abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 01:42:39 #1
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1329557
Wederom geprolongeerd op de zondagavond: Zomergasten. Met als presentator Adriaan van Dis (eveneens geprolongeerd) en als gasten Mensje van Keulen, Sylvia Toth, Frits Barend & Henk van Dorp, Youp van 't Hek en Martin Bril. Voor degenen die het programma niet kennen, Herman Brusselmans legt het uit in Vara TV Magazine:
quote:
Voor degenen die het programma niet kennen: iedere week heeft de gast een tiental televisiefragmenten uitgekozen die we in andere programma's over televisiegeschiedenis een miljoen keer eerder zagen en na het vertonen van ieder fragment wordt er een eind uit de nek geluld door de presentator/interviewer en z'n gast van de week. Je moet zeker kijken als je op de hoogte wil blijven van open deuren die met veel getoeter worden ingetrapt, touwen die nergens aan vast te knopen zijn, droog brood dat door geen hond meer wordt gelust, land dat nog onmogelijk kan worden bezeild, loeven die bij het leven worden afgestoken, gestotter, gestamel, gezemel, geneuzel, opgeschep, gewinkwinknutchnutch, kijk 'ns mama zonder handen en ik zei in 1984 al dat die muur in Berlijn nog 'ns zou vallen en net daarom heb ik dit fragment gekozen uit een film die de grote Eisenstein in 1921 gedraaid heeft. Reeds.

Ik hoop er elke keer weer het beste van, maar het kan me maar zelden boeien. Toch ga ik het ook ditmaal weer proberen. Zijn er meer kijkers?

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  Redactie Frontpage zaterdag 4 augustus 2001 @ 02:50:21 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1329788
Zomergasten is het meets saaie programma op de Nederlandse TV dat er ooit in gemaakt. Een spuuglelijk decor, gasten die niks te vertellen hebben en Adriaan van Dis. Nee, die drie uur zijn niet aan mij besteed.

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 04-08-2001 11:08]

Moderator zaterdag 4 augustus 2001 @ 11:52:10 #3
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1330524
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 02:50 schreef SunChaser het volgende:
Zomergasten is het meets saaie programma op de Nederlandse TV dat er ooit in gemaakt. Een spuuglelijk decor, gasten die niks te vertellen hebben en Adriaan van Dis. Nee, die drie uur zijn niet aan mij besteed.
Ik vind dat het er maar net aan ligt, wie de zomergast is. De aflevering met Raoul Heertje vorig jaar was heel aardig. Dit jaar zijn er ook wel een paar die interessant kunnen zijn...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1330533
Wie de gast ook is,Shmoops kijkt altijd.
Ben ook heel blij met Adriaan van Dis,Hanneke Groenteman was een beetje te lief en van Ingen was nog minder dan 3 keer niks.

Het is een prachtig programma,waar je de hele avond voor gaat zitten.

Als het aan mij lag zonden ze nog een keer de avond van Ischa Meijer uit,met steeds zo'n blokje 'erg'.

Geweldig!

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 augustus 2001 @ 12:45:01 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_1330707
Tong kijkt met je mee shmoopy. Ik heb nog nooit een aflevering gemist, wel gewist ( helaas ).

Dit jaar verwacht ik niks van Sylvia Toth, dus dat wordt de leukste uitzending.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2001 @ 21:00:48 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1341315
Dan hier maar verder.
Ik ga ook ff kijken. Mensje van Keulen vanavond.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1341399
Hangt echt van de gast af. Die met Henk van Os vorig jaar was slaapverwekkend.
Mensje van Keulen is wel oke. Lekkere maffe boeken wel. 'De lach van Schreck' is een bundel die leuk is voor mensen die van een goed verhaal met weirde trekjes houden.
'Hier had uw advertentie kunnen staan.'
  Trouwste user 2022 maandag 6 augustus 2001 @ 00:36:48 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_1343697
Het was weer dodelijk saai.

Een verschrikkelijk serieus mensje.

En haar haar was ook raar.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1343861
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 00:36 schreef tong80 het volgende:
Het was weer dodelijk saai.

Een verschrikkelijk serieus mensje.

En haar haar was ook raar.

Ik vond haar wel aardig, maar idd weinig spectaculair.

Ze nemen zichzelf altijd zo ontzettend serieus als ze daar zitten met Van Dis tegenover zich.

pi_1344085
Ik heb er niet alles van gezien want ik moest aan het werk maar ik vond het wel interesant om te horen over Mensje van keulen. ik kende haar niet maar nu weet ik wat meer van haar en ik ben wel beniewd geworden naar de flims die ze maakt. Zijn daar nog stukjes van uitgezonden later op in de uitzending ? Het is mooi hoor al die ouwe beelden.
pi_1344271
Potdomme wat een prachtige aria lieten ze horen. Iets van Puccini, heeft iemand de titel please?

Bij de weg, klopt dat gasten vaak erg serieus over komen bij Van Dis. Merkte echt dat ze ook niet echt lekker ontspannen was. Beetje op haar hoede.

maandag 6 augustus 2001 @ 08:52:53 #12
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_1345467
Die opera heette geloof ik 'Suor Angelica'.

Verder vond ik het eigenlijk onverwacht boeiend. Heb nooit eerder naar Zomergasten gekeken (vakantie, te mooi weer, etc) maar ga zeker de volgende zondagen ook even kijken.

pi_1347209
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 01:42 schreef PingPong het volgende:
Wederom geprolongeerd op de zondagavond: Zomergasten. Voor degenen die het programma niet kennen, Herman Brusselmans legt het uit in Vara TV Magazine:
Ik heb dat stuk van Brusselmans gelezen en wat een walgelijke zelfingenomen blaaskaak is dat...
  maandag 6 augustus 2001 @ 13:06:43 #14
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1347287
Ik heb het gisteren gemist, maar vorig jaar vond ik Adriaan van Dis maar vervelend.. kunnen ze niet gewoon elk jaar Wim T. Schippers nemen?
pi_1360386
Standbeeld voor Wim T. Schippers.

NU!

woensdag 8 augustus 2001 @ 11:19:41 #16
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1364149
Nou, ik heb genoten van de uitzending met Mensje van Keulen. Het eerste stukje had ik jammergenoeg gemist, maar toen ik eenmaal keek, moest ik ook blijven kijken. Heerlijk fragment van Braindead, he, huuuuh... En ja, die aria van Puccini, ik moest er gewoon van huilen, zo aangedaan was ik. Volgende week kijk ik weer!
  vrijdag 10 augustus 2001 @ 14:01:00 #17
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_1381442
Ik word heel errug moe van die Adriaan 'kijk eens hoe intellectueel ik ben' van Dis! Ik kijk wel uit naar de uitzending met Youp van 't Hek!
Back in town
  Redactie Frontpage vrijdag 10 augustus 2001 @ 17:16:13 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1383218
Youp van het Hek wilde fragmenten van Menno Buch, Sexquize on the Beach en de Hunkering. De commercielen geven alleen geen fragmenten vrij. En 1 minuut Amerikaanse tv kost zo'n 7000 dollar. En het budget is slechts 2 ton.

(bron Nieuwe Revu)

pi_1383453
Vin dhet wel leuk, maar het hangt ervan af wie er zit en wie presenteert. Ik kan me een uitzending herinneren waarin Freek de Jonge Connie Palmen interviewde. Zelden heb ik zo geirriteerd TV zitten kijken. Hij liet haar nauwelijs uitpraten en trok veel te veel aandacht naar zich toe. Je moet een conferencier ook niet laten interviewen. Al had Wim kan het vast beter gedaan.
Jusqu'ici tout va bien...
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 augustus 2001 @ 17:55:01 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_1383604
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 17:35 schreef Manono het volgende:
Al had Wim kan het vast beter gedaan.
Een tafel vol met spiekbriefjes, dat is ook geen gezicht.

pi_1383641
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 17:55 schreef tong80 het volgende:
Een tafel vol met spiekbriefjes, dat is ook geen gezicht.:P
Jusqu'ici tout va bien...
pi_1397679
Sylvia Tóth vanavond.
Shmoops gaat er weer even lekker voor zitten.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Trouwste user 2022 zondag 12 augustus 2001 @ 20:50:02 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_1397785
tong80 gaat er even lekker voor liggen.

Zo'n bank staat er niet voor niks.

pi_1397794
Wanneer komt Youp van 't Hek? . Wie weet dat?
Wittgenstein
  Trouwste user 2022 zondag 12 augustus 2001 @ 20:57:46 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_1397841
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 20:52 schreef Koekepan het volgende:
Wanneer komt Youp van 't Hek? . Wie weet dat?
Hij is de laatste gast, dus reken maar uit.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')