Ja..quote:Op donderdag 29 april 2004 20:43 schreef Twoflower het volgende:
Goh, gaat iedereen vanavond weg?
Jij was ER kijken!quote:Op donderdag 29 april 2004 21:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor
Das af en nu kijk ik half naar Gerard Joling wat ik opgenomen had. Maar verder is het wel heel erg rustig hier, he?quote:Op donderdag 29 april 2004 21:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Jij was ER kijken!
You're welcome.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Nog bedankt voor je sms-je, Twoflower.
Dank, en alle anderen natuurlijk ook.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:59 schreef WAik het volgende:
nog feli G_E!
Veel plezier in Utrecht!quote:Op donderdag 29 april 2004 22:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Mark en Jerre hier!!!
Jerre komt vanacht logeren![]()
Komt goed!!!quote:Op donderdag 29 april 2004 22:21 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Veel plezier in Utrecht!
Is ie die al een keer kwijtgeraakt dan? Utrecht is toch niet zo heel moeilijk te vinden?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:24 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Komt goed!!!
We hebben er zin in, als Jerre de weg maar weer niet kwijt raakt komt het helemaal goed
Alle wegen leiden naar Utrechtquote:Op donderdag 29 april 2004 22:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Is ie die al een keer kwijtgeraakt dan? Utrecht is toch niet zo heel moeilijk te vinden?
O, Leerdam....tja, dan noem je ook een plaatsquote:Op donderdag 29 april 2004 22:34 schreef Jerruh het volgende:
leerdam wel.
vooral als iemand de verkeerde weg uitlegt.
Vooral als iemand op een cruciaal moment zijn telefoon vergeet op te ladenquote:Op donderdag 29 april 2004 22:34 schreef Jerruh het volgende:
leerdam wel.
vooral als iemand de verkeerde weg uitlegt.
aaa ja. Dat herken ik erg goed :squote:Op donderdag 29 april 2004 22:37 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Vooral als iemand op een cruciaal moment zijn telefoon vergeet op te laden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |