abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 april 2004 @ 20:19:17 #1
93060 x-tinabritfan
get a life !!!!!!
pi_18778949
hey mensen,
een heleboel mensen zeggen dat make-up je alleen maar lelijker maakt.
maar ik draag zelf ook vrij veel make-up en vind me eigenlijk mooier met make-up dan zonder.
maar mijn vraag is wat vinden jullie nou mooier .
geen make-up , of weinig make-up,of veel???

ik weet het niet meer ik wordt voor alles en nog wat uitgescholden
en hebben jullie daar ook tips voor help me please !!!!!!!
alvast bedankt.

kussiess van x-tinabritfan
pi_18778977
make-up kan heel mooi zijn, maar als er echt overdreven lagen make-up opzitten dat je aan het eind van de dag een plamuurmes nodig hebt om het weer te verwijderen vind ik het ook overdreven. Teveel make-up vind ik zelf erg lelijk namelijk.

Klein beetje kan mooi zijn
pi_18778981
De kunst van make up is volgens mij (als man zijnde) je pluspunten naar boven halen en je minpunten verdoezelen. En niet andersom. Raar genoeg snappen sommige vrouwen dat truukje niet helemaal...
pi_18778982
--> ONZ??
Jupiler is goed
pi_18779001
quote:
Op donderdag 29 april 2004 20:21 schreef MadGuy het volgende:
De kunst van make up is volgens mij (als man zijnde) je pluspunten naar boven halen en je minpunten verdoezelen. En niet andersom. Raar genoeg snappen sommige vrouwen dat truukje niet helemaal...
dat kan ook wel kloppen ja... ik heb het vermoeden dat er zelfs vrouwen zijn die make-up ophebben 'omdat iedereen dat heeft'... Het nut daarvan dat begrijpen ze alleen niet helemaal.
  donderdag 29 april 2004 @ 20:23:32 #6
93060 x-tinabritfan
get a life !!!!!!
pi_18779023
quote:
Op donderdag 29 april 2004 20:22 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

dat kan ook wel kloppen ja... ik heb het vermoeden dat er zelfs vrouwen zijn die make-up ophebben 'omdat iedereen dat heeft'... Het nut daarvan dat begrijpen ze alleen niet helemaal.
Ik geloof dat ik dat zelf ook heb jah ik probeer er aan te werken thnx !!!!!
pi_18779051
heel subtiel, beetje lippenstift, beetje mascara. Meer hoeft dat niet te zijn in my humble opinion.
(bij vrouwen welteverstaan. Make-up bij mannen is weird. Behalve bij Michael Stipe. Maar dat is dan weer de mening van mijn liefste. Zucht. :-))
pi_18779053
M.i. gebruik je make-up op een goede manier alsof het lijkt of je weinig/ net genoeg ophebt (al is dat in wezen miss anders).

Ik gebruik mascara, oogschaduw, blush en werk mijn wenkbrauwen bij en een tikkie oogpotlood en meestal zijn mensen verbaast als ze dat horen, blijkbaar lijkt het dus minder
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18779085
alles heeft een TE he
pi_18779106
make-up verliest z'n effect als je het altijd draagt...

'k ken 'n paar meiden die niet de gewoonte hebben om iedere dag kilo's make-up te gebruiken, en die zien er opvallend fris (en knap) uit...
Als die 'n keer make-up gebruiken, sla je echt stijl achterover ... Terwijl de meiden die al-tijd (veel) make-up dragen er gewoontjes uitzien.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_18779157
je kan best iedere dag make up gebruiken, als je maar een onderscheid maakt tussen dagelijkse make up en avond/uit gaan make up
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 29 april 2004 @ 20:31:32 #12
93060 x-tinabritfan
get a life !!!!!!
pi_18779195
echt allemaal tot nu toe heel erg bedankt.
ik wordt heel veel uitgescholden voor hoer omdat ze me met make-up niet meer herkennen.
en ik weet nooit wat ik terug moet zeggen heb het er heel moeilijk mee .
weten jullie wat ik moet doen ????

kusjes x-tinabritfan
  donderdag 29 april 2004 @ 20:31:45 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18779200
Normaal alleen oogpotlood en mascara omdat mijn ogen anders weg vallen (vind ik) en als ik uit ga een klein beetje foundation en blush erbij. En een klein beetje op mijn lippen.

Heb laatst wel gelachen. Ik heb een vriendinnetje die visagiste is en die altijd redelijk veel make-up gebruikt, niet lelijk, maar het zit er wel.
We zouden gaan stappen dus ik doe even gauw een likkie op mijn gezicht. Als ik die foundation dan aanbreng dan doe ik dat vrij dunnetjes en dan veeg ik het er ook nog eens half af met een tissue. Dus zij had echt zoiets van, waarom doe je het er uberhaupt op dan?
Maar als het zo licht is is het net genoeg om je gezicht minder vlekkerig te maken, maar niet egaal, want dat vind ik zo nep.
  donderdag 29 april 2004 @ 20:32:52 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18779220
quote:
Op donderdag 29 april 2004 20:31 schreef x-tinabritfan het volgende:
echt allemaal tot nu toe heel erg bedankt.
ik wordt heel veel uitgescholden voor hoer omdat ze me met make-up niet meer herkennen.
en ik weet nooit wat ik terug moet zeggen heb het er heel moeilijk mee .
weten jullie wat ik moet doen ????

kusjes x-tinabritfan
Ik zou als ik jou was dan toch iets minder gebruiken, want zo snel wordt je niet voor hoer uitgescholden vanwege make-up. Probeer het eens wat subtieler te doen. Kijk eens goed in de bladen en naar mensen op TV voor voorbeeldjes. Daar zie je ook geen mensen die dikke lagen op hun gezicht hebben.
  donderdag 29 april 2004 @ 20:36:09 #15
93060 x-tinabritfan
get a life !!!!!!
pi_18779290
ik gebruik eigenlijk alleen oogpotlood en mascara en wat blush en oogschaduw.
dus maar woon in een straat met heel veel kinderen en die praten veel over mij .
ik ben ook zeg maar verkracht door een jongen uit mijn buurt op mijn 10e misschien komt het daar door ??

ik heb het daar nog steeds moeilijk mee.

greetzz moi
pi_18779318
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18779500
Het hangt er maar net vanaf hoe het opgebracht wordt. Té veel is uiteraard erg lelijk. Ik heb liever wat minder.
pi_18781524
hoe bedoel je dit?
a. dat je door veelvuldig make-up gebruiken je huid als het ware slechter maakt?
b. of dat je door make-up te gebruiken er te onnatuurlijk uit ziet?

mijn antwoorden:
a. dat klopt niet, er zijn tegenwoordig zoveel soorten make up die goed zijn voor je huid
b. gebruik make up met mate (dus geen tig lagen over elkaar)
  donderdag 29 april 2004 @ 22:21:27 #19
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_18781528
quote:
Op donderdag 29 april 2004 20:40 schreef AltamirA het volgende:
x-tinabritfan lijkt wel erg nep....
niet nep... jong

ik had vorig jaar altijd concealer, poeder, oogschaduw en de hele mikmak op mn gezicht..daar kreeg ik pukkels van waardoor ik meer opdeed om die pukkels te verdoezelen
nu heb ik altijd mascara en oogpotlood op en af en toe werk ik mn wenkbrauwen bij en doe ik lipgloss op.. nu zie ik er veel frisser uit en heb ik ook bijna geen pukkels meer verder heeft oogschaduw etc nu veel meer effect omdat mensen het niet bij me gewend zijn

je zegt dat je niet zo heel veel make up gebruikt, maar in je OP zeg je weer van wel.. ik denk niet dat de mensen over je praten omdat je die make up ophebt, waarschijnlijk is er iets mis met je attitude ( ) of ben je gewoon het pispaaltje ofzo..
make up maakt je niet lelijk, dat doe je zelf door het verkeerd te gebruiken.. make up op zichzelf is niks mis mee.
pi_18781541
als je 1 pond make up smeert ben je lelijk
als je het subtiel houdt kan het je mooier maken.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_18784457
Té is altijd lelijk. Make-up vind ik niet mooi als het (te) duidelijk zichtbaar is. Ik hoe wel van een (subtiele) naturel look.

Van verschillende mannen heb ik gehoord dat ze behoorlijk schrikken wanneer ze hun nieuwe partner de eerste keer zonder make-up zien omdat het zo'n groot verschil is. Dan lijkt me dat je idd een grens overschreden bent

Ik gebruik zelf mascara, houd mijn wenkbrauwen netjes, werk onevenheden weg met een camouflagestick/wat poeder. Dat was het eigenlijk wel. Soms wat oogpotlood en/of lippenstift (iig altijd labello ).
#geen
pi_18786156
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 00:33 schreef DuchessX het volgende:
Té is altijd lelijk.

Van verschillende mannen heb ik gehoord dat ze behoorlijk schrikken wanneer ze hun nieuwe partner de eerste keer zonder make-up zien omdat het zo'n groot verschil is. Dan lijkt me dat je idd een grens overschreden bent
Dit is de absolute waarheid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
  vrijdag 30 april 2004 @ 02:30:12 #23
85882 Wolfjesfan
Morgen ga ik de ramen lappen.
pi_18786187
Ik gebruikte veel make-up, maar de laatste jaren niet meer. Sommige mensen zagen het niet eens en van de rest kreeg ik alleen maar positive reacties.
pi_18786205
Uit het profiel van TS:

Geboortedatum: 1990-08-12

.

Maarja, beetje make-up kan wel mooi zijn .
  vrijdag 30 april 2004 @ 02:43:58 #25
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_18786273
Wat voor kleur oogschaduw?

Ja, als je je wangen ondersmeert met rode rotzooi en je ogen blauw schminkt loop je idd het risico om voor hoer uitgemaakt te worden..

sorry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')