Topictitel komt me ergens bekend van voor, wie waren die beesten ook al weerquote:Op donderdag 29 april 2004 18:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Vuile kutmuggen, ik zit nou al weer onder de rooie bulten en krab mezelf het leplazerus. Wie heeft die krengen uitgevonden!??![]()
![]()
Ik schreef o.a. dat ze op de geur af komen.D.w.z op een afstand gaan ze op de geur af!Ook een baby verspreid een geur,alleen jij merkt dat niet zo erg omdat wij mensen gewoon slecht kunnen ruiken!(en wat dacht je van een poepluier?)quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je zal het heus ergens op gebaseerd hebben, maar ik denk dat het onzin is.
Kinderen worden ook gestoken en die hebben meestal nog geen /geen sterke transpiratie geur.
Vorig jaar is één van de 1e dingen die ik voor mijn pasgeboren baby kocht een klamboe geweest.
De kleuter die ik hier rond heb lopen wordt ook gestoken als we ´s avonds wandelen/buiten eten.
User is gebanned, reactie niet meer van toepassing.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
jij ook
ik heb ook overal horren en vliegengordijnen ,maar ik heb toch altijd geluk dat ze me vinden ...quote:Op zondag 2 mei 2004 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb gaas voor de ramen en nergens last van,
heb ook nog een klamboe, maar sinds het gaas voor de ramen hangt eigenlijk nooit meer gebruikt
Moeten we jou dan ook vergassen?quote:Op donderdag 29 april 2004 19:02 schreef Burner2000 het volgende:
Dood aan alle stekende insecten. STERF STERF STERF
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |