Ja vooral die gast die maar 2 vakken doet. Tsk de luie dondert dat het is.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:13 schreef SplashJoin het volgende:
aan de lijst te zien zijn de havisten echt lui
Succesquote:Op donderdag 29 april 2004 15:04 schreef Doodmetaal het volgende:
MutZ (N&T + bi1,2)
Saekerhett (N&T + inf)
Kang-He (N&T + lat, fa2, ec1)
VOR (N&T)
M.M (N&T + ec1)
nielspan (N&T + gs2, ec12, bio1)
oh ja en jij ook bedanktquote:Op zaterdag 1 mei 2004 03:31 schreef Steijn het volgende:
[..]
Succes![]()
![]()
dat komt omdat de meeste mavo(en lager klantjes)quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:15 schreef BaggerUser het volgende:
ik moet zeggen dat er altijd weinig vmbo-ers zijn
vorig jaar was ik ook al 1 van de weinige
Management & Organisatie...quote:Op zondag 2 mei 2004 16:34 schreef BVO het volgende:
Wat betekent dat M&O nou???![]()
.
M&O valt wel mee, het vult economie aan. Een beetje balansjes maken en aflezen, het valt echt mee, het is vooral toepassen (met formules die op je opgaveblad staanquote:Op maandag 3 mei 2004 00:31 schreef gekke_sandra het volgende:
Wrom kiest iedereen toch M&O... ? wel handig op zich, maar echt te kut vakHeb het ook een half jaar gevolgd
Ah je doet dit jaar dus geschiedenis, economie 1 en maatschappijleer 2, da's duidelijk, maar op welk niveau? Havo of Vwo?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:30 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik doe ook examen... deels... deelcertificaten voor Geschiedenis, Economie 1 en Maatschappijleer 2.
Wiskunde a1 en Ckv3 moet ik gewoon dit jaar afsluiten... ma1 al afgesloten, dui1 certificaat al behaald
De rest van mn vakkenpakket ga ik volgend jaar halen!!
Ik heb het profiel CM + dui1/2 + ma2 + ckv2/3
Ik ook niet, ik ben nog van voor de 2de fase, dus ik geloof jullie direct als er een dergelijk vak al dan niet bestaatquote:Op maandag 3 mei 2004 13:25 schreef niksan het volgende:
maatschappijleer2?? ik wist niet dat daar een deel- en een totaalvak van bestond![]()
is GS2 een keuzevak bij cmop jouw school?quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:57 schreef Afunados het volgende:
VWO: C&M(Keuzevakken:AK, GS2, MA2, FA2)
Sorry, foutjequote:Op maandag 3 mei 2004 14:51 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
is GS2 een keuzevak bij cmop jouw school?
Lol ik vind het het makkelijkste vak wat ik heb op NL en EN na.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:31 schreef gekke_sandra het volgende:
Wrom kiest iedereen toch M&O... ? wel handig op zich, maar echt te kut vakHeb het ook een half jaar gevolgd
Gewoon alleen vwo? Of ook met een profiel, zoja welke? Of nog oude stijl met een vakkenpakket en zoja welke vakken?quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:11 schreef Proxymusje het volgende:
vwo![]()
Je bedoelt denk ik minimaalquote:Op donderdag 6 mei 2004 08:41 schreef BlackDraco het volgende:
VMBO Theoretische leerweg
Sector Techniek
Vakken: Ne, En, Wi, Bi, Na, Sk
Moet overal maximaal 4,5 halen
IEDEREEN VEEL SUCCES!!!!
dat arabisch en huishoudkunde zijn natuurlijk hardstikke verzonnen héquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:04 schreef Gianluca het volgende:
ik wil ook op deze geile lijst:
HAVO
Gianluca - N & T plus economie, arabisch, en huishoudkunde
Havo of Vwo?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:17 schreef runaway het volgende:
Runaway, N&G (+eco1 en m&o)
Nieuwe stijl of oude stijl? En met welk profiel en evt. extra vakken?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:12 schreef Wolkje het volgende:
Vwo staatsexamen
Heel fijn, welke vakken deed je ookalweer?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik sta er niet op.
Nee niks daarvan, je gaat die vakken maar gewoon mooi doen ook! En goed leren he.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:30 schreef Gianluca het volgende:
dat arabisch en huishoudkunde zijn natuurlijk hardstikke verzonnen hé![]()
helpiequote:Op zaterdag 8 mei 2004 08:06 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee niks daarvan, je gaat die vakken maar gewoon mooi doen ook! En goed leren he.
Vwo staatsexamen (ook oude stijl dus)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 08:05 schreef Vork het volgende:
[..]
Nieuwe stijl of oude stijl? En met welk profiel en evt. extra vakken?
ja, dat had ook gekund, dus?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:36 schreef PetraV het volgende:
als je al die vakken oude stijl doet, had je net zo goed wel een jaartje bij het ROC VWO - top kunnen doen.........
Fijn he?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 08:05 schreef Vork het volgende:
[..]
Heel fijn, welke vakken deed je ookalweer?
Wat fijn. Nu sta ik niet meer als een eenzaam rukkertje op de oude stijl lijst.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:12 schreef Wolkje het volgende:
Vwo staatsexamen (ook oude stijl dus)
Vakken:
-Nederlands
-Engels
-Frans
-Latijn
-Geschiedenis
-Maatschappijleer
-Wiskunde A
En je bent niet meer de enige, die na het CSE nog niet klaar isquote:Op zondag 9 mei 2004 03:55 schreef Luchtpost het volgende:
[..]
Wat fijn. Nu sta ik niet meer als een eenzaam rukkertje op de oude stijl lijst..
Welcome to the club..
Zo'n beetje rond eeuhm nu.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:42 schreef I_PANDA_I het volgende:
Wanneer wordt de lijst geupdate?
snif mij heb je overgeslagen met updaten:quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Zo'n beetje rond eeuhm nu.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:04 schreef wasda het volgende:
ik wil ook op de lijst![]()
VWO, NT + NG met Latijn
Er stond geen profieel bij, ik ben er gemakshalve vanuit gegaan dat je een E&M profiel hebt, maar ik zou hier net zogoed naast kunnen zitten, dus roep het maar als het niet klopt.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:48 schreef Iceflake het volgende:
VWO (gymnasium) met Latijn en M&O
Ok, leuk succes alvast, maar welk niveau doe je?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:41 schreef Blinkybill het volgende:
* Vork meldt zich
E&M + M&O
mijn nederige excuses!!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:18 schreef Vork het volgende:
[..]
Ok, leuk succes alvast, maar welk niveau doe je?
NT + bi1,2 en latijn dus...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:04 schreef wasda het volgende:
ik wil ook op de lijst![]()
VWO, NT + NG met Latijn
iedereen heel veel succes alvast en niet zoveel forummen![]()
hoe kan je gs2 hebben afgesloten?... Ik heb gs1 wel afgesloten, maar 2 moet je toch gewoon examen in doen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:31 schreef hardcorekabouter het volgende:
Hardcorekabouter
VWO (E&M + afgesloten Inf + Afgesloten Gs2)
jep idd, gs1 vorig jaar afgesloten gelukkigquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:58 schreef Inu het volgende:
[..]
hoe kan je gs2 hebben afgesloten?... Ik heb gs1 wel afgesloten, maar 2 moet je toch gewoon examen in doen?
Dank je welquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:30 schreef Gianluca het volgende:
ik wou toch nog ff iedereen succes wensen
kussies
Arme ik...quote:Op zondag 23 mei 2004 15:27 schreef Simple_Mind het volgende:
VWO N&T + fil
(kleine note: ik zit bij MutZ in de klas)
brrr... morgen begint het voor mij dus al... (of pas)
nou, nog iedereen succes!
in dat geval ben ik even zielig....quote:Op zondag 23 mei 2004 15:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Arme ik...
Gemengde leerweg??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:12 schreef Lunar het volgende:
VMBO
GT
Lunar
quote:Op zondag 23 mei 2004 16:02 schreef Simple_Mind het volgende:
[..]
in dat geval ben ik even zielig....
ik word dus niet alleen nog maar op fok geterroriseerd door modjes....
maar jij bent idd zieliger, want je staat er slechter voor... kratje bier als je slaagt?
mavo? havo? vwo?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:30 schreef Meki het volgende:
Meki
==> ENGELS , NEDERLANDS , AADRIJKSKUNDE , GESCHIEDENIS , WISKUNDE , ECONOMIE
Mavo jij ?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:31 schreef CybErik het volgende:
[..]
mavo? havo? vwo?
ooow wanneer heb jij examenquote:Op maandag 24 mei 2004 11:32 schreef CybErik het volgende:
[..]
havo
over 1 uur en 35 minuten scheikundequote:Op maandag 24 mei 2004 11:34 schreef Meki het volgende:
[..]
ooow wanneer heb jij examen
Morgen NE en GSquote:Op maandag 24 mei 2004 11:55 schreef CybErik het volgende:
[..]
over 1 uur en 35 minuten scheikunde
morgen natuurkunde en dan vrijdag nederlands, verder volgende week engels en wiskunde
en jij?
ohja dat bedoel ik, gs1quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:58 schreef Inu het volgende:
[..]
hoe kan je gs2 hebben afgesloten?... Ik heb gs1 wel afgesloten, maar 2 moet je toch gewoon examen in doen?
Wat voor vakkenpakket??quote:Op maandag 24 mei 2004 23:53 schreef DePresident het volgende:
Mag ik ook in de HAVO lijst? ik doe nml ook eindexamen ehm....ja
DePresidentquote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat voor vakkenpakket??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |