschil tussen ABN spreken en kakker zijn.
quote:<Offtopic>
Op zondag 12 augustus 2001 22:39 schreef shmoopy het volgende:[..]
Zou ze met een plat Haags accent ook zover gekomen zijn,denk je?
Er is een verschil tussen ABN spreken en kakker zijn.
SHHHHHMOOOOOOOOOOOOOPYYYYYYYYYYYy
</offtopic>
La Tóth heeft zich dus net omgekleed tijdens een fragment. En dan daarna natuurlijk even terloops melden dat ze iets van Issey Miyake aanheeft. Ze komt ook steeds terug op haar vermogen. Wel heel goedkoop om zo met je rijkdom te koop te lopen.
quote:Wedden dat ie zich halverwege ook gaat omkleden?!
Op zondag 12 augustus 2001 23:51 schreef Bazyx het volgende:
Ik denk dat die avond met Youp het interessantst wordt.
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 23:53 schreef tong80 het volgende:[..]
Wedden dat ie zich halverwege ook gaat omkleden?!
quote:Wat?
Op zondag 12 augustus 2001 23:55 schreef Purno het volgende:
Wat een vreemd Star Wars kostuum heeft ze nu aan?
.
Ik ga snel kijken..
quote:Joh, das een Issey Miyake! Dat is heeeeel duur! Maar dat maakt voor haar niet uit, want ze heeft ondertussen al wel tien keer verteld hoe veel geld ze wel niet heeft.
Op zondag 12 augustus 2001 23:55 schreef Purno het volgende:
Wat een vreemd Star Wars kostuum heeft ze nu aan?
quote:Misschien schuiven Büch en Mulder ook nog aan.
Op maandag 13 augustus 2001 00:23 schreef Adelante het volgende:
volgende week barend en van dorp te gast
quote:Dat vind ik dus absoluut niet, van Dis liet vrij vaak een opmerking van toth voor wat het was terwijl het juist wel intressant zou zijn als ie 's doorvroeg, daardoor blijft 't m.i. toch iets te veel op de vlakte. Beetje jammer dat ik nu geen voorbeelden kan bedenken, zaterdag misschien ;-).
Op zondag 12 augustus 2001 23:51 schreef Bazyx het volgende:
Van Dis is best goed, hij weet Toth precies op de goede plekken te raken.
Ik vind haar alleen niks als gast, stomme doos. Ik denk dat die avond met Youp het interessantst wordt.
Verder vond ik het wel een goede gast, ze had zich prima voorbereid met goede fragmenten en had opzich ook wel wat te vertellen. Tja dat ze zich omkleed moet ze zelf weten, ik denk niet dat ze daar bijbedoelingen bij heeft gehad. Ik kan me niet voorstellen dat het je in die positie ene hol intresseert wat de buitenwereld van je denkt eigelijk. Het is in elk geval een geslaagde aktie om het imago van toth (en boonstra) weer wat omhoog te trekken.
quote:Toth heeft zelf gewoon erg weinig te bieden. Ze kan goed een bedrijf leiden en schijnheilig doen, maar daar blijft het bij. Telkens als Van Dis wat dieper wilde gaan ging ze erg zachtjes praten. Zodra het weer over tennis of iets oppervlakkigs ging, werd ze enthousiast.
Op maandag 13 augustus 2001 00:36 schreef hoihepiet het volgende:[..]
Dat vind ik dus absoluut niet, van Dis liet vrij vaak een opmerking van toth voor wat het was terwijl het juist wel intressant zou zijn als ie 's doorvroeg, daardoor blijft 't m.i. toch iets te veel op de vlakte. Beetje jammer dat ik nu geen voorbeelden kan bedenken, zaterdag misschien ;-).
Verder vond ik het wel een goede gast, ze had zich prima voorbereid met goede fragmenten en had opzich ook wel wat te vertellen. Tja dat ze zich omkleed moet ze zelf weten, ik denk niet dat ze daar bijbedoelingen bij heeft gehad. Ik kan me niet voorstellen dat het je in die positie ene hol intresseert wat de buitenwereld van je denkt eigelijk. Het is in elk geval een geslaagde aktie om het imago van toth (en boonstra) weer wat omhoog te trekken.
Ze was inderdaad goed voorbereid, het leek wel een spreekbeurt af en toe...
Dat het zo verliep vanavond lag echt aan de gast, niet aan Van Dis.
quote:Sorry maar ik ben het totaal niet met je eens. Ik had het idee dat van Dis onder de indruk was van toth en op een of andere manier niet door durfte te vragen. Ik had 't idee dat toth wel dieper op een aantal onderwerpen in wilde gaan maar dat door van Dis niet goed uit de verf kwam.
Op maandag 13 augustus 2001 00:50 schreef Bazyx het volgende:[..]
Toth heeft zelf gewoon erg weinig te bieden. Ze kan goed een bedrijf leiden en schijnheilig doen, maar daar blijft het bij. Telkens als Van Dis wat dieper wilde gaan ging ze erg zachtjes praten. Zodra het weer over tennis of iets oppervlakkigs ging, werd ze enthousiast.
Ze was inderdaad goed voorbereid, het leek wel een spreekbeurt af en toe...
Dat het zo verliep vanavond lag echt aan de gast, niet aan Van Dis.
Misschien dat 't type gast en daarmee de fragmenten je niet lagen, ik vond 't in elk geval zeer geslaagd op de slechte van Dis na dan.
quote:Het type gast lag me inderdaad niet, de fragmenten vond ik best leuk. Ik geloof echt niet dat Van Dis onder de indruk was, integendeel. Ik ook niet, misschien is dat het.
Op maandag 13 augustus 2001 01:16 schreef hoihepiet het volgende:[..]
Sorry maar ik ben het totaal niet met je eens. Ik had het idee dat van Dis onder de indruk was van toth en op een of andere manier niet door durfte te vragen. Ik had 't idee dat toth wel dieper op een aantal onderwerpen in wilde gaan maar dat door van Dis niet goed uit de verf kwam.
Misschien dat 't type gast en daarmee de fragmenten je niet lagen, ik vond 't in elk geval zeer geslaagd op de slechte van Dis na dan.
Die Toth boeide niet echt (beetje erg braaf), jammer dat ik haar 2e out fit niet heb kunnen bewonderen. Had ze ook andere juwelen om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |