De gewone... Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:23 schreef erodome het volgende:
In vibo's gaan gewone batterijen....
Geen idee hoe die heten....
Sommige hebben een stekker, dat is wel ideaal, maar diegene maken vaak ontzettend veel herrie.....
Weer el cheapo willen doenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:57 schreef Whiskers het volgende:
ik geef hem nog één kans, zonder de dopjes...BTW Ik heb blijkbaar een nep-zakraketje, hij heet eigenlijk mini-massager en komt bij de PABO vandaan.
Meeste gaan gewoon AA in maar er zijn er ook een behoorlijk aantal waar C-cell inmoeten.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
De gewone... Dat bedoel ik.
Grijnssssssssquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
De gewone... Dat bedoel ik.
C-cell????????quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:44 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Weer el cheapo willen doen. Maar ach 5 euro kan je niet voor sukkelen
[..]
Meeste gaan gewoon AA in maar er zijn er ook een behoorlijk aantal waar C-cell inmoeten.
Wel humor: batterij'en verkoper meets vibrator verkoper
Zijn die net wat grotere en dikkere batterijenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:51 schreef erodome het volgende:
[..]
C-cell????????
Was da???
Ik heb een hele berg van die dingen, allemaal gaan ze op gewone(aa??) batterijen...
Deze kan wat meer enzo en heeft dus ook meer vermogen nodig...dus grotere baterijenquote:LONG JOHN Met op-en-neergaande bewegingen werkt hij zich gestaag naar jouw hoogtepunt. Net als een-op-springen-staande-penis klopt hij ongenadig in je tot je ’t werkelijk niet meer uithoudt. Met de afstandsbediening bepaal je zelf of je alleen van de vibraties wilt genieten, of van de in-en- uit-bewegingen of van allebei tegelijk. En als je ‘m gebruikt met Wet glijgel, bestnr.: 741.215.36 à 7.99 heb je helemaal een levensechte sensatie! Standaard lengte: 20 cm - doorsnede: van 3 tot 5 cm.
Voor de meeste mensen is het nog net niet zoiets dat je even op je nachtkastje zet om op te laden zeg maar .........quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:00 schreef Blixar het volgende:
ik heb nog geen vibrators gezien met een oplaadstation zoals bij een elektrische tandenborstel, bestaan die nog niet?
mij lijkt gewoon dit te plaatsen in een nachtkastje, dus niet geheel in zicht.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:03 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is het nog net niet zoiets dat je even op je nachtkastje zet om op te laden zeg maar .........
DAT vind ik nou helemaal niets hequote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:01 schreef TomHoofd het volgende:
[afbeelding]
Yipquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:44 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Weer el cheapo willen doen. Maar ach 5 euro kan je niet voor sukkelen
quote:Op zondag 2 mei 2004 14:38 schreef Whiskers het volgende:
Zonder opzetstukjes is 'tie trouwens toch best wel leuk
Zou ik even na moeten tellen, maar ik denk toch minstens wel een stuk of 15, waarvan ik er max 5 vaker gebruik en sommige zelden tot nooit....quote:Op zondag 2 mei 2004 13:06 schreef Underdoggy het volgende:
hoeveel heb je er zelf erodome?
quote:Op zondag 2 mei 2004 14:38 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Yip![]()
Zonder opzetstukjes is 'tie trouwens toch best wel leuk
Ja, leg eens uit? Kan je ergens op vast zetten zodat je hem echt kan 'berijden'?quote:Op zondag 2 mei 2004 16:11 schreef dafjedaf het volgende:
Een zuignap??
Tuurlijk, duh!quote:Op zondag 2 mei 2004 16:35 schreef coolbabe het volgende:
Dan moet je hem op een stoel met gladde zitting zetten, gok ik zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |