dat kan ook wel kloppen ja... ik heb het vermoeden dat er zelfs vrouwen zijn die make-up ophebben 'omdat iedereen dat heeft'... Het nut daarvan dat begrijpen ze alleen niet helemaal.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:21 schreef MadGuy het volgende:
De kunst van make up is volgens mij (als man zijnde) je pluspunten naar boven halen en je minpunten verdoezelen. En niet andersom. Raar genoeg snappen sommige vrouwen dat truukje niet helemaal...
Ik geloof dat ik dat zelf ook heb jah ik probeer er aan te werken thnx !!!!!quote:Op donderdag 29 april 2004 20:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
dat kan ook wel kloppen ja... ik heb het vermoeden dat er zelfs vrouwen zijn die make-up ophebben 'omdat iedereen dat heeft'... Het nut daarvan dat begrijpen ze alleen niet helemaal.
Ik zou als ik jou was dan toch iets minder gebruiken, want zo snel wordt je niet voor hoer uitgescholden vanwege make-up. Probeer het eens wat subtieler te doen. Kijk eens goed in de bladen en naar mensen op TV voor voorbeeldjes. Daar zie je ook geen mensen die dikke lagen op hun gezicht hebben.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:31 schreef x-tinabritfan het volgende:
echt allemaal tot nu toe heel erg bedankt.
ik wordt heel veel uitgescholden voor hoer omdat ze me met make-up niet meer herkennen.
en ik weet nooit wat ik terug moet zeggen heb het er heel moeilijk mee .
weten jullie wat ik moet doen ????
kusjes x-tinabritfan
niet nep... jongquote:Op donderdag 29 april 2004 20:40 schreef AltamirA het volgende:
x-tinabritfan lijkt wel erg nep....
Dit is de absolute waarheid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:33 schreef DuchessX het volgende:
Té is altijd lelijk.
Van verschillende mannen heb ik gehoord dat ze behoorlijk schrikken wanneer ze hun nieuwe partner de eerste keer zonder make-up zien omdat het zo'n groot verschil is. Dan lijkt me dat je idd een grens overschreden bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |