dat kan ook wel kloppen ja... ik heb het vermoeden dat er zelfs vrouwen zijn die make-up ophebben 'omdat iedereen dat heeft'... Het nut daarvan dat begrijpen ze alleen niet helemaal.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:21 schreef MadGuy het volgende:
De kunst van make up is volgens mij (als man zijnde) je pluspunten naar boven halen en je minpunten verdoezelen. En niet andersom. Raar genoeg snappen sommige vrouwen dat truukje niet helemaal...
Ik geloof dat ik dat zelf ook heb jah ik probeer er aan te werken thnx !!!!!quote:Op donderdag 29 april 2004 20:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
dat kan ook wel kloppen ja... ik heb het vermoeden dat er zelfs vrouwen zijn die make-up ophebben 'omdat iedereen dat heeft'... Het nut daarvan dat begrijpen ze alleen niet helemaal.
Ik zou als ik jou was dan toch iets minder gebruiken, want zo snel wordt je niet voor hoer uitgescholden vanwege make-up. Probeer het eens wat subtieler te doen. Kijk eens goed in de bladen en naar mensen op TV voor voorbeeldjes. Daar zie je ook geen mensen die dikke lagen op hun gezicht hebben.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:31 schreef x-tinabritfan het volgende:
echt allemaal tot nu toe heel erg bedankt.
ik wordt heel veel uitgescholden voor hoer omdat ze me met make-up niet meer herkennen.
en ik weet nooit wat ik terug moet zeggen heb het er heel moeilijk mee .
weten jullie wat ik moet doen ????
kusjes x-tinabritfan
niet nep... jongquote:Op donderdag 29 april 2004 20:40 schreef AltamirA het volgende:
x-tinabritfan lijkt wel erg nep....
Dit is de absolute waarheid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:33 schreef DuchessX het volgende:
Té is altijd lelijk.
Van verschillende mannen heb ik gehoord dat ze behoorlijk schrikken wanneer ze hun nieuwe partner de eerste keer zonder make-up zien omdat het zo'n groot verschil is. Dan lijkt me dat je idd een grens overschreden bent
Ik zal wel weer bevooroordeeld zijn, maar in het profiel staat ook "VMBO". Als je ergens veel van die overdreven gepoederde hoerig uitziende vrouwen tegenkomt, beginnend op jonge leeftijd...quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Uit het profiel van TS:
Geboortedatum: 1990-08-12.
Maarja, beetje make-up kan wel mooi zijn.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:02 schreef ConQuestador het volgende:
TS : waarom erken je het probleem, maar doe je er niks aan? als je het erg vind voor hoer uitegescholden te worden, dan stop je toch gewoon met die dikke laag plamuur ??? Volgens mij vinden de juiste mannen (jongens in jou geval) dat stukken mooier dan zo'n dikke laag
Mwa, ik denk dat het ook te maken heeft met persoonlijke smaak.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:19 schreef x-tinabritfan het volgende:
hey mensen,
een heleboel mensen zeggen dat make-up je alleen maar lelijker maakt.
maar ik draag zelf ook vrij veel make-up en vind me eigenlijk mooier met make-up dan zonder.
maar mijn vraag is wat vinden jullie nou mooier .
geen make-up , of weinig make-up,of veel???
ik weet het niet meer ik wordt voor alles en nog wat uitgescholden
en hebben jullie daar ook tips voor help me please !!!!!!!
alvast bedankt.
kussiess van x-tinabritfan
Desalniettemin vind ik dit nog steeds geen reden om iemand uit te schelden, en het schelden moet geen reden zijn om je gedrag (kwa make-up in dit geval) aan te passen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:19 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als je uitgescholden wordt door de make-up die je draagt, dan doe je zws iets niet goed (in hun ogen, maar 't kan ook zijn dat je zelf gewoon niet ziet wat zij wel zien)
't Hoeft niet eens te zijn dat je teveel make-up draagt. Wie weet passen de kleuren die je gebruikt niet helemaal bij je teint of kleding.
blauwquote:Op vrijdag 30 april 2004 02:43 schreef Untouchables het volgende:
Wat voor kleur oogschaduw?
Ja, als je je wangen ondersmeert met rode rotzooi en je ogen blauw schminkt loop je idd het risico om voor hoer uitgemaakt te worden..
sorry
dat ben ik idd nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 12:04 schreef Uddel het volgende:
Een beetje make-up is vaak wel mooi, maar echt van die lagen plakkaatverf, nee..
En zoals 205_Lacoste zegt... vooral die jonge meiden op het VMBO kunnen wel heel erg hoerderig doen wat betreft make-up... Dit geldt niet voor iedereen dus als je zelf niet zo bent, trek je hier niets van aan..
wandelende poederdoos?quote:Op donderdag 29 april 2004 20:19 schreef x-tinabritfan het volgende:
alvast bedankt.
Misschien staat blauw je niet. Het is ook wel heel opvallend voor gewone dagmake-up. Probeer eens een donkere tint bruin of zo, iets natuurlijker.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 07:43 schreef x-tinabritfan het volgende:
[..]
blauw
Idd niet. Het zegt meer over de manieren van de mensen die schelden dan het over de TS zegt. Toch kun je -als het vaak gebeurd- je eens afvragen waarom ze eigenlijk precies gaan schelden. 't Hoeft niet te betekenen dat je meteen andere make-up moet gaan dragen. Maar je kan allicht eens proberen te ontdekken waar ze zo over vallen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:37 schreef moralia het volgende:
Desalniettemin vind ik dit nog steeds geen reden om iemand uit te schelden, en het schelden moet geen reden zijn om je gedrag (kwa make-up in dit geval) aan te passen.
Het is allemaal reuze prachtig om te zeggen: "trek je er niks van aan, het is jouw kop" of dat soort dingen, zeer simpel om te zeggen, maar ondertussen krijgt ze nog steeds die opmerkingen, en echt hoe lelijk dat ook is hoe fout dat ook is het is nog steeds niet leuk dus soms is aanpassing wel handig.quote:Op vrijdag 30 april 2004 13:58 schreef moralia het volgende:
Het lijkt trouwens wel alsof iedereen het maar ok vindt dat de TS voor hoer uitgescholden wordt omdat ze meer make-up gebruikt dan "men" wenselijk vind? Als je het zelf mooi vindt zou ik het gewoon zo laten. Ik vind mensen die daarom gaan schelden erger dan een meisje dat graag wat op haar gezicht verft. En van wat ik zo las valt het nog best mee wat je aan make-up op hebt.
je bent idd bevooroordeelt, er zijn op het vmbo inderdaad volgeplamuurde meisjes net als op de mavo, havo, vwo etcquote:Op vrijdag 30 april 2004 06:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik zal wel weer bevooroordeeld zijn, maar in het profiel staat ook "VMBO". Als je ergens veel van die overdreven gepoederde hoerig uitziende vrouwen tegenkomt, beginnend op jonge leeftijd...
Of de TS net zo is? Mijn eerste indruk was van wel moet ik bekennen, maar hopelijk voor de TS zit ik er naast
Mijn ervaring is dat die er zo weer af zijn/vervagen en foundations niet.quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:05 schreef DarkElf het volgende:
Veel beter is het om ipv vloeibare makeup een losse poeder te gebruiken.. dan ademt de huid beter en daar heb je baat bij.
welke teint?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die er zo weer af zijn/vervagen en foundations niet.
En je wilt niet de hele dag bezig zijn je teint bij te werken
ik had ook twee weken zonder make-up gelopen omdat ik oogontsteking had balen !!!!!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:04 schreef Qarinx het volgende:
Nou, ik geloof dat make-up mij wel mooier maakt.. aangezien ik door een oogontsteking een paar weken zonder make-up rond heb moeten lopen en ik aan 1 stuk door de vragen "Ben je moe?" of "Ben je ziek?" kreeg....
Denk je echt dat het door je make-up komt?quote:Op donderdag 29 april 2004 20:19 schreef x-tinabritfan het volgende:
hey mensen,
een heleboel mensen zeggen dat make-up je alleen maar lelijker maakt.
maar ik draag zelf ook vrij veel make-up en vind me eigenlijk mooier met make-up dan zonder.
maar mijn vraag is wat vinden jullie nou mooier .
geen make-up , of weinig make-up,of veel???
alvast bedankt.
Ik ben het roerend met je eens dat dat makkelijk gezegd is. toch vindt ik niet dat je je dan maar moet gaan lopen aanpassen, ofwel je schikken naar de wensen van anderen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:55 schreef Cassii het volgende:
[..]
Het is allemaal reuze prachtig om te zeggen: "trek je er niks van aan, het is jouw kop" of dat soort dingen, zeer simpel om te zeggen, maar ondertussen krijgt ze nog steeds die opmerkingen, en echt hoe lelijk dat ook is hoe fout dat ook is het is nog steeds niet leuk dus soms is aanpassing wel handig.
Tenzij je sterk genoeg in je schoenen staat die er tegen kunnen, maar die mensen worden meestal op een gegeven moment niet meer gepest...
Waarom niet? Omdat ze zelfvertrouwen hebben en dat overleeft pesterijen, meeste mensen raken onzeker dan komen de opmerkingen alleen maar harder aan.
Of alleen een plaatje met make-up als je dat liever hebt.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:39 schreef yohan.nl het volgende:
Post hier ff een plaatje mét en zonder, dan kunnen we pas oordelen
Ik weet zo niet bij welke sites dat nog kan, plaatjes uploaden.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:06 schreef x-tinabritfan het volgende:
hoe kan je een plaatje van jezelf erop zetten dan ?????
please help me !!!!!!!!
Hoe hoger het opleidingsniveau hoe minder je deze plamuurmutsen en breezah sletten tegenkomt, hoe je het ook went of keert.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:14 schreef Meiz het volgende:
[..]
je bent idd bevooroordeelt, er zijn op het vmbo inderdaad volgeplamuurde meisjes net als op de mavo, havo, vwo etc
het heeft echt niks met je iq te maken, net als de "breezersletjes" zitten net zo goed op het vwo geloof me
Ga naar http://upload.server8.org, klik op browse, selecteer een plaatje en klik op upload.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:06 schreef x-tinabritfan het volgende:
hoe kan je een plaatje van jezelf erop zetten dan ?????
please help me !!!!!!!!
quote:Op maandag 3 mei 2004 11:12 schreef LaPluche het volgende:
Tja, en less is more, wat make-up betreft.
Nou dat denk ik niet hoor. Bij mij op het VWO zaten ook van die niet-hockeyende hockeytrutjes, inclusief dikke reet en lagen plamuur.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:28 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Hoe hoger het opleidingsniveau hoe minder je deze plamuurmutsen en breezah sletten tegenkomt, hoe je het ook went of keert.
Nee, 10-jarigen hebben tegenwoordig ook een pc met i-net op hun kamer...quote:Op maandag 3 mei 2004 11:20 schreef gekke_sandra het volgende:
Weinig make-up is het mooist.
Wat is dit, een brief overgetikt uit de Tina?
Mee eens, in de meeste gevallen...quote:Op maandag 3 mei 2004 11:20 schreef gekke_sandra het volgende:
Weinig make-up is het mooist.
14quote:Op maandag 3 mei 2004 11:26 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, 10-jarigen hebben tegenwoordig ook een pc met i-net op hun kamer...
Absoluut mee eens...quote:Op maandag 3 mei 2004 11:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mee eens, in de meeste gevallen...
hij staat er op foto nmr 15 okiedokie !!!!!!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 10:45 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ga naar http://upload.server8.org, klik op browse, selecteer een plaatje en klik op upload.
En geef ons de link.
Dit is de TS toch niet? of wel???quote:Op maandag 3 mei 2004 18:21 schreef yohan.nl het volgende:
Deze dus:
[afbeelding]
Je kan op zich nog wel een beetje minder gebruiken
neuh, echt pesten is dit niet waard. lelijk is 't niet ofzo.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:49 schreef TheDon1985 het volgende:
Oh, het is de TS toch wel lees ik...
Maar die hoeveelheid make-up vindt ik wel mee vallen. echt DOM (!!!) dat ze DAAR iemand om gaan lopen pesten![]()
Oh?quote:Op maandag 3 mei 2004 11:26 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, 10-jarigen hebben tegenwoordig ook een pc met i-net op hun kamer...
graag gedaan, we love you tooquote:Op maandag 3 mei 2004 20:54 schreef x-tinabritfan het volgende:
thanks ~~~~!!!!!!!!!! allemaal love yah !!!!!!
oke dan !!!!!!!!!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 23:23 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
graag gedaan, we love you too
Nu nog proberen om dat zo te houden, ongeacht wat die gasten daar op school tegen je zeggenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:57 schreef x-tinabritfan het volgende:
[..]
oke dan !!!!!!!!!!!
ik voel me al stukken beter !!!!!!!!!
okie echt blij dat jullie we willen helpen hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:42 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Nu nog proberen om dat zo te houden, ongeacht wat die gasten daar op school tegen je zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |