quote:
Op donderdag 29 april 2004 19:51 schreef tuindwerg het volgende:Oh, das van voor mijn tijd geloof ik, of ik vond het gewoon saai. Fabeltjeskrant toch?
![]()
Da's bor de wolf, kroegtijger (en eigenaar tegelijk).Had een licht stotterprobleem en was zeer gevoelig. Misschien zelfs labiel. Wanneer hij het allemaal niet meer zag zitten of op z'n wolvenklauwtjes was getrapt ging hij naar het donkere dierenwoud (of hoe de plek ook heette), waar de lichtinval op zijn zachtst gezegd nogal sinister was, maar hij voelde zich er om de een of andere reden prima thuis. Soms zong hij droevige liedjes op z'n harmonica, hij was de melangolist van het hele bonte gezelschap. Ook al was het van nature een canivoor, hij was toch het meest sociaal bewogen.
Nu ik er zo over denk: hij was ook wel enigszins neurotisch. Hij trilde nogal... Maar dat deden de meeste andere kreaturen eigenlijk ook...
![]()
Hij had hetzelfde effect als klungelsmurf op veel mensen heeft. Hij werkte op het sentiment en kon daarom op een grote schare fans rekenen... :')
Ik vond het HELEGAAL stoer dat ik zeilles kreeg in een optimist (da's een bootje
![]()
) luisterend naar de naam "Bor de Wolf"
HUUUUUUUUUU!!!!!