Er staat een heel stuk over vibrators bij mannen hoor.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:48 schreef _The_General_ het volgende:
Interessant topic Erodome, ik zou haast willen dat ik een meisje was
Dat kost je klauwen met geld, gebruik oplaadtbare batterijen, beter voor het milieu, beter voor je portomoneequote:Op donderdag 29 april 2004 21:51 schreef JoK het volgende:
En niet vergeten je batterijen in te leveren nadat ze leeg zijn
quote:Op donderdag 29 april 2004 21:46 schreef Freel het volgende:
SPAM!!!!
quote:Op donderdag 29 april 2004 21:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat kost je klauwen met geld, gebruik oplaadtbare batterijen, beter voor het milieu, beter voor je portomonee
Vibrators zoals bv tarzan vreten batterijen namelijk...
Je hoeft toch niet gelijk een vibo van 30 cm je aars in te schuiven???quote:Op donderdag 29 april 2004 21:56 schreef godard_k het volgende:
maar virbators en mannen, je moet er maar open voor staan....
Mijn ex is laatst mee gegaan om voor mij dus een nieuw speeltje te kopen, want ik had alleen een hele dunne rechte zwarte en hij bezwoer me toen dus dat ik die pocket rocket ook moest nemen. Had er nog nooit van gehoord, maar wil nooit meer zonder. Heb er nog niet mee gespeelt in combinatie met sex met een man, maar voor de solo is hij inmiddels ook tamelijk onmisbaar....quote:Op donderdag 29 april 2004 22:18 schreef erodome het volgende:
Idd pocket rocket, dat ding is ronduit geweldig.
Ik ben nog geen een vrouw tegen gekomen die na het proberen van de rocket er niet zelf 1 aangeschaft heeft, daar krijg je echt iedere vrouw mee tegen het plafon(en omdat hij zo lekker handzaam is kan je hem goed gebruiken tijdens het neuken, ideaal voor dames die niet klaar kunnen komen van neuken en je kan de man er ook ontzettend leuk mee plagen).
Heftig, maar klein en fijn speeltje!!!!
soms is een suffe relatie best wel lekker hoor, 12 jaar bij elkaar, in inderdaad soms wel erg de sleur te pakken, maar zo rond deze tijd, jippie voorjaar, de natuur inquote:Op donderdag 29 april 2004 22:48 schreef erodome het volgende:
Als ik in zo'n suffe relatie kom dat ik denk wtf doe ik hier dan vertrek ik, met vibo's en al
http://www.christineleduc(...)pocket%20rocket'&p=1quote:Op donderdag 29 april 2004 22:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
waar staat ie ongeverr?
Mwaw, heb daar niet zo'n last van(14 mei 12 jaar samen), maar ben altijd al een expirimenteel typje geweest.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
soms is een suffe relatie best wel lekker hoor, 12 jaar bij elkaar, in inderdaad soms wel erg de sleur te pakken, maar zo rond deze tijd, jippie voorjaar, de natuur in![]()
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
van de week ff langs christine
ik ben errug benieuwdquote:Op donderdag 29 april 2004 22:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Doen, je zal er geen spijt van krijgen
ideeen genoeg, maar niet het lef om het samen uit te voeren (zoals een groot deel van de nederlandse stellen)quote:Op donderdag 29 april 2004 22:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Mwaw, heb daar niet zo'n last van(14 mei 12 jaar samen), maar ben altijd al een expirimenteel typje geweest.
Maar idd de buitensextijd komt er weer aan, overheerlijk, rocket mee op reis(hmmmzzzz das best een goed idee eigenlijk...).
Kwestie van de stoute schoenen aantrekken en eens wat proberen, je kan ontzettend veel leuke dingen bedenken, alleen het er samen over hebben is al ontzettend leuk en als de uitvoering niet helemaal is wat je dacht, ach dan lach je er samen om(nieuw kamasutra standje uitproberen, dikke kramp krijgen, toch niet zo lenig zijn als je dacht enzoquote:Op donderdag 29 april 2004 22:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ideeen genoeg, maar niet het lef om het samen uit te voeren (zoals een groot deel van de nederlandse stellen)
de online winkel 24/7quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
is de christine le duc vadaag open
Nou, dan heb ik de twijfelachtige eer om de eerste te zijn danquote:Op donderdag 29 april 2004 22:18 schreef erodome het volgende:
Ik ben nog geen een vrouw tegen gekomen die na het proberen van de rocket er niet zelf 1 aangeschaft heeft, daar krijg je echt iedere vrouw mee tegen het plafon(en omdat hij zo lekker handzaam is kan je hem goed gebruiken tijdens het neuken, ideaal voor dames die niet klaar kunnen komen van neuken en je kan de man er ook ontzettend leuk mee plagen).
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:23 schreef Adfundum het volgende:
Ik dacht altijd dat vrouwen de "tarzan" het beste vonden...
Heb je hem met opzetstukje(die rare noppendopjes) gebruikt of zonder???quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:35 schreef Par_Is het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik de twijfelachtige eer om de eerste te zijn dan
Ik heb ook zo'n ding en ik krijg er dus echt geen orgasme van. Het maakt niet uit of ik hem zelf bedien, of m'n vriend, dus daar zit het 'm niet in.
Ik had 'm gekocht nav een ander topic waarin stond dat het zo geweldig was voor vrouwen die moeite hadden met klaarkomen. Ik dacht, nou das wel het proberen waardMaarja, het mocht helaas niet baten
Ik ben nog steeds veroordeeld tot het gebruik van mn eigen vingers als ik wil klaarkomen...
Het ding ligt nu stof te vangen in een hoekje...
Lijkt me ook erg lekker...quote:Op donderdag 29 april 2004 22:18 schreef erodome het volgende:
Believe me, ik (we) hebben alle mogelijkheden geprobeerd, alle opzetstukjes e.d.quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb je hem met opzetstukje(die rare noppendopjes) gebruikt of zonder???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |