abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18772643
Weet er iemand een kruid tegen rugpijn?? Geen wiet.. vaak krijg ik een soort 'ongemak' in mn rug (kan t niet goed uitleggen) in mn rug als ik teveel geblowed heb, en als je concentreert op de pijn (onbewust of bewust) krijg je nog meer pijndan..

Ik heb ontzettend rugpijn en ik kom er maar nie vanaf.. :S
pi_18772660
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:35 schreef STYLe4MotiOn het volgende:
Weet er iemand een kruid tegen rugpijn?? Geen wiet.. vaak krijg ik een soort 'ongemak' in mn rug (kan t niet goed uitleggen) in mn rug als ik teveel geblowed heb, en als je concentreert op de pijn (onbewust of bewust) krijg je nog meer pijndan..

Ik heb ontzettend rugpijn en ik kom er maar nie vanaf.. :S
ik zou eens een tijdje niet blowen en kijken of het dan weg gaat
Even a broken clock is right twice a day.
  donderdag 29 april 2004 @ 15:39:08 #3
24156 The_penetrator
Woman can't resist...
pi_18772705
Gewoon een keer stevig schijten, dan ben je in ieder geval van de pijn in de onderrug verlost.
Tjolken doe je overal en altijd...!
  donderdag 29 april 2004 @ 15:56:43 #4
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_18773116
wat the_penetrator zegt.

Eens flink op de porselijnen troon gaan zitten persen en die voetbal eruit schijten.

Mijn oma zei altijd: "Een potje baggeren doet wonderen voor de rug."
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_18773618
HAHAHAHAHA!!!! @ je oma!

Anyway, het kan ook iets met de spieren zijn die zich ontspannen door blowen. Misschien staan die continu gespannen bij jou en ben je gewoon niet gewend dat ze helemaal ontspannen. Ik merk soms ook dat bepaalde spieren zich NOG verder ontspannen dan normaal na een paar hijsjes. Voelt soms best freaky aan.
En soms lijken ontspannen spieren toch nog een bepaalde spanning te hebben na een paar hijsjes. Ze willen trillen, maar toch ook weer niet.
  maandag 3 mei 2004 @ 23:28:15 #6
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_18869495
*magnesium halen bij de drogist of de supplementenboer
*goudpapaver van Vitelle bij de Etos (sorry voor de reclame, maar ik heb het nergens anders gespot)
*zalf halen bij de apotheek... gewoon je klacht omschrijven en dan kiezen uit het aanbod
*rekken en strekken... strek de spieren heel erg gedurende ca. tien seconden ofzo en dan loslaten die spanning... herhalen... ook op anderen momenten van de dag
*alcohol wil ook nog wel eens iets met de spieren doen, vooral bij grote inname
*massage regelen van een schoon meiske of madam
*niet onderuitgezakt gaan zitten jah, neem ene ergonomische stoel als u aan het blowen slaat
We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')