Jongens wat een dag. Ik was net bij m'n laatste afleveradres van de drie die ik dat ritje bijhad, en ineens knalt het eruit. Ik, mietje als ik ben, bleef natuurlijk wachten totdat het over was. Maar na 20 minuten had ik de hoop al opgegeven. Klanten zijn wel aardig overigens als het regent. Ik mocht zelfs binnenkomen en kreeg drinken
![]()
. Goed, op een gegeven belt meneer de manager op natuurlijk pissig op waar ik bleef. Mompel, mompel, grmbl, vloek, maar allee, ik ging maar. En toen was ik na 5 seconden nat, na nog eens 5 seconden kledder, en na nog eens 5 seconden doorweekt. In m'n T-shirtje
![]()
. De ventweg vanaf de Grote Appie Heijn tot het einde van de betreffende ventweg, metertje of 800, was veranderd in een rivier. Ik moest gewoon op de stoep rijden anders kwam het luchtfilter van de brommer onder water te staan. Ik natuurlijk drijfnat bij Domino's aankomen, alwaar ik even mijn shirt gewisseld heb en de brommer voor mijn eigen trotse verhikel heb verruild. Her en der overal Golfjes, Kadettjes en kleine Japanse rommelbakken die ermee uitscheden, zelfs de Toyota Starlet van een collega hield ermee op. Maar mijn 30 jaar oude Zweedse degelijkheid reed gewoon door.
Zelfs het Prehistorisch Dorp is volgens mij ondergelopen. En om van centraal Eindhoven naar Noord-Eindhoven te komen (boven het spoor dus) kon je alleen maar bij de westelijke tunnel (Noord-Brabantlaan) terecht. Noodweer ala Zuid-Frankrijk ofzo.
Act like you know ||
Autofans.nl!Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')