Liefffquote:Op donderdag 29 april 2004 18:58 schreef Mirage het volgende:
Ga met mijn zoontje praten,
die zit zelf in zijn slaap over die beestjes te mopperen
" nouhou, ga weg, jij mag geen lawaai maken in mijn oohooooor. "
"mama mama mama, hij prikt mij. Ik zie de angel in mijn hand " ( hij bedoelt dan de bult, het puntje)
Een echte reactie van een zwartgallige melancholist. Ik zie het je ook echt zo zeggen met een jointje in je hand.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:58 schreef ikbengeweldig het volgende:
ach ja
ik ben ook liefff hoorquote:Op donderdag 29 april 2004 18:59 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Liefff
Hoe oud is ie?quote:Op donderdag 29 april 2004 18:58 schreef Mirage het volgende:
Ga met mijn zoontje praten,
die zit zelf in zijn slaap over die beestjes te mopperen
" nouhou, ga weg, jij mag geen lawaai maken in mijn oohooooor. "
"mama mama mama, hij prikt mij. Ik zie de angel in mijn hand " ( hij bedoelt dan de bult, het puntje)
mietje...quote:Op donderdag 29 april 2004 19:00 schreef Famas het volgende:
[..]
ik ben ook liefff hoor
ik zeg zulke dingen ook altijd als er muggen op m'n kamer zijn
jij bent zeker de bikkel met een shotgun onder je kussen?quote:Op donderdag 29 april 2004 19:01 schreef piere het volgende:
[..]
mietje...![]()
Net 5 jaar.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hoe oud is ie?
jij ookquote:Op donderdag 29 april 2004 19:02 schreef Burner2000 het volgende:
Dood aan alle stekende insecten. STERF STERF STERF
hmmm... alleen een beetje jammer dat ik die rotzooi echt niet door mun strot krijg..quote:Op donderdag 29 april 2004 19:08 schreef Mirage het volgende:
Tip,
ik heb gemerkt dat als ik karnemelk drink ( dagelijks ) ik minder tot niet gestoken word.
Knoflook eten schijnt ook te werken. HHHHHHHHHquote:Op donderdag 29 april 2004 19:08 schreef Mirage het volgende:
Tip,
ik heb gemerkt dat als ik karnemelk drink ( dagelijks ) ik minder tot niet gestoken word.
een beetje suiker doet wonderen..quote:Op donderdag 29 april 2004 19:10 schreef Disher het volgende:
[..]
hmmm... alleen een beetje jammer dat ik die rotzooi echt niet door mun strot krijg..
en hoe voelt dat om aan te zien dat je kind bijna psychotisch word van de jeuk omdat je volhardend weigerd een klamboe van 5 euro aan te schaffenquote:Op donderdag 29 april 2004 19:06 schreef Mirage het volgende:
Net 5 jaar.
Hij dacht overigens ook dat de waterpokken die hij afgelopen week had de schuld van de muggen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |