Ja..quote:Op donderdag 29 april 2004 20:43 schreef Twoflower het volgende:
Goh, gaat iedereen vanavond weg?
Jij was ER kijken!quote:Op donderdag 29 april 2004 21:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor
Das af en nu kijk ik half naar Gerard Joling wat ik opgenomen had. Maar verder is het wel heel erg rustig hier, he?quote:Op donderdag 29 april 2004 21:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Jij was ER kijken!
You're welcome.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Nog bedankt voor je sms-je, Twoflower.
Dank, en alle anderen natuurlijk ook.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:59 schreef WAik het volgende:
nog feli G_E!
Veel plezier in Utrecht!quote:Op donderdag 29 april 2004 22:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Mark en Jerre hier!!!
Jerre komt vanacht logeren![]()
Komt goed!!!quote:Op donderdag 29 april 2004 22:21 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Veel plezier in Utrecht!
Is ie die al een keer kwijtgeraakt dan? Utrecht is toch niet zo heel moeilijk te vinden?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:24 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Komt goed!!!
We hebben er zin in, als Jerre de weg maar weer niet kwijt raakt komt het helemaal goed
Alle wegen leiden naar Utrechtquote:Op donderdag 29 april 2004 22:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Is ie die al een keer kwijtgeraakt dan? Utrecht is toch niet zo heel moeilijk te vinden?
O, Leerdam....tja, dan noem je ook een plaatsquote:Op donderdag 29 april 2004 22:34 schreef Jerruh het volgende:
leerdam wel.
vooral als iemand de verkeerde weg uitlegt.
Vooral als iemand op een cruciaal moment zijn telefoon vergeet op te ladenquote:Op donderdag 29 april 2004 22:34 schreef Jerruh het volgende:
leerdam wel.
vooral als iemand de verkeerde weg uitlegt.
aaa ja. Dat herken ik erg goed :squote:Op donderdag 29 april 2004 22:37 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Vooral als iemand op een cruciaal moment zijn telefoon vergeet op te laden![]()
Das altijd zo. Dat heb ik ook altijdquote:Op donderdag 29 april 2004 22:37 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Vooral als iemand op een cruciaal moment zijn telefoon vergeet op te laden![]()
Veel plezier!quote:Op donderdag 29 april 2004 22:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Genoeg gelult, wij gaan richting Utrecht![]()
Morgen komen we jullie weer lastig vallen
Pas op voor de roze wolk!!quote:Op donderdag 29 april 2004 22:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Dans ze, zuip ze, zoen zequote:Op donderdag 29 april 2004 22:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Tja, zelf doet 'ie het niet...quote:Op donderdag 29 april 2004 22:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nasty lad.
Ja...niemand wiltquote:Op donderdag 29 april 2004 22:59 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, zelf doet 'ie het niet...
en sommigen mogen het nietquote:Op donderdag 29 april 2004 23:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja...niemand wilt![]()
ow? hoezo?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
en sommigen mogen het niet
Sommige hebben misschien al iemandquote:Op donderdag 29 april 2004 23:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ow? hoezo?
Nee? echt?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Sommige hebben misschien al iemand
erm, waarom?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:30 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai!
Nou, ik heb even met een papiertje en een pen in een achterhoekse feesttent gestaan!
Ik moet, nou ja, magquote:Op donderdag 29 april 2004 23:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
erm, waarom?
Kleren nog een beetje schoon?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik moet, nou ja, magvoor de krant verslag doen van de koninginnedag-festiviteiten. Dus ik heb net in zo'n grote dorpstent gestaan waar bier wordt gezopen en geschreeuwd enz enz.... er staan 6 tanks met bier buiten, van elk 1000 liter...
Nou, ik werd dus om alles heen geleid, ik mocht het overduidelijk niet TE gezellig hebben omdat ik zelf geen lid ben.... Ik stink niet eens naar rookquote:Op donderdag 29 april 2004 23:38 schreef Cazman het volgende:
[..]
Kleren nog een beetje schoon?
Truste en veel pleizer morgen!quote:Op donderdag 29 april 2004 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik werd dus om alles heen geleid, ik mocht het overduidelijk niet TE gezellig hebben omdat ik zelf geen lid ben.... Ik stink niet eens naar rook
Maar nu ga ik slapen, want morgen om 8u weer een bijeenkomst voor het gemeentehuis, waar ik oa duitsers ga interviewen over hun koninginnedaggevoelen dan fruh-shoppen (of hoe je dat ook schrijft) en een oldtimer-tentoonstelling en kinderspelen en acrobatiek en lol en lachen en grollen en netwerken en dan is de dag weer voorbij
Oh nee, 's avonds weer een zuipfeest
maar daar ga ik niet heen...
Maar slaap lekker en tot gauw! Dat duurt bij mij geen maanden!![]()
Was het nou in Enschede of Amersfoort? Ik wil ook een leuke jongen ontmoeten...quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:30 schreef DennisMoore het volgende:
Damn... hij's écht leuk!
En dat zónder notenrijst!
Amersfoort.quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:33 schreef Twoflower het volgende:
Was het nou in Enschede of Amersfoort? Ik wil ook een leuke jongen ontmoeten...
Oléquote:Op vrijdag 30 april 2004 02:59 schreef wizarddragon het volgende:
VIVA MAXIMAAAAAAAAAAAAAAAAAA ...hihih
Ok, dan wordt het tijd dan ik echt een keertje bij je langs kom. Ik heb dan wel de opdracht bij Agis in Amersfoort niet gekregen, maar ik rij er toch elke dag langs, dus dat moet wel een keertje kunnen....quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Amersfoort.
Ik kwam er voor het eerst, en hij kwam ook speciaal voor een aanbieding.
Toeval..
Jup, ik ben vandaag oranjequote:Op vrijdag 30 april 2004 02:27 schreef beaverhausen het volgende:
En ligt het aan mij of is andyvie nu opeens oranje?
Is dat zo? Daar heb ik namelijk niets over kunnen vinden. Ik weet dat Amicon bij een grotere groep hoort, maar nergens kan ik in info over die groep iets vinden over Agis. Volgens mij staat Agis los van die groep...quote:Op vrijdag 30 april 2004 10:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
TF: Jammer dat je het niet geworden bent. Anders waren we collega's geworden. Agis en Amicon horen bij hetzelfde moederbedrijf namelijk
Ow? Waar dan? Komme we ff koekeloeren!quote:Op vrijdag 30 april 2004 09:26 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Gister om 4:30 in me bedje, nu er om 8:30 al weer uit.
Ach.. het leven van een artiest he
Nee, gewoon gestapt, maar moet zo wel optreden en heb echt geen zak zin!!!
Nee.quote:Op vrijdag 30 april 2004 10:52 schreef Twaalfje het volgende:
*ook binnenloop*
Hier nog wat te doen?
Sjees jaaaah zeg........quote:Op vrijdag 30 april 2004 10:55 schreef wizarddragon het volgende:
Check Maxima...ze ziet er hip uit met haar barret.
Kortom, Maxima is hipquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:04 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Sjees jaaaah zeg........
Leuk ook, zo'n roze bloemetjesrok met rooie schoenen....
Maxima zag er uit als een echt normaal mens vandaag. Best wel cool. Niet zo stoffig en saai, maar gewoon als een echt normaal mens.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kortom, Maxima is hip.
Je geeft het antwoord op je vraag al.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom hebben we Prins Maurits niet als kroonprins? Hij oogt normaal, spontaan en sportief, heeft niet echt een arrogant overkomen, je weet wel, zo'n ballerige instelling die van het beeldscherm afspat.
Wim Lex is best cool hoor, maar hij oogt zo ouderwets, hij lijkt qua uiterlijk veel op z'n moeder en lijkt een beetje op de eeuwige student.
Prins Maurits lijkt op een normaal mens, Wim Lex lijkt op een kroonprins.
Maar Maurits is geiler!quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord op je vraag al.
Ow. Wit met rood. Ik kijk de NOS stream hè. En op de radio hadden ze 't vanochtend ook over ene roze rokquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:19 schreef beaverhausen het volgende:
Maurits is inderdaad nogal
En Maxima is leuk met haar denim jasje en wit met rode (niet roze!) rok en rode baret.
én het is een prinsje!quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:19 schreef beaverhausen het volgende:
Maurits is inderdaad nogal
Het is een witte rok met rode streepjes (ofzo) maar het vertekent nogal en daardoor lijkt het vrij roze ja.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:20 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ow. Wit met rood. Ik kijk de NOS stream hè. En op de radio hadden ze 't vanochtend ook over ene roze rok
Owjah. Hoe dan ook, ik vinnut spuuglelijk.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is een witte rok met rode streepjes (ofzo) maar het vertekent nogal en daardoor lijkt het vrij roze ja.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
én het is een prinsje!![]()
En het is leuk te weten dat ie lang aan een spijkerbroek kan hangen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
én het is een prinsje!![]()
Ik vind het leukquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:22 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Owjah. Hoe dan ook, ik vinnut spuuglelijk.
Nee, ik weiger aan die hype mee te doen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En is iedereen vandaag nu opeens oranje?
Nee, wij niet.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]euhm... ja
En is iedereen vandaag nu opeens oranje?
Ze horen allebei bij Menzis, dat wordt er bij ons wel ingeramdquote:Op vrijdag 30 april 2004 10:12 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Is dat zo? Daar heb ik namelijk niets over kunnen vinden. Ik weet dat Amicon bij een grotere groep hoort, maar nergens kan ik in info over die groep iets vinden over Agis. Volgens mij staat Agis los van die groep...
Een schone glimmende trein.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:25 schreef XMN8R het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n schone glimmende trein gezien als die van Bea
en hoewel ze te laat was, heeft ie gewoon gewacht!!!! wat heeft Bea dat ik niet heb
Was ze wéér te laat?!quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:25 schreef XMN8R het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n schone glimmende trein gezien als die van Bea
en hoewel ze te laat was, heeft ie gewoon gewacht!!!! wat heeft Bea dat ik niet heb
quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:25 schreef Twoflower het volgende:
Nee, ik weiger aan die hype mee te doen.![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Nee, wij niet..
Ik zal vanmiddag bij de chocolademelk op HtenB eens vragen of ik dat hoedje dan niet eens kan lenen als ik weer eens met de trein gaquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:26 schreef beaverhausen het volgende:
Een schone glimmende trein.
En een leuk pittig hoedje.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:26 schreef Andyvie het volgende:
Beavje? Wat heb je gisteren allemaal gedronken?
Dan zou ik nog maar eens goed kijken op de site van Amicon en van Menzis, want Agis hoort er echt niet bij hoor...quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:26 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ze horen allebei bij Menzis, dat wordt er bij ons wel ingeramd
Ik heb het kroontje gejat van Google.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
G_E! Wat een schattig kroontje!!!!
nu wil ik ook een kroontje
Kan je dan ook Maurits mijn nummer geven?quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag bij de chocolademelk op HtenB eens vragen of ik dat hoedje dan niet eens kan lenen als ik weer eens met de trein ga
quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb het kroontje gejat van Google..
[afbeelding]
Ik zal m zo alvast wel even bellen om het te vragenquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:30 schreef beaverhausen het volgende:
Kan je dan ook Maurits mijn nummer geven?Of je geeft mij zijn nummer, mag ook. Alleen moet Marilene dan niet opnemen.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
in mijn icoontje past geen kroontje dat rijmt hihi
Hmz, misschien ben ik dan een beetje in de warquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:29 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens goed kijken op de site van Amicon en van Menzis, want Agis hoort er echt niet bij hoor...
Jaja, zelfs op koninginnedag heb ik humor. of zoietsquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:33 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Does nie sow! Wat ister aan de hand? Werom ben je sip?quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jaja, zelfs op koninginnedag heb ik humor. of zoiets
quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:34 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hmz, misschien ben ik dan een beetje in de warEn ik heb niet eens gezopen gisteren (zoals anderen hier
![]()
)
*aai*quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik bennie sip. mijn hoofdje doet auwquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:37 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Does nie sow! Wat ister aan de hand? Werom ben je sip?
Ooooooooooooooow, dán is 't goed!quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik bennie sip. mijn hoofdje doet auw
quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:38 schreef Andyvie het volgende:
[..]
*aai*
Als je maar plezier hebt gehad gisteren, toch?
Laat ik zeggen dat hij tot nu toe aan alle randvoorwaarden voldoet.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:34 schreef Twoflower het volgende:
Flieft?
Neee, goed is niet het juiste woord.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:40 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ooooooooooooooow, dán is 't goed!
Najah, 'goed'........
Zeg nou gewoon jaquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat hij tot nu toe aan alle randvoorwaarden voldoet..
En da's al uniek..
En niet eens bij de notenrijst.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En da's al uniek..
Ahhhhh, arme jij!quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Neee, goed is niet het juiste woord.
En ze zijn hier aan de overkant al vanaf 9 uur heel erg aan het verbouwen met heel eg veel lawaai erbij enzo
Not thát fast...quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:41 schreef Andyvie het volgende:
Zeg nou gewoon ja
Ja, inderdaad, jij begrijpt mequote:Op vrijdag 30 april 2004 11:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ahhhhh, arme jij!
Icons klaar terwijl u wacht: # 14quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:40 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom wil ik nu stiekem eigenlijk toch iets oranjerigs met mijn icoontje doen?
Was je nou maar eerder naar Amersfoort verhuisd?quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En da's al uniek..
Dat had niet uitgemaakt. Want de Aldi had niet eerder strijkijzers in de aanbieding.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:43 schreef Twoflower het volgende:
Was je nou maar eerder naar Amersfoort verhuisd?
Jawel hoor, ik heb al eerder strijkijzers in hun pagina gezien...quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat had niet uitgemaakt. Want de Aldi had niet eerder strijkijzers in de aanbieding..
Het Aldi-filiaal hier op de hoek werd op 28 april geopendquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:47 schreef Twoflower het volgende:
Jawel hoor, ik heb al eerder strijkijzers in hun pagina gezien...
quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:47 schreef beaverhausen het volgende:
Sow. Niet oranje maar toch koninklijk.
bite mequote:Op vrijdag 30 april 2004 11:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:51 schreef beaverhausen het volgende:
Jij wil me niet eens koppelen aan Maurits.
le-zen!quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:33 schreef XMN8R het volgende:
Ik zal m zo alvast wel even bellen om het te vragen
Maar dan waren jullie vast allebei wel naar een andere (en dan wel dezelfde) Aldi gegaan...quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het Aldi-filiaal hier op de hoek werd op 28 april geopend.
Deze ging er inderdaad met het laatste Aldi-stoomstrijkijzer vandoor. Maar hij bleek een paar dagen eerder bij de Lidl een ander stoomstrijkijzer gekocht te hebben, dat hij weer terug had gebracht, omdat hij later het goedkopere Aldi-stoomstrijkijzer zag. Maar toen hij dus wist dat ik ook wel een stoomstrijkijzer wilde, is hij alsnog naar de Lidl teruggegaan om het stoomstrijkijzer dat hij daar eerder had teruggebracht, alsnog te kopen. Voor mij.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat van die Notenrijst bij de Albert Heijn was natuurlijk maar een voorbeeld. Je kunt natuurlijk ook een leuke jongen tegenkomen bij de stoomstrijkijzersafdeling van de Aldi.. En het resultaat is het zelfde: leuke jongen gaat er met joiuw notenrijst / strijkijzer vandoor, en jij zit 's avonds thuis zonder. Alleen.
.
Maar hij moet nu eerst nog naar Groningen en dan moet ie weer helemaal terug naar huis en dan moet ie Marilene nog zien te dumpen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
le-zen!
en je telefoon aanzetten, hij zal je straks vanaf HtenB even bellen
Hm.........quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:47 schreef beaverhausen het volgende:
Sow. Niet oranje maar toch koninklijk.
en dán is ie he-le-maal van jou! Mag je met m doen wat je wil!quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:58 schreef beaverhausen het volgende:
Maar hij moet nu eerst nog naar Groningen en dan moet ie weer helemaal terug naar huis en dan moet ie Marilene nog zien te dumpen.
Onder het motto: toeval bestaat niet?quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:55 schreef Twoflower het volgende:
Maar dan waren jullie vast allebei wel naar een andere (en dan wel dezelfde) Aldi gegaan...
Tzt wellicht, maar op dit moment zit ik nog weinig in Amersfoort eigenlijk, ben nog niet gesettled hier.quote:Maarruh, is dat een ideetje, dat ik een keer na het werk eens wat kom drinken of zo?Of ben je nu helemaal 'gereserveerd' voor die jongen van de Aldi?
quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:00 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hm.........
Oranje Beaver
Is dat wat?
Oeh!quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:00 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en dán is ie he-le-maal van jou! Mag je met m doen wat je wil!
Precies!quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onder het motto: toeval bestaat niet?.
Ok, hou ik je aan.quote:Tzt wellicht, maar op dit moment zit ik nog weinig in Amersfoort eigenlijk, ben nog niet gesettled hier.
Zelfs Sunjammer is nog niet echt langsgeweest, en die werkt twee straten verderop..
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:12 schreef beaverhausen het volgende:
Zo dan?
Welkom bij 't Oranje cluppiequote:Op vrijdag 30 april 2004 12:14 schreef beaverhausen het volgende:
Nou ben ik dus toch oranje
en binnenkort ook nog blauw bloed naast je in bed... wat wil je nog meer!quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:14 schreef beaverhausen het volgende:
Nou ben ik dus toch oranje
*zucht*quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en binnenkort ook nog blauw bloed naast je in bed... wat wil je nog meer!
Ow? Word ik aan Beav gekoppeld zonder 't te weten?quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en binnenkort ook nog blauw bloed naast je in bed... wat wil je nog meer!
De trein heeft Bea vandaag niet meer nodig, dus die komt nu naar Amsterdam om je op koninklijke wijze naar Maastricht te vervoeren! (begin maar vast met wuiven)quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:19 schreef Twaalfje het volgende:
Ow? Word ik aan Beav gekoppeld zonder 't te weten?
Oeh!quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De trein heeft Bea vandaag niet meer nodig, dus die komt nu naar Amsterdam om je op koninklijke wijze naar Maastricht te vervoeren! (begin maar vast met wuiven)
Neeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeej...................quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:24 schreef beaverhausen het volgende:
Twaalfjuh = Maurits?!
*van stoel val*
quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:25 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Neeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeej...................
quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:29 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Waar blijft die #&%(#&$trein nouquote:Op vrijdag 30 april 2004 12:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hallo! het is Koninginnedag hoor! 16 miljoen mensen gaan vandaag naar Amsterdamquote:Op vrijdag 30 april 2004 12:35 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga straks lekker richting mijn ouders. Eens kijken of de treinen goed door Amsterdam kunnen komenIk hoop niet dat het al te druk is
Jah, daar zijn we ook erg blij mee in Amsterdam......quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hallo! het is Koninginnedag hoor! 16 miljoen mensen gaan vandaag naar Amsterdam
Ja en? Ik ben er gewoon een van, alleen ik stap er niet uitquote:Op vrijdag 30 april 2004 12:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik niet, dus het zijn er maar 15.999.999quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
je wilt wel erg graag naar Maatricht hequote:Op vrijdag 30 april 2004 12:37 schreef Twaalfje het volgende:
Waar blijft die #&%(#&$trein nou
Ow vandaar dat ik altijd overal te laat kom. Het zit in de genen!quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
je wilt wel erg graag naar Maatricht he
rustig aan, royalty is altijd laat, want laat komen is chique
quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:41 schreef Andyvie het volgende:
Goed, ik ben weg. Fijn weekend iedereen!
juistemquote:Op vrijdag 30 april 2004 12:43 schreef Twaalfje het volgende:
Ow vandaar dat ik altijd overal te laat kom. Het zit in de genen!
Als 't maar gene roze baret is want me prinsenpak is paars met wit. Dat vloekt dan sow hè.......quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
juistem
en dat geeft Bever wat extra tijd om zich op te tutten en een leuk hoedje uit te kiezen
waarschijnlijk zit zijn koninklijk-blauwe-onderbroek-met-gouden-stiksels nog in de was?quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:52 schreef Twaalfje het volgende:
Als 't maar gene roze baret is want me prinsenpak is paars met wit. Dat vloekt dan sow hè.......
Ach, die gaat uiteindelijk toch uit........quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit zijn koninklijk-blauwe-onderbroek-met-gouden-stiksels nog in de was?
quote:Op vrijdag 30 april 2004 13:19 schreef Jerruh het volgende:
goeiemorgen.
utrecht was super idd!!!!!! alleen de marokkanen tijdens het pinnen waren een beetje teveel shoarmageurig en irritant.
Op de Parade in Den Bosch.quote:Op vrijdag 30 april 2004 10:53 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ow? Waar dan? Komme we ff koekeloeren!
quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Vervelen met Microsoft Paint deel 3..
Nice haircutquote:Op vrijdag 30 april 2004 16:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Vervelen met Microsoft Paint deel 3..
Ik geloof d'r niks van, daar is die tekening veel te netjes voor. Volgens mij heb je vals gespeeld.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Vervelen met Microsoft Paint deel 4..
quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Vervelen met Microsoft Paint deel 4..
Ik heb een getuige hier naast me, die heeft meegekeken hoe ik het met paint heb getekend. Niks vals gespeeld, gewoon netjes opgebouwd.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:04 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik geloof d'r niks van, daar is die tekening veel te netjes voor. Volgens mij heb je vals gespeeld.
Wacht even... Een getuige? Dat kan volgens mij alleen je G_L zijn... En dan verveel je je?quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een getuige hier naast me, die heeft meegekeken hoe ik het met paint heb getekend. Niks vals gespeeld, gewoon netjes opgebouwd..
Hoezo? Het is kan heel leuk zijn om samen met je G_L schattige pinguïntjes te tekenen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:13 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Wacht even... Een getuige? Dat kan volgens mij alleen je G_L zijn... En dan verveel je je?
Plots heb ik niet meer zo'n hoge pet van je op hoor...
Dan is het geen vervelen meer!quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoezo? Het is kan heel leuk zijn om samen met je G_L schattige pinguïntjes te tekenen..
Hij roept "oooeh, mignon", als-ie het pinguintje ziet.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:21 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan is het geen vervelen meer!
het is ook superleukquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij roept "oooeh, mignon", als-ie het pinguintje ziet..
En Jerruh bevestigt dat je met Paint heel aardig kunt tekenen..
Tis helemaal niet eng. Ik vond het juist vandaag heerlijk om in de regen te lopen...lekker verkwikkend.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Het onweert hier heel Eng en dichtbij met Hagel en Flitsen & Donders waar maar 1 tel tussen zit.
Je hoeft niet bang te zijn want je hebt G_L naast je zitten.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Het onweert hier heel Eng en dichtbij met Hagel en Flitsen & Donders waar maar 1 tel tussen zit.
Ik zit te twijfelen... Die jongen helemaal rechts achterin, of wat meer op de voorgrond die jongen die net omlaag kijkt (blauwe jas, rood shirt, achter een vent met een behoorlijke buik)...quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:59 schreef Waxxer het volgende:
Wie verveelt zich?????
Dan heb ik een spelletje:
Z O E K W A X X E R
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:04 schreef Twoflower het volgende:
Ik zit te twijfelen... Die jongen helemaal rechts achterin, of wat meer op de voorgrond die jongen die net omlaag kijkt (blauwe jas, rood shirt, achter een vent met een behoorlijke buik)...
Inderdaad tis één van die twee.quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:04 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen... Die jongen helemaal rechts achterin, of wat meer op de voorgrond die jongen die net omlaag kijkt (blauwe jas, rood shirt, achter een vent met een behoorlijke buik)...
Maar ik kan me grandioos vergissen...
Nou waxje, welke van de twee is het?quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:14 schreef Waxxer het volgende:
ben ik zo herkenbaar?
Noodweer?quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:17 schreef Jerruh het volgende:
ik krijg bekant epilepsie van da geflits hier, wa een noodweer.
Epilepsie?? Ik vind het een mooie schouwspel, wat er buiten afspeelt.quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:17 schreef Jerruh het volgende:
ik krijg bekant epilepsie van da geflits hier, wa een noodweer.
ehm, de vijver is net overstroomd hier en sinds zeven uur lijkt het alsof het nacht is! en de bliksem is al in evrscheidene gebouwen hier in made ingeslagen...quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
Noodweer?Wij zitten heerlijk buiten te nieten van het rustige weer... geen wind...geen regen.. helemaal niets..
nou, hier lijkt het net een discoquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Epilepsie?? Ik vind het een mooie schouwspel, wat er buiten afspeelt.
Ik lijk echt iets te missen volgens mij...quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:56 schreef XMN8R het volgende:
zeg, welke brabo heeft dat enorme onweer hier naar toe gestuurd?
*een beetje bang naar buiten kijk*
Jij niet alleen hoor. Hier in Enschede is het buiten nog heerlijk, als ik af mag gaan op de stemmen die via het openstaande raam binnenkomen....quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik lijk echt iets te missen volgens mij...
Blijf maar rustig zitten, ik stuur het wel doorquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:57 schreef Timmah het volgende:
Ik lijk echt iets te missen volgens mij...
Nou.. doe maar nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Blijf maar rustig zitten, ik stuur het wel door
Je Avatar doet eng...quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
Hier is het al lang voorbij...denk ik
Sorryquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
Je Avatar doet eng...
Dan mag je blij zijn. Als ik lees wat het allemaal was... http://nu.nl/news.jsp?n=316513&c=74quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
Hier is het al lang voorbij...denk ik
quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:12 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn. Als ik lees wat het allemaal was... http://nu.nl/news.jsp?n=316513&c=74
oei, en dat komt allemaal deze kant op?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:12 schreef Twoflower het volgende:
Dan mag je blij zijn. Als ik lees wat het allemaal was... http://nu.nl/news.jsp?n=316513&c=74
*wat rust naar timmah stuur*quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:17 schreef Timmah het volgende:
Pffff... ik heb nog steeds de chaos van Amsterdam in mijn kop zitten. Ik kan zo mijn rust niet vinden..
* Ontspan *quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*wat rust naar timmah stuur*
ik ben nog steeds brak van gisteravond/vannacht
Ow? Ik hoor 't hier al de hele tijd maar zien doe ik 't niet....quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:12 schreef Timmah het volgende:
Woeiii.. ik heb uitzicht op 2 vuurwerkspektakels tegelijk
Oef....woont Eftelingmeneer zo in de buurt?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:19 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ow? Ik hoor 't hier al de hele tijd maar zien doe ik 't niet....
Amsterdam West. En U?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:21 schreef Timmah het volgende:
[..]
Oef....woont Eftelingmeneer zo in de buurt?![]()
Zaandamquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:23 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Amsterdam West. En U?
ja als je dan een man hebt (quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:24 schreef wizarddragon het volgende:
Hier dondert het al een tijdje...ik vind het wel iets hebben![]()
Jah. En alles.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ja als je dan een man hebt () kun je tegen hem aankruipen en alles
Ooooooooooow, vandaar. Hm. Tis nou opgehouwe hè?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
Zaandam
Jepquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:27 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ooooooooooow, vandaar. Hm. Tis nou opgehouwe hè?
Jah. Koffie zetten.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:27 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Jah. En alles.
Dan moet het wel zo'n bange man zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Had je mij niet even uit kunnen nodigen ofzo?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:30 schreef fulco- het volgende:
Zo pfff wat is koninjinnudag toch vermoeiend zeg. We waren vandaag in de Efteling, en ik wist niet dat oranje kleding weer helemaal in is
Nou ja.....quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dan moet het wel zo'n bange man zijn.
Waarom denk je dat G_E zo stil is?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja KAN hij het droog hebben, wordt'ie nog nat...quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat G_E zo stil is?
Ik geloof dat ie ons zat is geworden..quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:33 schreef wizarddragon het volgende:
Waar is Nathan ?Kheb al tijden niks van hem gehoord sinds laatste "rel".
Ow? serieus? ff checken danquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:34 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie ons zat is geworden..Na een stukje op zijn site gelezen te hebben.
We hebben het hele park besproken en best veel mensen uitgenodigd. Zeker zo'n 10.000. Jij was ook welkom hoor!quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:31 schreef Timmah het volgende:
[..]
Had je mij niet even uit kunnen nodigen ofzo?![]()
![]()
Welke rel?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:33 schreef wizarddragon het volgende:
Ik heb die rel dan gemist, maar ik weet wel dat NathaN Fok (weer) vaarwel heeft gezegd. Je kunt alles nalezen op z'n weblog.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:33 schreef wizarddragon het volgende:
Kom je nu meequote:Op vrijdag 30 april 2004 22:35 schreef fulco- het volgende:
[..]
We hebben het hele park besproken en best veel mensen uitgenodigd. Zeker zo'n 10.000. Jij was ook welkom hoor!![]()
Ik ga nix nalezen want ik vinnum toch stom.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:36 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb die rel dan gemist, maar ik weet wel dat NathaN Fok (weer) vaarwel heeft gezegd. Je kunt alles nalezen op z'n weblog.
www.ta-multimedia.comquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:38 schreef Waxxer het volgende:
Oh oke dat is nogal mijn schuld geloof ik maar ik maakte een kleine mini-opmerking waardoor hij uit zijn slof schoot. Rest nog het adres van zijn weblog want dat heb ik nietword ik genoemd?
Hopelijk blijft ie daar dan ook hangen, houden wij het droog. Die flat van jou wordt toch over enige tijd afgebroken.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:36 schreef XMN8R het volgende:
oooooooo jeeee, volgens mij heeft het onweer besloten om hier recht boven te blijven hangen
Yup, nou iemand maakte een opmerking en die viel niet zo goed...zal ik maar zeggen. Enfin sommige mensen nemen het serieus op, sommigen weer niet.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:36 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb die rel dan gemist, maar ik weet wel dat NathaN Fok (weer) vaarwel heeft gezegd. Je kunt alles nalezen op z'n weblog.
Ik heb de rel geloof ik ook gemist maar ik zal dan wel een van de "domme losers van Fok" zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:38 schreef Waxxer het volgende:
Oh oke dat is nogal mijn schuld geloof ik maar ik maakte een kleine mini-opmerking waardoor hij uit zijn slof schoot. Rest nog het adres van zijn weblog want dat heb ik nietword ik genoemd?
Over enige tijd ja, dus liever geen verwoesting door onweer terwijl ik er nog in zit...quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:39 schreef fulco- het volgende:
Hopelijk blijft ie daar dan ook hangen, houden wij het droog. Die flat van jou wordt toch over enige tijd afgebroken.![]()
Waar?!quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:42 schreef XMN8R het volgende:
(woei! elke dag verse zelfgemaakte appeltaart!!!!)
Oh, maar dan moet jij wel elke dag de bladluizen uit onze boomgaard wegjagen!quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Over enige tijd ja, dus liever geen verwoesting door onweer terwijl ik er nog in zit...
najah, kom ik wel bij jullie wonen! (woei! elke dag verse zelfgemaakte appeltaart!!!!)
Opzich heb je wel gelijk. Ik vond hem ook best lollig.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:43 schreef Timmah het volgende:
Ik vind het in ieder geval best wel jammer, aangezien ik zijn aanwezigheid bijna altijd goed kon waarderen. Hij bracht een beetje Pit met zich mee
En dan moet 'ie slapen in het schuurtje he? Of krijgt meneer een voorkeursbehandeling?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:44 schreef fulco- het volgende:
[..]
Oh, maar dan moet jij wel elke dag de bladluizen uit onze boomgaard wegjagen!![]()
Wat denk je nou zelf? Bladluizen zijn een voortdurende dreiging voor de kostbare bladeren van de appelbomen. Hij kan natuurlijk niet op grote afstand van die bomen op zijn lauweren rusten!quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En dan moet 'ie slapen in het schuurtje he? Of krijgt meneer een voorkeursbehandeling?
Jij hebt geen schuld hoor..quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:45 schreef Waxxer het volgende:
Put the blame on me:
[HOMO] 880 - Vier Mee Met G_E
......maargoed, ik heb maar een paar opmerkinkjes gemaaktben alleen maar eerlijk geweest
quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom denk je dat G_E zo stil is?
Mjah... Ik bedoel, eens in de zoveel tijd merk ik ook wel eens dat ik me iets op Fok! ofzo te veel aantrek (kan van alles zijn, ook een bepaald anti-homo topic ofzo) en dan is het goed om eventjes, een weekje ofzo, met anderen dingen bezig te zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:42 schreef Waxxer het volgende:
Oh oke...
Nou het spijt me zeer maar dat hele verhaal zegt meer over hemzelf dan over dit forum hoorin mijn opinie dan
Ik kijk elke ochtend wel effe uit het raam, zijn ze zo weg!quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:49 schreef fulco- het volgende:
Wat denk je nou zelf? Bladluizen zijn een voortdurende dreiging voor de kostbare bladeren van de appelbomen. Hij kan natuurlijk niet op grote afstand van die bomen op zijn lauweren rusten!![]()
Mag ik het zien als verjaardagscadeautje?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:45 schreef Waxxer het volgende:
Put the blame on me:
[HOMO] 880 - Vier Mee Met G_E
......maargoed, ik heb maar een paar opmerkinkjes gemaaktben alleen maar eerlijk geweest
Gelukkigquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:50 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jij hebt geen schuld hoor..Het is misschien de laatste druppel ofzo geweest bij hem, maar het is niet zo dat hij alleen door dat kleine stukje meteen zo zwaar beledigd is. Het zat er al langer aan te komen waarschijnlijk..
Het is niet de bedoeling dat je alle omwonenden, en nuttige dieren verjaagd!quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik kijk elke ochtend wel effe uit het raam, zijn ze zo weg!
Uk Soon tochquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:52 schreef fulco- het volgende:
Jongens... trek het je nou niet persoonlijk aan wat er gebeurd is. Met ge-als en gejammer verander je er toch niets meer aan. Laten we nu gewoon weer verder partyen en leuke verhalen uitwisselen. Ik heb er wel een!
We hebben sinds kort op het Engelse kantoor een nieuwe, Aziatische, collega. Haar voornaam is Suk Foon.
Dat heeft de laatste dagen tot nogal veel babylonische letterverwarringen geleid
quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mag ik het zien als verjaardagscadeautje?.
Oh ja, dit was wel G_E zelf he jongens, niet dat jullie denken dat ik het heb getypt onder het account van G_E dusquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
[..]
Mjah... Ik bedoel, eens in de zoveel tijd merk ik ook wel eens dat ik me iets op Fok! ofzo te veel aantrek (kan van alles zijn, ook een bepaald anti-homo topic ofzo) en dan is het goed om eventjes, een weekje ofzo, met anderen dingen bezig te zijn.
Maar Nathan zit gewoon de hele tijd dubbelzinnige sexueel gefrustreerde flauwe dingen te posten, en als iemand daar wat van zegt, dan reageert-ie als een kleine opgewonden kleuter en zijn wij een stelletje losers. Nah, om iets vergelijkbaars is Nathan de vorige keer boos weggelopen, en nou weer. En wat mij betreft blijft-ie weg, die overgeile kutkneus..
Jamaar je verdient meer!!quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
* proest *quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:52 schreef fulco- het volgende:
Jongens... trek het je nou niet persoonlijk aan wat er gebeurd is. Met ge-als en gejammer verander je er toch niets meer aan. Laten we nu gewoon weer verder partyen en leuke verhalen uitwisselen. Ik heb er wel een!
We hebben sinds kort op het Engelse kantoor een nieuwe, Aziatische, collega. Haar voornaam is Suk Foon.
Dat heeft de laatste dagen tot nogal veel babylonische letterverwarringen geleid
Volgens mij weet ze niet wat sex is. Althans.... heb nog geen enkele hetero collega "geil" over haar horen praten.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Heeft ze haar naam laten veranderen nadat ze haar maagdelijkheid verloren heeft??
Valt die opmerking ook onder de vernathanisering van het topic?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Heeft ze haar naam laten veranderen nadat ze haar maagdelijkheid verloren heeft??
quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Valt die opmerking ook onder de vernathanisering van het topic?
Mag ik je even complimenteren op de geweldigquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind het niet erg als iemand overlopend van hormonen al zijn berichten typt met z'n lul, maar niet als-ie vervolgens stug volhoudt dat het allemaal betekenisvolle posts zijn, maar te moeilijk voor ons omdat we zijn ironie niet begrijpen..
Het is wel erg lullig he als ik hier per alinea zijn mening becommentariseer?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind het niet erg als iemand overlopend van hormonen al zijn berichten typt met z'n lul, maar niet als-ie vervolgens stug volhoudt dat het allemaal betekenisvolle posts zijn, maar te moeilijk voor ons omdat we zijn ironie niet begrijpen..
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb wel net zijn weblog gelezen.... is het besmettelijk?
Wil ik anders wel even met jou aaaahhhhnaliseren.....
Ok, als er dit soort opmerkingen gaan komen over mensen die echt niet zo vervelend zijn als bijvoorbeeld een SCH, dan wordt het mij ook weer te gortig hoor. Het is dat ik hier toch al niet meer zo heel vaak kwam, dankzij mijn werktijden, maar ik denk dat ik het topic maar weer even voor gezien ga houden...quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wat mij betreft blijft-ie weg, die overgeile kutkneus..
Ja hij is liev hè?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mag ik je even complimenteren op de geweldigLieve
Nou ja.....quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ok, als er dit soort opmerkingen gaan komen over mensen die echt niet zo vervelend zijn als bijvoorbeeld een SCH, dan wordt het mij ook weer te gortig hoor. Het is dat ik hier toch al niet meer zo heel vaak kwam, dankzij mijn werktijden, maar ik denk dat ik het topic maar weer even voor gezien ga houden...
En je zegt het hem niet eens eerlijk in zijn gezicht!(Er even van uit gaande dat 'ie ook niet meer lurkt.)
Wellicht tot in in andere topics, maar [HOMO] heb ik wel ff gezien...
SCHquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:02 schreef Twoflower het volgende:
Ok, als er dit soort opmerkingen gaan komen over mensen die echt niet zo vervelend zijn als bijvoorbeeld een SCH, dan wordt het mij ook weer te gortig hoor.
SCH? Ken ik niet.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
SCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je het hebt over stomme duffe kuttige losers dan heb je het over die achterlijke kontvlok genaamd SCH.
ken alleen de naam. Maar wat er nou precies met hem is weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
SCH? Ken ik niet.
Dat heb ik dus wél. Ik heb hier in het topic wél iets gezegd over zijn voortdurend sexueel getinte opmerkingen en daar was-ie over op z'n pik getrapt. Ik weet dat jij persoonlijk anders denkt over Nathan, maar mij kwam-ie behoorlijk de keel uit.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:02 schreef Twoflower het volgende:
En je zegt het hem niet eens eerlijk in zijn gezicht!(Er even van uit gaande dat 'ie ook niet meer lurkt.)
Mjah. Ik voelde me er door aangesproken en dan mag ik hier toch ook wel reageren, dacht ik zo.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja.....
Hij heeft het zelf ook over G_E in zijn verhaaltje....
Dankje.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:01 schreef Timmah het volgende:
Mag ik je even complimenteren op de geweldigLieve
Ok, maar zoals je het nu zei komt dan nog wel even iets anders over dan een opmerking over 'sexueel getinte optmerkingen'. Zoals je het net zei is het meer een soort scheldwoord. En dat gaat mij te ver. Zelfs voor dit topic.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wél. Ik heb hier in het topic wél iets gezegd over zijn voortdurend sexueel getinte opmerkingen en daar was-ie over op z'n pik getrapt. Ik weet dat jij persoonlijk anders denkt over Nathan, maar mij kwam-ie behoorlijk de keel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |